Hlavní navigace

Zprávy na Aktuálně.cz narostly meziročně o téměř 50%, Žena.cz o téměř 40%

[Tisková zpráva] Praha, 26.2.2009 -Klíčové značky Centrum Holdings, Aktuálně.cz a Žena.cz meziročně rostly výrazně rychleji, než celý trh. Dokládá to nejčerstvější měření návštěvnosti NetMonitor.

Z nejnovějších statistik NetMonitoru plyne, že měsíční návštěvnost zpravodajské sekce internetového deníku Aktuálně.cz stoupla meziročně o 47%, zatímco oborový růst činil 2%. V lednu zároveň dosáhlo Aktuálně.cz celkem, tzn. se započítáním všech obsahových serverů, meziměsíčního 6% růstu při měsíční návštěvnosti více jak 2,5 mil. unikátních návštěvníků. Na Aktuálně.cz nejvíce táhlo Domácí zpravodajství, následované Ekonomikou a Zahraničním zpravodajstvím.

Měsíční návštěvnost další vlajkové lodi z dílny Centrum Holdings, značky Žena.cz, stoupla meziročně o 37%, přičemž obor rostl o 22%. V denní návštěvnosti zaznamenala Žena.cz růst ve výši 33%. Čtenáři Žena.cz se nejvíce zajímají o módu a krásu.