Hlavní navigace

Zboží.cz radí, jak a co koupit – třeba k Vánocům

25. 11. 2008

[Tisková zpráva] V období vrcholících nákupních horeček se uživatelé Seznamu mohou zcela spolehnout na Zboží.cz. Právě tady je připraven nový Rádce pro výběr dárků členům rodiny, zvířecím miláčkům i tajným láskám - to vše po celý rok a spolehlivě přes internet.

Nákupní rádce je připraven na hlavní stránce služby Zboží.cz. Tady se totiž předvánoční nákupní horečka začala projevovat nejvíce: během posledních týdnů se původní návštěvnost www.zbozi.cz zvýšila ze 130 tisíc na 170 tisíc uživatelů denně.

Dárky bez stresů a front
V nabízeném menu je v současné době 7 kategorií zboží nabízející dárky pro ženy, muže, rodiče nebo děti, pro zvířecí mazlíčky a pak dárky do 5 000 korun nebo dárky související s rokem 2009.

Příklad: po kliknutí na „dárky pro muže“ nabídne Rádce další směry na muže – kutily, muže – sportovce, muže – milovníky aut nebo muže orientované na kosmetiku. Nezapomene ani na malé „hračičky“ pro muže. Zvolíme-li muže sportovce, postupujeme dále na sportovní oblečení, vybavení nebo posilovací stroje. Pak už se objeví konkrétní seznamy zboží doplněné o orientační ceny výrobků a odkazy do vyhledávání v elektronických obchodech. V každé kategorii Rádce jsou maximálně tři výrobky, aby měli nerozhodní uživatelé snadný výběr.

Pomocník pro celý kalendářní rok
Rádce je jednoduchý rozcestník v moři nabídek. V současné době je na Zboží.cz přes 20 milionů položek z bezmála jak 7 tisíc elektronických obchodů. Zvolit mezi nimi vhodný výrobek může být problém nejen pro začínající uživatele, ale i pro zkušené „internetové kupce“.

„Nákupního rádce koncipujeme jako stálého pomocníka nejen pro Vánoce, ale pro celý rok, během kterého probíhá ve zhruba dvouměsíčních intervalech několik nákupních období. Chceme uživatelům pomoci v rychlé orientaci ve Zboží.cz a v tom, aby nákupem na internetu udělali radost sobě i svým blízkým“, říká Štěpánka Kovaříková, manažerka služby Zboží.cz.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Analýza letáků: Na co lákají do prodejen?

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie