Hlavní navigace

Společnost VISIBILITY s.r.o. hodnotí 8 měsíců spolupráce s Facebook.com

[Tisková zpráva] Společnost VISIBILITY s.r.o. uzavírá první rok spolupráce s vyjádřením maximálního spokojení. „Od května 2009 využila možnosti inzerce na Facebooku ve spolupráci s námi řada významných klientů,“ říká Josef Kovář, jednatel společnosti. VISIBILITY na Facebooku prezentovala například kampaně značek Vodafone, T-Mobile, Telefónica O2, Samsung, Lenovo, ČEZ, CocaCola, Orbit, Nivea, EA, Google, Nike, Nokia, Apple, LG a mnoha dalších.

Zájem o inzerci na Facebooku navzdory ekonomické situaci roste, pravděpodobně díky stále rostoucí popularitě této sociální sítě a unikátní možnosti cílení reklamních kampaní na přesně ohraničené demografické skupiny. Zásah v prosinci 2009 představuje již cca 1.8 milionů uživatelů a objem zobrazení je počítán ve stovkách milionů. Josef Kovář k tomu dodává: „U rozsáhlejších kampaní jsme naměřili dosah 1 880 000 uživatelů na jedné pozici.“ Výhled na příští rok je velmi slibný. Napovídá tomu jednak nevídaný zájem o reklamu na homepage Facebooku, ale také nezadržitelný růst jeho návštěvnosti.

V neposlední řadě nabízí VISIBILITY s.r.o. reklamu formou speciálních formátů, které zahrnují nejrůznější kombinace videa, uživatelské interakce, obrázků a textů. „Reklamní prvek, pod kterým uživatel vidí komentáře svých přátel, získává zcela nový rozměr efektivity,“ říká Martin Čelikovský, produktový manažer VISIBILITY s.r.o. Na homepage Facebooku lze umístit například inzerát ve formě „Události“ a přátelé, kteří přislíbí účast jsou pak uvedeni pod kreativou. Jiným příkladem může být „Virtuální obrandovaný dáreček“, který si mohou uživatelé navzájem zaslat.

Rozvíjející se společnost VISIBILITY kromě Facebook.com mediálně zastupuje také Superhry.cz, síť webů Webgarden, Modrykonik.cz a Beremese.cz. V prosinci 2009 připojila do portfolia zastupovaných serverů portál pro maminky Oblázek.cz, zpravodajství Mediafax.cz a zejména portál Volný.cz. Dosah inzertního prostoru zastoupeném VISIBILITY se tak pohybuje okolo 3 milionů reálných uživatelů

Vitalia.cz: Test na HIV je zdarma i za pět set

Test na HIV je zdarma i za pět set

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?