Hlavní navigace

Zájem firem o prezentaci na slevowebech neuspokojen

[Tisková zpráva] Zájem firem o prezentaci na slevových serverech neopadá a i v novém roce prudce roste. Nejrůznější nabídky firem na slevy již nestačí uspokojovat ani téměř dvě stovky specializovaných serverů, které za necelý rok v České republice vznikly. Slevopolis.cz, přední český server zaměřený na hromadné nákupy se slevou, zaznamenal v lednu letošního roku téměř o třetinu více poptávek ze strany firem než v listopadu roku minulého.

Praha, 14. února 2011 – Slevopolis.cz zaznamenal v lednu 2011 růst počtu poptávek firem o prezentaci své nabídky o 17 % oproti prosinci, a ve srovnání s loňským listopadem dokonce o celých 29 %. Nejvíce poptávek registroval Slevopolis od společností, které nabízejí „péči o tělo“, tedy kosmetických a masážních salonů nebo firem, které nabízejí nejrůznější pohybové aktivity. Tato kategorie tvořila více než čtvrtinu z celkového počtu firemních poptávek. Další pětinu nabídek představovaly pobytové balíčky a téměř stejné množství, konkrétně 18 % nabídek, vzešlo od restaurací. Vzhledem k tomu, že lidé si slevy kvůli široké nabídce již pečlivě vybírají, je na Slevopolis zveřejněna v průměru jen každá desátá nabídka, přičemž toto číslo se každý měsíc zvyšuje. 

„Trh slevových serverů ještě zdaleka není nasycen, ačkoli některé menší projekty již skončily. Poroste jak ve smyslu počtu zapojených nakupujících, tak ve smyslu počtu nabídek firem. Stále platí, že ne všichni lidé o tomto principu nakupování vědí. Další část populace mu zatím prostě nevěří. V oblasti hromadných slev se začnou kromě silných hráčů postupně prosazovat i specializované projekty s tematickým zaměřením slev,“ shrnuje očekávání trhu Tomáš Trejbal ze společnosti Retail Info, který má na starosti web Slevopolis.cz.

„Nyní je na různých slevowebech denně několik stovek nabídek, takže je jasné, že prodejně úspěšné budou jen ty, které vedle vysoké slevy zaujmou něčím neobvyklým a vystoupí z kolotoče neustále se opakujících slev. Slevopolis bude chtít do budoucna více využít synergie se sesterským webem AkcniCeny.cz a spolupracovat ve větší míře s maloobchodními řetězci. Ty mohou nabídnout například slevové poukazy, o které byl v minulosti na Slevopolis.cz velký zájem – mizely po stovkách za pouhých několik hodin od uvedení,“ doplňuje Trejbal.