Hlavní navigace

Vivantis v lednu odeslal již miliontou zásilku

[Tisková zpráva] Chrudim, 1. února 2010 - Přední internetový prodejce Vivantis a.s. v lednu vyřídil již svou miliontou objednávku. K dosažení této hranice přispěla tradičně vysoká návštěvnost v prosinci, kdy na webové stránky společnosti zavítalo více než 1 760 000 unikátních návštěvníků. Navzdory hospodářské krizi se Vivantisu loni povedlo mírně navýšit tržby oproti roku 2008.

Během devíti let fungování internetových obchodů Vivantis se společnosti podařilo odeslat zákazníkům více než milion objednávek. Počet objednávek narůstal e-shopům každoročně, loni byl nárůst zmírněn vlivem finanční krize. I přes hospodářskou recesi však Vivantis opět navýšil tržby, které v roce 2009 činily téměř 416 milionů korun. Společnost v loňském roce evidovala celkem 233 000 odeslaných zásilek. Dlouhodobě je nejvíce zboží odesíláno z e-shopu Parfemy.cz, který je největší internetovou parfumerií v České republice. Druhou nejžádanější komoditou po parfémech byly mezi zákazníky produkty pro zdraví, v těsném závěsu pak kosmetika a značkové hodinky.

„Odeslání milionté objednávky je pro naši společnost stěžejním milníkem a zároveň motivací do další práce. Po loňském roce, který byl pro všechny prodejce poznamenán finanční krizí, by se letos měla situace začít stabilizovat,“ uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis, mezi jejíž stěžejní e-shopy patří Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz.

„Zákazníci byli loni v nakupování zdrženlivější. Své síly šetřili až na vánoční nákupy, které byly z našeho pohledu úspěšné. V měsíci prosinci jsme zaznamenali rekordní návštěvnost, kdy v jeden den navštívilo naše e-shopy více než 81 tisíc unikátních návštěvníků,“ doplnila Hana Hutlová, vedoucí marketingového oddělení společnosti Vivantis.

Nejsilnějším dnem loňského roku byl 14. prosinec, kdy společnost Vivantis odeslala prostřednictvím všech svých e-shopů 3 690 zásilek. Celková tržba v tento den činila více než 5 292 000 korun. Nákupní chování zákazníků se od předešlých Vánoc příliš nelišilo. Nejprodávanějším produktem byla tradičně Eregma MAX power, která přispívá ke zlepšení sexuálních funkcí. Hitem loňských Vánoc se staly hodinky Roxy nebo duální vibrátor We-Vibe. Ze všech e-shopů společnosti Vivantis byl loni zaznamenán největší meziroční nárůst obratu u internetového klenotnictví Sperky.cz, a to ve výši 48 %. Mezi šperky patřily v roce 2009 k nejžáda­nějším produkty z chirurgické oceli, v kurzu byla především značka Morellato.

Obrat společnosti Vivantis (2003  – 2009)
2003 – 30 milionů
2004 – 53 milionů
2005 – 134 milionů
2006 – 239 milionů
2007 – 330 milionů
2008 – 413 milionů
2009 – 416 milionů

O společnosti VIVANTIS a.s.
Společnost VIVANTIS a.s. se řadí mezi největší internetové prodejce v České republice. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, šperků, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody ve svém oboru Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz, jejichž rozsáhlý sortiment se pohybuje v řádu desetitisíců položek.

Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již bylo odesláno více než milion zásilek, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv. V široké nabídce najdou zákazníci celkově přes 46 000 výrobků od 800 značek, mezi nimi například 3 000 parfémů, 6 000 typů hodinek, 5 500 druhů kosmetických výrobků, 5 000 šperků či 1 300 produktů pro zdraví.

Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod 1. a 2. stupně, což je pro zákazníky jistota bezpečného a bezproblémového nakupování. Internetové obchody společnosti VIVANTIS jsou držiteli značky SOS – Spotřebitelský audit obchodních podmínek (SAOP), což zákazníkům zaručuje, že obchodní podmínky nejsou v rozporu se zákonem. Dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96 % zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým.

DigiZone.cz: Test Philips 24PFS5231 s Bluetooth repro

Test Philips 24PFS5231 s Bluetooth repro

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč