Hlavní navigace

Vodafone posiluje segmentový přístup k firemním i nefiremním zákazníkům

[Tisková zpráva] Vodafone posiluje svůj segmentový přístup k firemním a nefiremním zákazníkům. Strategická oddělení Vodafonu pro firemní a nefiremní klientelu budou nově odpovědná nejenom za prodej a péči, ale také za kompletní marketingové aktivity pro své zákaznické segmenty.

V důsledku této změny budou stávající viceprezident pro firemní zákazníky Pavel Hlavinka a stávající viceprezidentka pro nefiremní zákazníky Ann Hofvander odpovědní nejen za prodej a péči, ale také za veškeré dlouhodobé a krátkodobé marketingové aktivity pro firemní a nefiremní zákazníky. Hlavinka a Hofvander tak přeberou odpovědnost za kompletní marketing Vodafonu, za který dosud odpovídal viceprezident pro marketing Chris Robbins, který se rozhodl firmu na konci roku opustit.

„Segmentový přístup nám umožní nabídnout ještě více na míru šitých konvergovaných telekomunikačních řešení pro naše firemní zákazníky,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu ČR a.s. a dodává: „Díky tomuto přístupu se můžeme zaměřit na skutečné odbourávání bariér pro všechny zákazníky a nabízet jim nové produkty lépe a rychleji.“