Hlavní navigace

Zákazníci si chodí do Electro Worldu stále častěji pro rady odborníků

[Tisková zpráva] Společnost Electro World, největší elektroobchod u nás, vítěz ankety „Obchodník roku elektro“ pro rok 2007, registruje zvýšený zájem zákazníků, kteří si elektro zatím kupovali v hypermarketech.Společnost Electro World, největší elektroobchod u nás, vítěz ankety „Obchodník roku elektro“ pro rok 2007, registruje zvýšený zájem zákazníků, kteří si elektro zatím kupovali v hypermarketech.

Zákazníci se ve větší míře obrací ke specializovaným obchodům, protože jim nabízí široký sortiment zboží, rady odborníků a vyškoleného personálu a v neposlední řadě pohodlné služby jako dopravu zboží, pojištění a připojení zařízení. Proto se Electro World stal atraktivnějším než hypermarkety.

„Navíc si u nás mohou pestrou paletu zboží sami vyzkoušet, doslova osahat, a případně porovnat s jiným. A není to otázka jen rozměrů nebo barvy. Souvisí s tím také design a ergonomika. Naši školení odborní prodavači jim také poskytnou více odborných rad a konzultací“, řekl Jiří Klíčník, generální ředitel společnosti Electro World Česká republika.

Odklon zákazníků k odborným obchodům se odrazil také v průzkumu, který provedly společnost INCOMA Research a GfK v rámci spotřebitelských šetření se zaměřením na prodejce elektra. Podle této studie: „70 procent všech respondentů očekává, že jim při nákupu elektrozboží odborně poradí prodavač, který by měl mít maximum informací o výrobku.“ Průzkum také potvrdil, že mezi nevýhody hypermarketů a prodejem na internetu patří například to, že zákazníci nemají možnost zboží vidět na vlastní oči a nechat si odborně poradit.

„Tento trend nás nepřekvapil, spíše nám potvrdil, že naše strategie a zaměření na poskytování kvalitní odborné pomoci zákazníkům je správná. Děláme vše pro to, aby se k nám zákazníci vraceli stále častěji a s důvěrou se obraceli na naše prodavače“, dodal Jiří Klíčník.

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

120na80.cz: Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

Stoná vaše dítě často? Upravte mu jídelníček

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Nahradí sluch, ale zvuk je zcela jiný

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče