Hlavní navigace

Zájem o parfémy na internetu roste,

11. 9. 2008

[Tisková zpráva] Značkové parfémy se v České republice dlouhodobě řadí mezi nejprodávanější zboží na internetu. Počet objednávek se zvyšuje každým rokem, stejně jako hodnota poptávaného zboží. Tento trend potvrzují pololetní výsledky největšího tuzemského e-shopu s parfémy Parfemy.cz, který oproti stejnému období roku 2007 registruje 16% nárůst obchodů.

Nejsilnějším prodejním měsícem v prvním pololetí letošního roku byl červen, kdy spotřebitelé pozitivně zareagovali na nástup nejnovějších parfémů. Největší zájem přitom projevovali zejména o odlehčené verze známých vůní, tzv. „summer edition“. Naopak z obchodního hlediska nejslabším byl tradičně měsíc březen, který přichází bezprostředně po výprodejích na začátku roku. „V březnu navíc ještě nejsou k dispozici aktuální novinky, které poptávku po parfémech v první polovině roku ovlivňují nejvíce,“ vysvětlil Martin Rozhoň, ředitel společnosti VIVANTIS, a. s., která Parfemy.cz provozuje již od roku 2003. „Každým rokem je nejúspěšnějším obdobím poslední kvartál, kdy bývá zájem o parfémy vůbec největší. Od listopadu by se tedy měl obchodní nárůst e-shopu pohybovat kolem 20% ve srovnání s rokem minulým,“ doplnil.

Letos se mezi nejprodávanější parfémy na tuzemském trhu řadí LANVIN PARIS – Eclat D´Arpege, DOLCE&GABBANA – Light Blue a MOSCHINO – I love love. Pořadí nejpopulárnějších parfémů se tedy oproti loňskému roku téměř nezměnilo a v České republice i nadále vládnou celosvětově velmi úspěšné a populární vůně. „Právě o dárkové sady s těmito vůněmi očekáváme před Vánocemi největší zájem. Samozřejmě, že i v případě těchto parfémů garantujeme nejnižší ceny v České republice. Pokud snad zákazník přeci jen najde zboží levněji u konkurence, snížíme cenu pod ní,“ upřesnil Rozhoň.

Ve spolupráci s Kinder Bueno připravil e-shop Parfemy.cz kampaň s názvem „Zahal se do smyslné vůně s výzvou“. Každý, kdo během října zašle výherní kód, bude moci v aktuální hodinu vyhrát jeden z 10 značkových parfémů, který si dle svého uvážení vybere na adrese www.parfemy.cz/bu­eno. Všichni účastníci soutěže přitom vyhrávají slevu 5 %, kterou mohou v internetovém obchodě Parfemy.cz uplatnit až do konce prosince, tedy i ve vánočním období.

Internetový obchod Parfemy.cz nabízí v současné době 4 000 originálních značkových parfémů a 300 dárkových sad od více než 150 značek. Portfolio nabízených produktů přitom hodlá e-shop ve druhé polovině letošního roku ještě rozšířit. V říjnu 2007 získaly Parfemy.cz prestižní ocenění WEB TOP 100 a speciální cenu Marketingová trefa. Zatím poslední akvizicí internetového obchodu je převzetí konkurenčního portálu Parfum.cz, jedné z nejstarších internetových parfumerií působící na českém trhu.

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Lupa.cz: Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Babiš: E-shopů se EET možná nebude týkat

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu