Hlavní navigace

Via Caroli prodává reklamu na Chip.eu

28. 2. 2010

[Tisková zpráva] Společnost Via Caroli, od února zastupuje českou verzi projektu download.chip.eu v prodeji reklamy. Po měsících příprav se tak Via Caroli znovu pouští do media zastupitelství a to rovnou se silným partnerem, společností Burda Praha, který portál provozuje.

Na download.chip.eu mohou uživatelé zdarma stahovat počítačové programy. Knihovna počítačových programů obsahuje programy zdarma stažitelné, ale také programy s shareware, trial nebo demo licencí. Web má 10 jazykových verzí a Via Caroli nově zastupuje českou verzi. Download.chip.eu/cz navštěvuje každý měsíc přes 300 000 reálných uživatelů, kteří vytváří přes 2 miliony zobrazení. Na portálu navíc funguje komunitní služba, která čítá přes 1,4 milionu registrovaných uživatelů, kteří si na webu vyměňují názory a rady.

„Naše obchodní oddělení bude prodávat reklamní plochy především na zvolený počet zobrazení. Ceny za tisíc zobrazení banneru začínají již na 400 Kč,“ uvedl ředitel společnosti Via Caroli Adam Dunovský. Reklamní kampaně na download.chip.eu/cz již na webu zakoupila řada významných firem, ať už šlo o ASUS, Vodafone, HP či Samsung, nebo společnosti Ikea, Lufthansa a Student Agency. Výhodou download.chip.eu/cz není jen vysoká návštěvnost, ale také velmi zajímavá cílová skupina. Proto na portálu neinzerují jen firmy, které vyrábí software, počítače nebo mobilní telefony, ale i letecké společnosti, cestovní kanceláře, banky, pojišťovny nebo developeři.

Adam Dunovský dále uvádí: „I v době ekonomické krize vnímáme zvýšený zájem o propagaci na webu download.chip­.eu/cz. Firmy se stále snaží šetřit a tak vítají každou možnost efektivní propagace.“ Navíc reklama na chip.eu není jen ekonomicky efektivní, ale také značková. Chip patří mezi významné značky společnosti Burda, která v Čechách vydává také stejnojmenný časopis z oblasti IT již od roku 1991.

Via Caroli je full-service marketingová agentura, která poskytuje komplexní služby z oblasti propagace a zvyšování prodeje, na internetu i mimo něj. Společnost Burda Praha je významné evropské vydavatelství, které v České republice vydává celou řadu časopisů a internetových titulů.

Další tiskové zprávy na ViaCaroli.cz. Informace o možnostech propagace na Chip.eu na ViaCaroli.cz/re­klama.

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: E-Ježíšek si i letos zařádí. Nákupy od 2 do 5 tisíc

E-Ježíšek si i letos zařádí. Nákupy od 2 do 5 tisíc

DigiZone.cz: Další dva kanály nabídnou HbbTV

Další dva kanály nabídnou HbbTV

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

Podnikatel.cz: Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Na 3. prosince se chystá protest proti EET

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla