Hlavní navigace

Unikátní médium vstupuje v září na český trh

[Tisková zpráva] Se zcela novým médiem, které na českém trhu nemá dosud obdoby, vstoupí v září letošního roku na český trh vydavatelství LETRIS s.r.o. Konkrétní podobu měsíčníku, jehož cílovou skupinou jsou těhotné ženy, matky dětí do 6 let věku, otcové a ostatní příbuzní či přátele rodiny, dosud společnost úzkostlivě tají. Jisté je, že se v průběhu září konečně i na českém trhu objeví první produkt světového trendu zvaného pdf-publishing.

„Podobné médium na českém trhu stále citelně chybí. Hledali jsme způsob, jak využít interaktivity a všech možností, které dnešní e-publishing nabízí. Vytvořili jsme tak médium, které není závislé na finančně nákladných distribučních kanálech a tisku, proto ho můžeme rodičům každý měsíc nabízet zcela zdarma. Do vzniku nového média jsme zapojili i samotné ženy, které jsme chtěli vytrhnout z bezcílného brouzdání po internetových diskuzích. Dali jsme jim možnost, aby se na rodičovské dovolené mohly samy podílet na tvorbě nového média. O části obsahu tedy nerozhoduje nikdo jiný, než sami čtenáři. Ženám, které zůstávají s malým dítětem samy doma, jsme chtěli tímto projektem poskytnout nejen možnost přivýdělku, ale především je vytrhnout z denního stereotypu, kterému se žádná žena na rodičovské dovolené nevyhne. Nutíme maminky přemýšlet o nových věcech, podporujeme jejich tvořivost a zvyšujeme jejich zájem o dění ve společnosti,“ říká vydavatel společnosti LETRIS s.r.o., Martin Tušer.

Vydavatelství se již v počátcích projektu spojilo s partnery, kteří budou garantovat odbornou část některých pravidelných rubrik nového média. Jsou jimi například Liga proti rakovině Praha, BESIP nebo Síť mateřských center ČR.

Grafickou podobu vtiskne novému médiu grafické studio AUBERGRAY. Elektronický měsíčník o rozsahu 80ti stran bude vycházet pod názvem Uzlíček. Přestože první číslo vyjde až v září, má již nyní zajištěnou čtenost. K možnosti odběru nového média se rodiče stále hlásí sami vlivem dvouměsíční kampaně, která probíhala v celé Síti mateřských center ČR, v ordinacích pediatrů a gynekologů, prodejnách s kojeneckými a dětskými potřebami i na internetu. Vlivem podpůrných soutěží se o novém médiu začali informovat i sami rodiče navzájem, čímž se počet registrací ještě zvýšil. Do konce srpna se na stránkách www.uzlicek.cz, které byly zřízeny pouze k tomu, aby si na nich rodiče mohli každý měsíc stáhnout aktuální číslo časopisu, registrovalo již přes 27 000 uživatelů. Vydavatelství předpokládá, že ke konci roku bude k odběru nového média zaregistrováno již okolo 80 000 rodičů a těhotných žen. Vlna registrací se samovolně, na základě doporučení matek, rozeběhla i na Slovensku, a to bez jakékoliv mediální podpory.