Hlavní navigace

Vivantis zahájil exkluzivní spolupráci s oblíbenými českými celebritami

27. 11. 2009

[Tisková zpráva] Chrudim, 26. listopadu 2009 - Internetové obchody společnosti Vivantis vsadily na české celebrity. Nová spolupráce s populárními osobnostmi poskytne zákazníkům e-shopů nové zajímavé informace i tipy k nákupu. Atraktivní spojení má u zákazníků posílit důvěru k obchodování na internetu a pomoci jim při hledání vhodného zboží. Slavnými tvářemi e-shopů se stali Mahulena Bočanová, Diana Kobzanová a Tomáš Hanák.

Návštěvníci internetových obchodů Parfemy.cz, Sperky.cz a Hodinky.cz, které se řadí k největším tuzemským e-shopům v daných komoditách, se budou v příštím roce pravidelně setkávat se slavnými osobnostmi. České celebrity budou pro zmíněné obchody testovat jednotlivé výrobky a poskytovat nakupujícím reference a své osobní dojmy. Hodnocení produktů navíc doplní zajímavé informace o oblíbených značkách nebo nápady na vánoční dárky.

„Máme zájem naše obchody ještě více přiblížit lidem, proto jsme se rozhodli spolupracovat se slavnými osobnostmi. Celebrity jsme vybírali tak, aby přesně odpovídaly hodnotám jednotlivých našich e-shopů,“ uvedla Hana Hutlová, vedoucí marketingového oddělení společnosti Vivantis. „Věřím, že seznam celebrit brzy rozšíříme. Každý z našich obchodů by měl mít v budoucnu svou slavnou tvář, která bude mít k danému zboží pozitivní vztah,“ doplnila Hutlová.

Slavné české osobnosti se ve spojení se společností Vivantis představí poprvé v rámci vánoční kampaně. Všechny celebrity pro letošní kampaň namluvily rozhlasové spoty, které budou v těchto dnech ke slyšení v tuzemských radiích.

„Hodinky se bezesporu stávají vizitkou člověka, stejně jako třeba auto. Jsem potěšen, když vidím na zápěstí nějaký zajímavý kousek a ihned se o něho zajímám,“ prozradil herec Tomáš Hanák, který se stal tváří e-shopu Hodinky.cz.

O svém vztahu ke klenotům hovořila modelka a moderátorka Diana Kobzanová, jež se stala tváří obchodu Sperky.cz: „Myslím, že je důležité, aby každá žena měla doma šperky, které jsou vhodným doplňkem k pěkným šatům. Některé klenoty navíc nemusí být jen ozdobou, ale mohou se stát i dobrou investicí.“

Zákazníkům internetové parfumerie Parfemy.cz pomůže s výběrem parfémů herečka a moderátorka Mahulena Bočanová. „V životě se řídím instinkty. Vůně musí okamžitě po vdechnutí vyvolávat pozitivní pocity, vzbudit okamžitou reakci. A právě na základě tohoto prvotního dojmu se řídím i při výběru parfému,“ vysvětlila.

Atmosféru spojenou s přípravou reklamních spotů budou moci návštěvníci internetových obchodů zprostředkovaně zažít prostřednictvím video nahrávek z natáčení, které budou do konce roku zveřejněny na stránkách příslušných e-shopů. Tomáš Hanák navíc exkluzivně pro e-shop Hodinky.cz nafotil originální fotografie, které nabídnou zajímavý pohled do zákulisí spolupráce.

O společnosti VIVANTIS a.s.
Společnost VIVANTIS a.s. je nejúspěšnějším internetovým prodejcem v České republice co do počtu objednávek. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, šperků, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody ve svém oboru Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz, jejichž rozsáhlý sortiment se pohybuje v řádu desetitisíců položek.

Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již bylo odesláno více než 900 000 zásilek, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv. V široké nabídce najdou zákazníci celkově přes 65 000 výrobků od 800 značek, mezi nimi například 4 000 parfémů, 7 000 typů hodinek, 4 000 druhů kosmetických výrobků, 5 500 šperků či 1 300 produktů pro zdraví.

Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod 1. a 2. stupně, což je pro zákazníky jistota bezpečného a bezproblémového nakupování. Internetové obchody společnosti VIVANTIS jsou držiteli značky SOS – Spotřebitelský audit obchodních podmínek (SAOP), což zákazníkům zaručuje, že obchodní podmínky nejsou v rozporu se zákonem.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: ČT láká na jarní programové tipy

ČT láká na jarní programové tipy

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Měšec.cz: Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Finančním poradcům hrozí vracení provizí

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?