Naproti tomu uživatelé vytáčeného připojení platí za dobu, kterou na Internetu stráví. Proto se většinou omezují jen na nejnutnější aktivity. V únoru roku 2005 využívalo rychlý Internet jen 34 % internetové populace. 29 % reálných uživatelů se stále připojovalo prostřednictvím vytáčeného připojení (dial-up). Rychlý Internet nyní využívá podle průzkumu NetMonitor 40 % internetové populace. Celkem 22 % uživatelů českého Internetu se připojuje přes vytáčené připojení. 300 000 zákazníků využívá pro připojení ADSL a 130 000 domácností je připojeno prostřednictvím kabelových televizí.
Organizace OECD zaznamenala růst počtu zákazníků využívajících vysokorychlostní Internet v první polovině roku 2005. Celkem se zvýšil počet uživatelů o 18 milionů. V červnu minulého roku využívalo vysokorychlostní přístup k Internetu 137 milionů lidí. Největší rozšíření Internetu bylo zaznamenáno ve státě Korea, na druhém místě skončilo Holandsko. Mezi pětici nejlepších se dostalo Dánsko, Island a Švýcarsko. Nejvíce rozšířenou technologií pro vysokorychlostní Internet je DSL. Pouze v Kanadě a v Spojených státech převažuje připojení prostřednictvím kabelových televizí.
O společnosti Internet BillBoard s.r.o.
Internet BillBoard s.r.o. je společnost provozující sítě internetové reklamy a vyvíjející software pro práci s internetovými kampaněmi. Provozuje BillBoard.cz, nejstarší a největší síť výměnných reklam na českém internetu. Její systém BBmedia, software pro komplexní řízení reklamy na internetu, využívají mediální agentury a poskytovatelé obsahu. Dva nejnovější české přírůstky jsou bbKontext, síť kontextové reklamy a bbText, síť reklamy vázanou na slova.
Provozuje celoevropskou síť výměnné reklamy na internetu EuroBB. Aktivně působí na slovenském, polském a rumunském trhu.
Internet BillBoard byla založena v roce 1999. V roce 2003 dosáhla obratu 13 milionů korun.