Hlavní navigace

U Čechů roste zájem o kosmetiku, poptávka po přípravcích na hubnutí klesá

[Tisková zpráva] Chrudim, 26. červenec 2010 - Češi stále více pečují o svou pleť, narůstá totiž zájem o kosmetické přípravky. V první polovině roku 2010 vzrostl prodej kosmetiky o 17 % oproti loňskému roku. Vyplývá to z aktuálních statistik internetového obchodu Krasa.cz. Na internetu je největší zájem o epilační potřeby, naopak klesá poptávka po přípravcích na hubnutí.

Lidé si v roce 2010 pořizují více kosmetických přípravků, zajímají se také o luxusní výrobky za vyšší ceny. Tento trend potvrzuje meziroční nárůst průměrné hodnoty objednávky v e-shopu Krasa.cz. V květnu si lidé objednávali balíčky s průměrnou cenou 1322 Kč, což je o 10 % více než loni. Zákazníci internetového obchodu nejčastěji volí produkty francouzské kosmetické značky Vichy, dále pak značek Avon a Dermacol. Hitem letošního roku jsou přípravky pro epilaci. Nejprodávanějším produktem v e-shopu Krasa.cz v prvním pololetí letošního roku se tak stal přírodní epilační vosk Starpil s cenou 77 Kč.

„Letos poprvé jsme zaznamenali snížení zájmu o prostředky na hubnutí, jejichž prodej v minulých letech dominoval. V letošním roce naopak převládá prodej epilačních potřeb,“ prozradila Petra Vacková, obchodní ředitelka e-shopu Krasa.cz, největšího internetového obchodu s kosmetickými přípravky na tuzemském trhu. „Nákup kosmetiky již není výsadou žen, muži u nás nakupují stále častěji než v minulosti. Lidé se nyní nebojí do kosmetiky investovat a stále více se zajímají o luxusní kosmetické přípravky,“ doplnila Vacková.

Zájem o kosmetiku je v letních měsících specifický a významně se liší oproti zbytku roku. V období prázdnin totiž narůstá prodej přípravků na opalování, lidé nejčastěji volí zvýhodněné sady opalovacích krémů. V červnu 2010 projevili zákazníci internetového obchodu Krasa.cz největší zájem o dárkový set Sun Pack značky Altermed v hodnotě 450 Kč. Zákazníci si rovněž pořizují kosmetické přípravky pro intenzivní hydrataci pokožky.

„Prodej kosmetických výrobků roste od počátku letošního roku. S příchodem letních měsíců je poptávka po kosmetice ještě intenzivnější. Ze všech komodit, které obchodujeme, je právě kosmetika zbožím, o něž je aktuálně největší zájem,“ sdělil Martin Rozhoň, ředitel ze společnosti Vivantis, která kromě internetového obchodu Krasa.cz provozuje také e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz či Nakupnicentrum.cz.

Nejprodávanější produkty e-shopu Krasa.cz v první polovině roku 2010

  1. Starpil Epilační vosk tělový přírodní: Cena 77,– Kč
  2. Biocell Zvlhčující pleťová maska s kyselinou hyaluronovou: Cena 96,– Kč
  3. Dermacol Vyhlazující báze pod make-up (Satin Make-up Base): Cena 237,– Kč
  4. Talika Gel pro delší a tmavší řasy Lipocils Expert: Cena 993,– Kč
  5. Umělé řasy černé: Cena 119,– Kč

O e-shopu Krasa.cz
Internetový obchod s produkty pro krásu krasa.cz je největším internetovým obchodem s kosmetickými přípravky a přístroji v České republice. E-shop krasa.cz doručil svým zákazníkům již více než 169 500 zásilek. Obchod nabízí tisíce položek kosmetiky, parfumerie a dalších produktů pro krásu a zdraví za velice příznivé ceny, s nejkratší dobou dodání a garantovanou kvalitou služeb. Navíc poskytuje poradnu lékařů a kosmetiček zdarma. Kvalita internetového obchodu Krasa.cz je ověřena 6 296 hodnocení zákazníků a 98% z nich by obchod doporučilo svým známým.

O společnosti VIVANTIS a.s.
Společnost VIVANTIS a.s. je předním internetovým prodejcem u nás. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, šperků, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody ve svém oboru Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz.

Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již bylo odesláno více než 1 081 000 zásilek, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv. V široké nabídce najdou zákazníci celkově přes 50 000 výrobků od 680 značek, mezi nimi například 2 900 parfémů, 6 900 typů hodinek, 5 700 druhů kosmetických výrobků, 6 200 šperků či 1 100 produktů pro zdraví.

Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod 1. a 2. stupně, což je pro zákazníky jistota bezpečného a bezproblémového nakupování. Internetové obchody společnosti VIVANTIS jsou držiteli značky SOS – Spotřebitelský audit obchodních podmínek (SAOP), což zákazníkům zaručuje, že obchodní podmínky nejsou v rozporu se zákonem. Dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96 % z 62 000 zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým.

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět