Hlavní navigace

Xerox oceňuje tiskové inovace

[Tisková zpráva] Sedmý ročník soutěže PIXI přidává kategorie pro nejlepší obchodní aplikaci a pro výstupy šetrné k životnímu prostředí

Praha, 4. července 2008 – Společnost Xerox přijímá přihlášky do sedmého ročníku soutěže Printing Innovation with Xerox Imaging (PIXI). Letošním tématem této mezinárodní soutěže je „Shine“ (Záře) a ocenění se dočkají nejvíce inovativní a efektivní práce, které zákazníci tisknou s digitálními systémy Xerox. Letos poprvé dostanou ocenění PIXI i poskytovatelé tisku, kteří používají řešení Xerox ekologicky šetrným způsobem. Nová je rovněž kategorie obchodní aplikace.

„Xerox dlouhodobě usiluje o udržitelný rozvoj a známe mnoho zákazníků, kteří se chovají stejně,“ řekl Valerie Blauvelt, viceprezidenta pro marketing, Xerox Production Systems Group. „Letos hledáme aplikace, které ukazují kvalitu tisku šetrného k životnímu prostředí, jenž dodržuje obchodní aspekty dlouhodobě udržitelného rozvoje, jako jsou tisk na vyžádání, využití automatických nástrojů workflow pro snižování spotřeby energií a používání papírů šetrných k životnímu prostředí.“

Ocenění PIXI se udělují v následujících kategoriích:

  • Knihy a manuály – nízkonákladové tituly, učebnice (včetně vydání pro učitele a výukového softwaru), manuály k výrobkům, školící materiály, vázané prezentace, výroční zprávy a další. Přihlášené produkty mohou být černobílé, barevné nebo kombinací.
  • Propagace – Materiály určené pro brand management a konzistentní zasílání zpráv jsou navrženy tak, aby propagovaly výrobek nebo službu, zvýšily o nich povědomí a informovaly okolí. Používají celou řadu dokončovacích technik, od samostatných listů až ke svazovaným vícestránkovým výtiskům. Mohou být ve formě brožur, kalendářů, pohlednic, velkoformátových plakátů, vizitek a katalogů nebo v jakékoliv jiné formě.
  • Direct marketing – Digitálně tištěné marketingové materiály navržené podle specifik cílových skupin a obsahující personalizované texty nebo grafiky. Do této kategorie patří i výstupy jako pohlednice, zálepky, vícestránkové materiály, rozměrné materiály (včetně plakátů v tubách), obálky a štítky nebo personalizované a na vyžádání tištěné materiály.
  • Nové obchodní aplikace – Tato kategorie klade důraz na výnosné tiskové aplikace, které jsou na trhu stále častější. Digitální tisk totiž překročil hranice nízkých nákladů a personalizovaných výstupů. Dnešní náplně, média a dokončovací možnosti umožňují nepřeberné množství nových tiskových aplikací, jako jsou fotoalba, kalendáře a blahopřání; obalová řešení vhodná pro malosériové zakázky, různé verze a personalizaci; speciální zobrazovací řešení pro ochranu dokumentů a proti podvodům.
  • Transakční propagace – Všechny typy výkazů pro zákazníky, zejména pak materiály, které informují adresáta o relevantních promočních nabídkách a obsahují přizpůsobené informace. Patří sem například výpisy z kreditních karet s personalizovanými nabídkami, výpisy z účtů, jež nabízejí další finanční služby, zprávy investičních fondů, vyúčtování za telekomunikace a energie, jež obsahují informace pro vybudování pevnějšího vztahu.

Veškeré přihlášky vyhodnotí nezávislá komise s ohledem na použité digitální technologie, obchodní efektivitu, celkovou estetičnost a stupeň inovace a invence. Bude udělena cena pro celkového vítěze (Best of Show) a tři ocenění v každé kategorii. Soutěž rovněž vyhodnotí nejvíce inovativní použití technologií Xerox, nejvíce výjimečné použití spotřebního materiálu Xerox a výše uvedené ocenění za řešení šetrné k životnímu prostředí. Na cenách letošního ročníku PIXI se rozdělí více než 50 000 USD v cestovních certifikátech. V hodnotící komisi budou odborníci zastupující klíčové segmenty grafických komunikací.

Společnost Keiger Printing získala cenu pro celkového vítěze v roce 2007, kdy se do soutěže přihlásilo více než 500 zájemců z celého světa. „Nejenže se nám dostalo mezinárodního ocenění, ale náš vítězný produkt inspiroval naše zákazníky a navýšil množství požadavků na inovativní digitální tiskové úlohy,“ řekl Louis Crockett, prezident společnosti Keiger Printing.

Účast v soutěži PIXI je bezplatná a otevřená pro více než 70 zemí po celém světě včetně České republiky. Přihlášky lze podávat přes internet do 1. srpna a musí být vyrobeny s použitím digitálních tiskových systémů Xerox. Přihlašovací internetové stránky jsou v šesti jazykových mutacích. Vítězové budou oznámeni během veletrhu Graph Expo, který se bude konat 26. – 29. října 2008 v Chicagu. Celkový vítěz soutěže PIXI 2008 bude mít příležitost zasednout v porotě soutěže PIXI 2009. Přihlašovací formulář, hodnotící kritéria, životopisy porotců, seznam zúčastněných zemí a informace o vítězích z minulých let naleznete na www.xerox.com/pixi.

XEROX CZECH REPUBLIC prodává na našem trhu publikační a transakční tiskové systémy, černobílé a plnobarevné multifunkční kopírovací stroje s faxy a tiskárnami, velkoformátové stroje a tiskárny, stejně jako software pro document management. Ke všem strojům dodává Xerox i spotřební materiál a poskytuje kompletní servis a údržbu. Do nabídky firmy rovněž patří celá škála služeb od pronájmu strojů až po outsourcing, kterému se věnuje samostatná divize XGS (Xerox Global Services).