Hlavní navigace

Veletrh INVEX se v letošním roce rozšiřuje o další segment

[Tisková zpráva]

Veletrh INVEX se v letošním roce rozšiřuje o další segment

Brno, 8. dubna 2004 – Mezinárodního veletrh informačních a komunikačních technologií INVEX přichází s další organizační inovací. V letošním roce proběhne rozčlenění do čtyř samostatných částí podle typu a zaměření návštěvníků jednotlivých segmentů. Veletrh INVEX, který se na brněnském Výstavišti koná ve dnech 11. – 15. 10. 2004, bude sestávat z částí INVEX CLASSIC, INVEX BUSINESS, INVEX HOME a INVEX GAME.

Oproti loňskému ročníku tak přibývá nový vystavovatelský segment s názvem INVEX GAME, který je plně zasvěcen počítačovým hrám a digitální zábavě. Část INVEX HOME bude více soustředěna na oblast spotřební elektroniky.

Cílem organizátorů bylo pokračovat v nastoupeném trendu přizpůsobování veletrhu potřebám a požadavkům vystavovatelů i návštěvníků. „Nové aranžmá veletrhu INVEX nabídne vystavovatelům maximální škálu možností k tomu, aby se dle zaměření a oboru své činnosti co nejúčinněji a nejefektivněji prezentovali správným skupinám zákazníků a návštěvníků,“ uvedl obchodní ředitel společnosti Veletrhy Brno Jaroslav Hloušek.

Jednotlivé části veletrhu INVEX 2004 jsou specifikovány tak­to:

INVEX CLASSIC je určen profesionálům z oblasti informačních a komunikačních technologií a zájemcům o specializované produkty a služby.

INVEX BUSINESS nabízí vhodné prostředí pro uskutečnění obchodních jednání a k prezentaci velkých řešení; vystavovatelům dává ideální prostor si během 3 dnů připravit půdu pro svůj „business“.

INVEX HOME je určen domácím uživatelům informačních a komunikačních technologií a všem zájemcům o produkty z oblasti spotřební elektroniky.

INVEX GAME je určen amatérským i profesionálním hráčům počítačových her a zájemcům o digitální a počítačovou zábavu.

Rozdělení veletrhu na čtyři části napomůže směrovat různorodou škálu cíleně zvaných návštěvníků do těch částí veletrhu, které jsou jejich zaměření nejbližší. V duchu hesla „Každému správného zákazníka, každému správného návštěvníka“ tak organizátoři pro vystavovatele letos připravili zcela nový nástroj – INVEX Navigátor 2004. Manažer veletrhu INVEX Tomáš Uherek k novému projektu uvádí: „Se zájemci z řad vystavovatelů konzultujeme jejich záměry, se kterými na veletrh přicházejí, a skupiny návštěvníků, které zde chtějí oslovit. Díky těmto informacím jsme schopni nejen pomoci s co nejefektivnějším způsobem prezentace, ale poté i cíleně oslovit příslušné skupiny návštěvníků. Reklamní podpora letos bude variantně komunikovat konkrétní projekty, konkrétní témata a přitažlivé technologické trendy. Společnou komunikaci témat vystavovatelů a prodloužení efektu výstavy by měly podpořit i nové nadstavby na internetových stránkách veletrhu INVEX, které jsou připraveny ke spuštění, jakmile budou naplněny informacemi od vystavovatelů.“

Vydavatel: Veletrhy Brno, a.s.
Manažer PR a reklamy: Petr Ondrášek
tel.: +420 541 152 855, fax: +420 541 153 079,
e-mail: pondrasek@bvv.cz
Adresa: Výstaviště 1, 647 00 Brno
http://www.invex.cz