Hlavní navigace

U:fon sloučil marketing a obchod

[Tisková zpráva] Praha 31. prosince 2009: Společnost MobilKom od 1. ledna 2010 výrazně upravuje strukturu svých prodejních kanálů. V této souvislosti dochází rovněž ke sloučení marketingového a obchodního oddělení, které jako marketingová a obchodní ředitelka povede Jana Studničková, dříve zodpovědná za marketing a PR. Dosavadní obchodní ředitel Marek Dvořák ze společnosti odchází.

„Rozhodnutí o změně struktury prodejních kanálů souvisí s naší snahou stát se prvním nízkonákladovým operátorem v ČR, který na základě nízkých interních nákladů i nákladů na prodej může zákazníkům nabídnout opravdu nejnižší ceny,“ říká Jana Studničková, marketingová a obchodní ředitelka MobilKomu. „Přestáváme proto masivně využívat externí call centra a door to door prodejce, zavíráme i čtyři značkové prodejny. Naopak se více zaměříme na prodeje prostřednictvím velko- i maloobchodních partnerů včetně, externích e-shopů a interního call centra a e-shopu. Všechny tyto kanály již U:fon využívá a jsou mnohem efektivnější,“ doplňuje Studničková.

Více o U:fonovi
U:fon je český mobilní operátor, který od května 2007 nabízí rychlý a levný mobilní internet, bezdrátovou pevnou linku a digitální vysílačky. V červnu 2008 spustil i mobilní hlasové služby. Společnost MobilKom, která U:fona provozuje, získala licenci na celoplošné vysílání v pásmu 410–430 MHz v roce 2006, což jí umožnilo vybudovat celoplošnou CDMA mobilní síť. U:fon nabízí své hlasové a datové služby prostřednictvím technologie PMdata, která je alternativou technologie GPRS známé z GSM sítě a EVDO technologie, jež je datovou sítí 3. generace srovnatelnou s UMTS nebo O2 CDMA. U:fonova síť svým provozem dosahuje hned několika prvenství, a to jak v kategorii nejrozsáhlejší 3G síť ČR, tak i prozatím nejvyšším vývojovým krokem 3 G standardu v ĆR – revize A.