Hlavní navigace

VŠMIE v rámci kampaně představuje nový facelift internetových stránek a profil na Facebooku

[Tisková zpráva] Praha, 5. května 2010 – Vysoká škola manažerské informatiky a ekonomiky (VŠMIE) provedla facelifting svých internetových stránek a pro další komunikaci s veřejností i studenty začala využívat komunitní server Facebook. Současně vstoupila do další fáze marketingové kampaně s podtitulem „Zvol si správnou vejšku“.

V rámci intenzívnějšího oslovování potenciálních i stávajících studentů a snadnějšího přístupu k informacím prošly internetové stránky VŠMIE po dvou letech podstatnými úpravami. Z důvodu lepší orientace a atraktivity pro návštěvníky byla zvýrazněna sekce pro zájemce obsahující podrobnosti o nabízených studijních oborech či výukových střediscích s elektronickou přihláškou. Vylepšení se dočkal také abonentní systém pro odběr novinek.

VŠMIE současně založila vlastní profil na populární sociální síti Facebook, s nímž jsou nové stránky provázány. Portál, který se stal fenoménem hlavně u mladé generace, má v informačním servisu VŠMIE sloužit jako prostředek neformální komunikace mezi vyučujícími a studenty i studenty samotnými. „Zpracování i struktura stránek na Facebooku je přizpůsobena na míru VŠMIE. Stránky ovšem nemají za úkol kopírovat oficiální web školy. Hodláme tímto způsobem uživatele sítě Facebook pravidelně informovat o své činnosti a novinkách ve výuce hlavně z neoficiálního pohledu. Od tohoto kroku si také slibujeme zvýšení zájmu studentů o aktivity se školou spojené“, uvádí Radek Řechka, ředitel a kvestor VŠMIE. Samotné prostředí Facebooku VŠMIE rozdělila do tematických podrubrik, např. blog ředitele školy, poradna pro diskuzi studentů s vyučujícími, ukázky testů či prostor pro komunikaci bývalých i stávajících studentů. „Doufáme také, že díky tomuto kroku zůstaneme v kontaktu s našimi absolventy a utvoříme si tak lepší zpětnou vazbu o jejich uplatnění v praxi,“ dodává Radek Řechka.

Do další fáze oslovování nových studentů vstoupila VŠMIE pokračováním své kampaně „Zvol si správnou vejšku“, kterou úspěšně zahájila již minulý rok. „V tomto roce kampaň probíhá ve třech fázích. První již máme za sebou – probíhala od ledna do února, druhá fáze se rozjíždí v květnu a potrvá opět dva měsíce. Třetí fáze nás čeká v září, kdy bychom chtěli kampaní oslovit ještě nerozhodnuté studenty,“ uvádí Radek Řechka.

Kampaň je vedena formou tištěné inzerce v oborových časopisech a denním tisku, bannerů a PR článků na internetu i jako reklama v MHD v Praze. Inzerce je zaměřena na zájemce o vzdělávání, kteří dosud nejsou rozhodnuti pro konkrétní školu, a má za cíl upozornit je na možnost studia právě na VŠMIE. Neobsahuje však pouze prostý výčet oborů a informací o studiu. Její devizou je i vtipné kreativní zpracování podle vlastního návrhu VŠMIE.

Facebook: www.facebook.com/VSMIE