Hlavní navigace

Zákazníci na internetu hodnotí nejlépe Asus, Nikon a AEG

[Tisková zpráva] Nejoblíbenější značkou spotřební elektroniky je v České republice Asus. Vychází to z rozsáhlého průzkumu spotřebitelské spokojenosti realizovaného předním českým internetovým obchodníkem KASA.cz. Asus vede i v kategorii Počítače a příslušenství, kategorii Digitální foto ovládl Nikon a v kategorii Bílé zboží excelovalo AEG.

Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z téměř patnácti tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v letech 2008 a 2009 zakoupili prostřednictvím internetového obchodu KASA.cz spotřební elektroniku a podělili se o své praktické zkušenosti. Produkty značky Asus obdržely průměrnou známku 5, tedy nejvyšší možné ohodnocení. Nikon a AEG se v celkovém žebříčku umístily na 2. – 3. příčce se shodným průměrným hodnocením 4,9, což je zároveň potvrdilo jako vítěze svých kategorií.

„Tato zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Díky ní se nám daří jednak rozšiřovat sortiment v souladu s poptávkou trhu, jednak zlepšovat naše služby. Navíc můžeme lépe predikovat, co zákazníci budou nejvíce kupovat a zajistit dostatečné skladové zásoby. Zákazníci tak mohou zakoupené zboží obdržet prakticky obratem po odeslání objednávky,“ uvedla Jitka Součková, marketingová ředitelka KASA.cz.

Zajímavým údajem z KASA.cz je procento reklamací u vítězných značek. Nejméně reklamací z vítězné trojice bylo v letech 2008 – 2009 zaznamenáno u značky Nikon (1,4 %), ASUS reklamovali zákazníci z 3,4 % a AEG dokonce z 4,2 %. V kategorii Počítače a příslušenství zákazníci reklamovali nejméně produkty značky Microsoft (0,36 %), v kategorii Digitální foto Panasonic (1,01 %) a v Bílé technice Baumatic (1,63 %).

„Snažíme se o to, aby bylo vyřízení reklamací pro zákazníky co nejrychlejší a nejméně bolestivé. Protože jsme na základě rozsáhlého interního průzkumu zjistili, že 27 % všech závad se projeví do prvního měsíce od zakoupení, řešíme reklamace ve 30denní lhůtě od zakoupení výměnou za nový kus, což reklamaci značně urychlí,“ vysvětlila Jitka Součková.

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Dreambox DM900 Ultra HD přichází

Dreambox DM900 Ultra HD přichází

Podnikatel.cz: Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Daňové úlevy s EET nestačí. Budou zdražovat

Podnikatel.cz: Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Chtějte údaje k dani z nemovitostí do mailu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět