Hlavní navigace

Vodafone a Cleverlance spojují miliony lidí díky využití sociálních sítí

[Tisková zpráva] Cleverlance postavila Vodafone Park na softwarové platformě Cleverlance Community Platform

Praha, 12. ledna 2010 – Společnost Cleverlance Enterprise Solutions společně s telekomunikačním operátorem Vodafone vytvořila jedinečný komunikační portál pro internetové uživatele Vodafone Park, jehož cílem je přenést prostředí mobilních telefonů i na internet, a to včetně jejich obsahu.

Vodafone Park integruje služby, jako jsou přehledy hovorů, evidence SMS/MMS či mobilní kontakty. Tento základ rozvíjí Vodafone ve spolupráci s Cleverlance do sociální sítě pro komunikaci uživatelů mobilních služeb mezi sebou. Nabízí možnost se propojit se svými přáteli, spolužáky, kolegy i rodinami. Uživatelé zároveň mají možnost si v komunitním portálovém řešení sestavit svoji vlastní pracovní plochu složenou z různých služeb a informačních zdrojů, které si vybírají z katalogu aplikací. Mezi ně patří například personalizované zpravodajství, počasí s možností zasílání sms, přehledy nově nabízených/pop­távaných nemovitostí nebo další gadgets (miniaplikace) umožňující sdílení či zobrazování obsahu od jiných uživatelů nebo z jiných sociálních sítí.

Portál s vlastnostmi komunitních sítí se opírá o produkt vyvinutý společností Cleverlance s názvem Cleverlance Community Platform. Podporuje světové otevřené standardy Google Gadgets a Open Social API a umožňuje Vodafonu dlouhodobě těžit ze široké škály webových aplikací – gadgets, nástrojů a systémů, které na bázi těchto standardů ve světě vznikají.

Řešení Cleverlance umožňuje zároveň integrovat do komunikačního portálu řešení a systémy třetích stran. Nabízí se tak pro ně široké spektrum služeb a funkcí komunitního portálu prostřednictvím otevřeného aplikačního rozhraní. Třetí strany tak mohou přímo oslovovat komunitu svými aplikacemi uvnitř portálového řešení a mají též možnost využít telekomunikačních služeb mobilního operátora, které jsou součástí aplikačního rozhraní.

„Řešení Vodafone Park je výsledkem vynikající a rovnocenné partnerské spolupráce mezi námi a Cleverlance. Vzájemná otevřená výměna znalostí a zkušeností obohacovala obě strany a motivovala celý tým připravující Vodafone Park k vysokým výkonům,“ uvedl ke společnému projektu Rudolf Krejcar, Senior Manager, Consumer Products & Content, Vodafone Czech Republic.

Technické podrobnosti Cleverlance Community Platform:

  • Plně podporuje Google Gadget Standard
  • 100% implementace OpenSocialAPI
  • Podpora J2EE platforem (JBoss, Apache Tomcat, GlassFish, Oracle Web Logic, IBM WebSphere)
  • Podpora OAuth a OpenID
  • Možnost rozšíření API o zákaznické funkce

Více informací naleznete na oficiálních stránkách Vodafone Park: http://park.vo­dafone.cz/

O Cleverlance Enterprise Solutions:
Společnost Cleverlance je přední český dodavatel IT konzultačních služeb a komplexních SW řešení pro finanční,tele­komunikační a public segment. Hlavní nabídkou Cleverlance je podpora obchodních procesů a nových služeb zákazníků efektivní implementací SW řešení. Tým Cleverlance tvoří 350 specialistů se znalostmi v oblastech business konzultací a analýzy, návrhu, vývoje a implementace informačních systémů, projektového řízení, informační bezpečnosti, technické podpory a kompletního outsourcingu informačních systémů. Dceřiné společnosti TrustPort a AEC rozšiřují portfolio o služby v oblasti bezpečnosti informačních systémů a špičkové bezpečnostní produkty.