Hlavní navigace

Xerox vede žebříček outsourcingových společností

[Tisková zpráva] Služby Xerox Global Services jsou jedničkou v oblasti Document Process Outsourcingu

Praha, 2. července 2009 – Společnost Xerox se umístila na prvním místě v ročence Black Book of Outsourcing (Černá kniha outsourcingu) pro oblast Document Process Outsourcingu (DPO) pro rok 2009. V této publikaci hodnotí agentura Brown-Wilson Group náklady a přínosy outsourcingu a sestavuje žebříček outsourcingových společností podle výsledků průzkumu realizovaného mezi více než 24 000 manažery po celém světě.

„Výsledky průzkumu ukazují, že Xerox dodává komplexní a integrovaná řešení pro správu dokumentů, která splňují nebo překračují očekávání zákazníků po celém světě,“ řekl Scott Wilson, partner Brown-Wilson Group a spoluautor Black Book of Outsourcing.

Digitální či papírové dokumenty zahlcují všechny firmy bez ohledu na jejich velikost, odvětví nebo umístění. Divize Xerox Global Services pomáhá firmám zpracovat velké objemy dokumentů a sledovat náklady spojené s tiskem, sdílením a aktualizováním dokumentů, což může rychle ovlivnit výsledky firmy.

„Zákazníci Xeroxu si uvědomují skutečnou hodnotu outsourcingu zpracování dokumentů, protože jim pomáháme zlepšovat obchodní procesy, řídit produktivitu a vytvářet nové zdroje příjmů, což jsou klíčová aktiva v současných ekonomických podmínkách,“ řekl Stephen Cronin, prezident Xerox Global Services. „Dosažení nejvyšší pozice v žebříčku DPO v Black Book of Outsourcing potvrzuje, že přístup Xeroxu orientovaný na výsledky je správnou cestou.“

Společnost Brown-Wilson Group provádí nezávislý a nestranný průzkum, aby zhodnotila přední světové poskytovatele a poradce v oblasti outsourcingových služeb podle 31 kritérií a 18 klíčových výkonnostních ukazatelů založených na zkušenostech zákazníků.

XEROX je světovým lídrem a nositelem inovací v oblasti správy dokumentů a tiskového prostředí. Nabízí produkty pro domácnosti i řešení pro firmy různých velikostí, od malých společností až po mezinárodní korporace, kterým umožňuje dosáhnout plně integrovaného řízení dokumentů. Xerox dodává zákazníkům samostatně nebo v rámci svých řešení široké spektrum zařízení – černobílé a barevné multifunkční zařízení, faxy, tiskárny, velkoformátová zařízení, produkční a publikační tiskové systémy, dále software pro správu dokumentů a služby v oblasti tvorby, zpracování, archivace a řízení toku dokumentů. Xerox pomáhá zákazníkům díky nejnovějším technologiím snížit provozní i personální náklady a zefektivnit obchodní procesy.