Hlavní navigace

Vodafone spustil nový reklamní SMS kanál

[Tisková zpráva] Praha, 26. května 2009: Vodafone úspěšně spustil nový reklamní SMS kanál, který rozšiřuje portfolio produktů mobilní reklamy. Službu Ozvi se SMS, která je pro všechny zákazníky zdarma využívá měsíčně 85 tisíc zákazníků.

Sdílet

„Za prvních 5 měsíců pilotního provozu nové SMS služby jsme se setkali s velkým úspěchem jak na straně zákazníků, tak inzerentů. Realizovali jsme první tři kampaně, přičemž každá z nich oslovila 50 až 60 tisíc zákazníků. Reklamu jsme vložili do 250 až 300 tisíc Ozvi se SMS," uvedl Tomáš Mátl, vedoucí oddělení Media Solutions ve Vodafone Czech Republic a dodává: „Podle našeho průzkumu byli inzerenti s novým kanálem spokojeni; ocenili zejména jeho efektivitu a možnost přímé interakce inzerenta se zadavatelem.“

Služba Ozvi se SMS:

  • pilotní provoz spustil Vodafone začátkem letošního roku
  • služba je dostupná všem zákazníkům Vodafonu
  • měsíčně službu používá 85 tisíc zákazníků
  • zákazníci měsíčně odešlou téměř 1 milion SMS zpráv
  • SMS zprávu lze zasílat do všech sítí v ČR

Službu Ozvi se SMS mohou využít zákazníci v případě, že:

  • potřebují kontaktovat své blízké
  • nemohou ze svého mobilního telefonu volat nebo odesílat SMS zprávy například z důvodu blokování odchozích hovorů a SMS zpráv
  • mají vyčerpaný kredit na své předplacené kartě
Vodafone

Oddělení Media Solutions pracuje na vývoji reklamních produktů kombinujících všechna média, která má Vodafone k dispozici. Nechce se profilovat pouze jako vlastník reklamního prostoru, ale zároveň například spolupracovat na grafickém obsahu kampaní nebo umožnit zákazníkům přímý nákup produktu dané kampaně.

Více informací o službě Ozvi se SMS naleznete na www.vodafone.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).