Hlavní navigace

Turistika.cz spustila unikátní systém odměňování turistů a cestovatelů za jejich zážitky

[Tisková zpráva] Jedna z prvních vlaštovek nově vzniklého TECHNOLOGICKÉHO CENTRA Hradec Králové spouští inovativní službu. Další budou brzy následovat.

Webové stránky www.turistika.cz, kde tisíce registrovaných turistů a cestovatelů sdílí své zážitky z cest a výletů formou praktických rad, cestopisů, tipů na výlet a fotografií, začaly své registrované přispěvatele odměňovat. Za první dny bylo již rozděleno několik stovek korun.

Jedinečný systém odměňování funguje na bázi sponzoringu, kdy autor příspěvku obdrží část peněz z reklamy, která se u jeho příspěvku objeví. Ve svém administračním systému přehledně vidí, od jakých firem peníze dostal a kolik. Po získání částky jeden tisíc korun zasílá reklamní systém peníze uživateli na jeho účet.

Myšlenkou sponzoringu je symbolická odměna za chuť přispívat na stránky turistika.cz, nikoliv motivace ke vkládání informací. Hodnota informace, rady, tipu na výlet psaná s chutí pomoci ostatním se nedá srovnat s článkem psaným pro peníze.

Jak říká ředitel projektu Jiří Pilnáček, „chceme odměňovat naše věrné přispěvatele pomocí našich partnerů a zároveň budovat pozitivní vnímání jejich produktů a značek naší komunitou turistů a cestovatelů. Podle mé osobní zkušenosti vím, že zvolím při výběru zboží firmu, které důvěřuji a znám ji. Pokud mi tato firma přispívá na mé cesty a výlety, nebudu se dlouho při výběru zboží rozmýšlet.“

Mezi první firmy, které začaly přispěvatele Turistika.cz odměňovat, patří vinný e-shop vino-hradec.cz. Pozitivně se k sponzoringu staví i další společnosti, jako je outdoorová značka Alpine PRO, Německá centrála cestovního ruchu, Rock Point a další. Stránky Turistika.cz navštívilo za měsíc červenec více než 200.000 čtenářů, kteří zde vložili za měsíc téměř 600 tipů na výlet, cestopisů, praktických rad a turistických cílů. Dále pak 2800 fotografií ze zajímavých míst v ČR i zahraničí.

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Vitalia.cz: Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

Vychytané vály a válečky na vánoční cukroví

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Měšec.cz: Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

Sleva na dítě a manželku pro OSVČ je zpět. Ale..

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

DigiZone.cz: Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Co chtějí operátoři při přechodu na DVB-T2?

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

DigiZone.cz: Vedení ČRo: personální změny od ledna

Vedení ČRo: personální změny od ledna