Hlavní navigace

Úspěšný start Automix.cz

[Tisková zpráva]

Úspěšný start Automix.cz

Praha, 8. března 2004 -Automix.cz, nový web o automobilech, který byl spuštěn 18. února jako součást internetového portálu Centrum.cz láká již po necelých třech týdnech svého fungování rekordní počet uživatelů. Zatímco denní návštěvnost jeho předchůdce, serveru Centrum.cz Auto dosahovala dle oficiálního auditu (www.iaudit.info) v lednu 3 500 unikátních uživatelů, na Automix.cz přichází od jeho spuštění denně v průměru 6 020 uživatelů. Jedná se tak o 73 procentní nárůst. Absolutního rekordu v návštěvnosti bylo dosaženo v úterý 2. března, kdy server uveřejnil kompletní informace o nové Škodě Octavii, která byla oficiálně představena na ženevském autosalonu. V ten den na Automix.cz zamířilo 16 435 uživatelů.

Kromě obsáhlých reportáží z oficiálního odhalení nové Škody Octavie na ženevském autosalonu přinesl Automix.cz za dobu svého fungování řadu čtenářsky atraktivních témat. S velkým zájmem se setkal exklusivní rozhovor s šéfdesignerem Volva Stevem Harperem o podobnosti nové Octavie s Volvem nebo testy nových modelů Opelu a Volkswagenu. Ve spolupráci s Motožurnálem Českého rozhlasu přinesl Automix rovněž unikátní rozhovor s ředitelem Škody Auto Vratislavem Kulhánkem o vývoji nového modelu. Velký zájem uživatelů o nový web potvrzuje i srovnání týdenních návštěvností serveru Centrum.cz Auto (předchůdce Automix.cz), který na počátku roku navštěvovalo 15 000 uživatelů týdně a nového Automix.cz, který navštívilo v 9. týdnu letošního roku 26 700 unikátních uživatelů (zdroj: iAudit).

Server Automix.cz nabízí čtenářům kromě aktuálních informací ze světa aut, pravidelné testy nových aut, spoustu praktických rad, komplexní informace o více než 4 000 aktuálně nabízených modelech na českém trhu a také aktuální nabídku 180 autobazarů (10 000 aut). Uživatelé tak mají možnost si o vybraném modelu nejen získat všechny potřebné technické parametry, přečíst odborné testy, prohlédnout fotogalerii, ale také si případně daný model vybrat v aktuálních nabídkách autobazarů a zakoupit. A o co se zajímají uživatelé vůbec nejvíce? „Čtenáři projevili dle očekávání největší zájem o možnost získat kompletní informace o nových vozech, jejich srovnávání a také o službu Autobazary, což souvisí jednak s rostoucí nabídkou aut v této sekci a také s příchodem jara, kdy již tradičně roste zájem o nákup automobilů“, říká vedoucí projektu Michal Pobežal.

Kontakt:
Tomáš Kostrhoun, marketingový ředitel Centrum.cz
Mobil: 737 213 529
E-mail: tomas.kostrhou­n@netcentrum.cz

Michal Pobežal, vedoucí projektu Automix.cz
Mobil: 737 213 502
E-mail: michal.pobezal@net­centrum.cz

Centrum.cz (www.centrum.cz) je dynamicky rostoucí internetový portál, který je vůdcem trhu v oblasti poskytovaných služeb a využívání vlastních špičkových technologií. Podle času stráveného na stránkách je jedničkou mezi českými portály.

Centrum.cz nabízí svým uživatelům vše, co mohou na internetu potřebovat, od pokročilého vyhledávání, bezpečného a kvalitního e-mailu, největšího chatu v ČR, možnosti vytváření vlastních webových prezentací až po velké množství aktuálních informací a služeb, jako jsou zpravodajství, finance, reality, auto, zábava, žena, slovníky atd.

Od září 2000 funguje slovenská verze portálu Centrum.sk.

Majiteli portálu Centrum.cz jsou Ondřej Tomek a Oldřich Bajer a společnosti Intel Capital a Baring Communications Equity.