Hlavní navigace

Vysvědčení zvedlo provoz v mobilní síti O2

[Tisková zpráva] Poslední den školního roku zaznamenala mobilní síť společnosti Telefónica O2 již od ranních hodin čilý ruch. V den, kdy se všem školákům a studentům rozdává zhodnocení jejich půlroční práce, byl zaznamenán nejen zvýšený provoz SMS, typických pro tuto věkovou skupinu, ale také zvýšený počet hlasových hovorů.

Vrchol „textování“ přišel mezi 9 a 10 hodinou, kdy bylo odbaveno 1 320 000 SMS, což je o 230 000 více než v loňském roce a o 250 000 víc, než během běžného všedního dne. V průběhu nejzatíženější minuty odeslala O2 SMS centra 17 200 zpráv (oproti loňským 12 000). Objem hlasového provozu dosáhl vrcholu v době kolem předávání vysvědčení, tj. mezi 9 a 10 hodinou ranní. V této době bylo zaznamenáno 2,5 milionu hovorů, což je o 0,5 milionu více než každý jiný pátek.

Linka bezpečí

Linka bezpečí zaznamenala v červnu od dětí nárůst hovorů v souvislosti se závěrečným vysvědčením. Kvůli školním problémům aktuálně přijímají konzultanti v posledním školním měsíci v průměru 10 dětských volání denně. V pátek 27. června, tedy v den předávání vysvědčení, řešila Linka bezpečí v oblasti „školních problémů“ o 170% hovorů více než v běžných dnech. Děti mají nejčastěji obavy z reakce svých rodičů. Bojí se, jak jejich vysvědčení bude přijato, zda nebudou nepřiměřeně potrestáni.

Od 11. června mají děti možnost volat na nové evropské číslo Linky bezpečí 116111. Díky Nadaci O2, která je generálním partnerem Sdružení Linka bezpečí, mohou děti volat zdarma 24 hodin denně. Nadace O2 zároveň pro Linku bezpečí zrealizovala kampaň, která dětem oznamuje nové číslo Linky bezpečí. Kampaň běží v médiích od poloviny června do října 2008

.