Hlavní navigace

Web Poradci-sobě.cz ohlásil první tisícovku registrovaných poradců!

[Tisková zpráva] Komunitní profesní web pro finanční poradce „Poradci-sobě.cz“ zaznamenal právě dnes první tisícovku registrovaných uživatelů. Potvrzuje se, že myšlenka založení neveřejného nezávislého poradenského portálu byla správná. Jen za poslední měsíc se počet návštěv webu zvýšil o 30 % a poradci v návštěvách rozhodně nepolevují. I zájem inzerentů zejména z řad finančních institucí ukazuje dlouhodobou životaschopnost projektu. Návštěvnost neveřejného webu pro poradce již dnes dosahuje parametrů návštěvnosti menších veřejně přístupných odborných portálů.

Poradenský Facebook na český způsob
„Nikdy jsem nechtěl konkurovat renomovaných finančním webům. Neuspěl bych. Ale viděl jsem přesto na mediálním trhu příležitost. Nápad není originální, podobné weby bychom našli třeba v USA, ve Velké Británii nebo v dalších zemích s rozvinutým poradenským businessem. Nelíbilo se mi, jak si poradci mezi sebou na veřejných webech perou své špinavé prádlo. Pochopil jsem, že potřebují prostor pro kultivovanou diskusi svých témat, a to napříč poradenským trhem, ideálně na neutrální půdě. A viděl jsem, že finanční instituce potřebují kultivované médium, na kterém by mohly směrem k poradcům inzerovat, a to bez nežádoucího přesahu směrem ke klientům,“ komentuje základní myšlenku webu Martin Viktora, zakladatel Poradci-sobě.cz.

Aby se všichni na webu cítili ve své komunitě dobře…
Záměrem bylo vytvořit prostor, kde se poradci budou cítit dobře a kde se bude opravdu věcně diskutovat. Profesionální poradci, kteří ve svém oboru něco znamenají, prostě nemají potřebu komentovat kroky konkurence jen proto, že se jedná o konkurenci. Vzájemné urážky umožňuje anonymita diskusí na veřejných webech. Pro tu na „Poradcích“ není a nebude prostor. Web navštěvují skutečně aktivní profesionálové (2/3 pracují v oboru finančního poradenství 4 a více let), téma příslušnosti ke konkrétní firmě nikdo neřeší. „V terénu nakonec bojuje každý sám za sebe,“ připomíná Martin Viktora.

Náplň webu? Závisí na poradcích.
„Přál bych si, aby větší část webu tvořilo diskusní fórum, kde si budou poradci vyměňovat svoje zkušenosti“, říká Martin Viktora. Takto to alespoň funguje v zahraničí. Zatím většinu obsahu tvoří články o produktech, prodejních dovednostech a poradenských firmách. Je jen na poradcích, aby si otevřeli vlastní diskusní vlákna a diskutovali přesně to, co je v jejich poradenské praxi opravdu pálí.

Web Poradci-sobě.cz v číslech a datech
Spuštění webu: datum 1.1.2010, čas 11:11:11
Počet zobrazení: 60.000 (+30% za poslední měsíc)
Unikátní návštěvníci: 9.500 (+28% za poslední měsíc)
Nejdražší banner: 970×100 (4.250 Kč za týden)