Hlavní navigace

Zákazníci KASA.cz hodnotili značky spotřební elektroniky

19. 3. 2009

[Tisková zpráva] Nejoblíbenější značkou spotřební elektroniky je v České republice i na Slovensku SONY. Vychází to z rozsáhlého průzkumu realizovaného největším českým internetovým obchodníkem KASA.cz.

Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z více než desítky tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v roce 2008 zakoupili prostřednictvím internetových obchodů KASA.cz a HEJ.sk produkty z nabídky spotřební elektroniky, a tudíž s nimi mají praktické zkušenosti.

S produkty SONY vyjádřili respondenti největší spokojenost a zároveň uvádějí tuto značku jako jednoznačnou preferenci při potencionálním nákupu dalšího zboží z oblasti spotřební elektroniky.

Z maximálních 5 bodů obdržela tato značka od českých zákazníků známku 4,64, od slovenských dokonce 4,83.

Se shodným skóre (4,59) zaujímají druhé a třetí místo českého žebříčku značky Canon a Panasonic. Na Slovensku se na druhé pozici se známkou 4,81 umístila společnost Asus a třetí příčku obsadil Logitech, který zákazníci ohodnotili známkou 4,57.

Z celkového hodnocení vycházely v Česku jednotlivé značky lehce pozitivněji než na Slovensku, kde zákazníci přistupují k produktům kritičtěji. Konkrétní hodnocení produktů je plně k dispozici přímo u zboží na stránkách KASA.cz a HEJ.sk.

„K nejčastěji kupovanému zboží značky SONY patří především televizory a přehrávače hudby, silnou poptávku zaznamenáváme také v oblasti fotoaparátů a příslušenství," uvedla Jitka Součková, marketingová manažerka společnosti KASA.cz.

„Od našich zákazníků se vždy snažíme získat co nejpřesnější zpětnou vazbu, díky níž se nám daří kontinuálně zlepšovat naše služby i rozšiřovat sortiment v souladu s poptávkou trhu. Díky tomuto průzkumu dokážeme lépe predikovat, které zboží budou zákazníci v nejbližším období poptávat nejčastěji," dodala Jitka Součková.

Žebříček značek dle spokojenosti českých zákazníků internetového obchodu KASA.cz

Kasa.cz značky

Žebříček značek dle spokojenosti slovenských zákazníků internetového obchodu HEJ.sk, dceřiné společnosti firmy KASA.cz.

Kasa.cz značky
DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET