Hlavní navigace

Vyhledávač penzijního připojištění AEGON

2. 7. 2008

[Tisková zpráva] Dnem 30.6. startuje nová komunikační kampaň pro společnost AEGON Pojišťovna a.s. a také nová microsite http://penze.aegon.cz na podporu produktu penzijního připojištění. Celá koncepce kampaně vznikla a byla produkována ve WDF - Web Design Factory.

Kampaň si v nadsázce pohrává s obecně známou podobou vyhledavačů a vytváří tak na microsite speciální interaktivní prostředí. Návštěvník webu klasickým způsobem vepíše svůj požadavek nebo dotaz do vyhledávacího pole a vybrané odkazy ho vedou dále do obsahu microsite. Další součástí kampaně je soutěž o iPod Touch, který lze v průběhu 14ti dnů vyhrát každý den.

Sdělení kampaně je tak podáno v interaktivní formě, která je pro uživatele velmi příjemná, jednoduchá a zábavná. Originálním způsobem se návštěvníci ze stránky dozví jaké jsou výhody penze od Aegonu a na penzijní kalkulačce si spočítají, kolik s Aegonem ušetří na důchod. Přímo na stránkách si pomocí formuláře lze domluvit schůzku na sjednání pojištění.

Kromě informací o pojištění jsou samozřejmě k dispozici podrobná pravidla soutěže o iPod Touch, který lze vyhrát po zodpovězení jednoduché soutěžní otázky: Co uděláte s částkou, kterou budete mít s penzijním připojištěním AEGON naspořenou? Odborná porota vybírá nejlepší odpovědi z každého dne a výherci jsou zveřejněni na stránkách.

Další sekce je věnovaná tváři AEGON Pojišťovny – Martině Sáblíkové. Najdete zde videa z Martininých dosažených úspěchů a důležitých životních událostí. Na stránkách jsou umístěny i užitečné odkazy z oboru – informace o trendech v penzijním připojištění, o penzijních reformách, zajímavé zprávy z finančního portálu finmag.cz a také vtipné odkazy, například na videa z Youtube.

Soutěž a microsite jsou podpořeny online kampaní v podobě bannerů, které pracují opět s myšlenkou vyhledavače a zároveň prezentují výhru v soutěži – iPod Touch. Významný podíl v online kampani tvoří i efektivně cílená Pay Per Click reklama.

AEGON Pojišťovna je dlouholetým klientem agentury WDF – Web Design Factory, která pro tohoto klienta vytvářela již několik online kampaní, microsites a také firemní prezentaci www.aegon.cz.

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?