Internet Info, s.r.o. Lupa Root Měšec Podnikatel DigiZone Slunečnice Vitalia new Bomba Navrcholu Weblogy Jagg Woko Dobrý web Computer.cz SK: MojeLinky


Lupa.cz » Zprávičky » Generální ředitel Computer Pressu byl odvolán

Generální ředitel Computer Pressu byl odvolán

Rubriky
  1. Dění na Internetu
16. 1. 2008 14:02 - Aleš Miklík

Stanislav Konečný, generální ředitel a místopředseda představenstva společnosti Computer Press, a. s., byl dnes odvolán ze všech funkcí. Lupě to potvrdil Radim Stach z představenstva společnosti. Po přechodnou dobu zastoupí Stanislava Konečného Fabio Pesiri, CFO společnosti Riverside Europe, fondu, který je vlastníkem Computer Pressu. Důvodem odvolání je podle Radima Stacha (partnera fondu Riverside) fakt, že vydavatelství se dlouhodobě nedokáže vymanit z problémů a udržet svoji pozici na trhu.

Stanislav Konečný nastoupil do funkce generálního ředitele na konci roku 2006 po zakladateli společnosti Jiřím Hlavenkovi. Svůj úkol v Computer Pressu tehdy v rozhovoru pro Lupu označil jako "mission impossible" a neváhal kritizovat způsob řízení společnosti svým předchůdcem, na což Jiří Hlavenka reagoval v samostatném interview.

Computer Press vydává řadu tištěných a internetových odborných médií a publikací. Pod vedením Stanislava Konečného v loňském roce změnil logo a začal se orientovat i mimo oblast informačních technologií - v listopadu např. začal vydávat nový časopis pro děti Pojď si hrát. Stoprocentním vlastníkem Computer Pressu je společnost Riverside.

 
« Předchozí zprávička | Následující zprávička »

Názory

Zaujalo vás téma? Máte k němu co říct? Přidejte svůj názor.

Titulek: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem (Jarda Houska z Rakouska) Nový
Datum: 16. 1. 2008 17:59 Nový
Vložil: hexx (neregistrovaný)
Titulek: Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem (Celé vlákno)
Nenapsal bych to lepe :-)
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 18:18 Nový
Vložil: soulbringer (neregistrovaný)
Titulek: Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem (Celé vlákno)
nemluve, ze zijeme jiz nejaky ten patek v internetovem veku... spoustu vybornych clanku, rad, tipu, navodu lze ziskat na vybornych webech (tim ted nemyslim zive.cz, lupa.cz, ale spise ty zahranicni)...

Tak jako tak by se Cpress mel uz probrat ze sve letargie, jen si rikam, jestli jim ten vlak neujizdi az moc rychle...
Odpovědět
aura:
51
Ondřej Kučera
Datum: 17. 1. 2008 9:15 Nový
Vložil: Ondřej Kučera
Titulek: Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem (Celé vlákno)
Fakt ne?

To já jo. Třeba "..nesprznene ultrarychlim prekladem.." bych napsal rozhodně jinak a bez hrubky.
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 19:00 Nový
Vložil: ex-knihkupec (neregistrovaný)
Titulek: Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem (Celé vlákno)
divil byste se, ale tyto knížky se stále prodávají. I když osobně taky stále častěji nakupuju na Amazonu....
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 18:46 Nový
Vložil: zamestnanec (neregistrovaný)
Titulek: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Blahopreji vsem zamestnancum vydavatelstvi, pan konecny s par vernymi dostal vydavatelstvi do nezavidenihodne situace. Nejlepsi lidi odesli a zustali nezkuseni, novy sef by mel premyslet jak je dostat co nejdrive zpet.
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 19:45 Nový
Vložil: jeden ex (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
"Nejlepsi lidi odesli a zustali nezkuseni" - dokonalý popis aktuální situace
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 20:30 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
To je kravina - ano, odesli i zkuseni, ale nastesti odeslo i peknych par VYKOPAVEK, ktery nic moc nedelaly. A aktualne tu mame stale slusnou partu lidi, kteri umi delat sve tituly. Jen je na vedeni, zda prijde s novymi napady a ozivi to (to trochu pochybuju)...
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 20:48 Nový
Vložil: Vláďa J. (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Tak pokud si za svým názorem stojíš, proč sis přál zůstat v anonymitě? Bojíš se pomsty ze strany vykopávek?
Odpovědět
aura:
74
Alcator (P.V.)
Datum: 16. 1. 2008 22:56 Nový
Vložil: Alcator (P.V.)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
to říká ten pravej, pane J. ...

Předřečník mluví anonymně, protože mu pracovní smlouva zakazuje vydávat veřejná prohlášení o Cpress.
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 23:35 Nový
Vložil: Radek Hulán (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Vážně? Ty tady teda přiznáváš, že někdo od vás porušuje vědomě pracovní smlouvu? Vždyť veřejné prohlášení podává. Souhlasím s panem VJ: je to nějaký srabík, který dělá anonymně ramena. Vždyť on se svého chlebodárce zastává, a za to se stydí?
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 20:55 Nový
Vložil: Míla (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Pokud se čeká až "s nápady přijde vedení", tak už to holt staré CP není ...
Odpovědět
Datum: 16. 1. 2008 20:54 Nový
Vložil: Míla (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
No většina těch nejlepších se už těžko vrátí, protože se jinde mají líp a nastupovali by do nepohodlné potápějící se lodi (byť úplně ke dnu snad nejde).
Odpovědět
Datum: 17. 1. 2008 16:24 Nový
Vložil: Aton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Přemýšlejte... Jak to ted asi bude vypadat? Cílem bude Cpress brzy prodat, seškrtat výdeje, zvýšit účetní hodnotu a zbavit se ho. Cpress jako součást sektoru služeb není záležitost, kde si investiční fond může nahnat peníze jako na prodeji barev, turbín nebo zubních protéz. Růst není tak rychlý a to Riverside nelíbí. Už dlouhou dobu to s Pressem vypadalo špatně. Nebudu hodnotit vedení předchozí či p. Konečného, ale on si vybral cestu pomalého, ale efektivního zhodnocování. Ted to bude vypadat přesně naopak. Žádný rozvoj, jen seškrtané výdaje a brzký prodej... Nevím co je (hlavně pro zaměstnance) lepší...
Odpovědět
Datum: 17. 1. 2008 17:46 Nový
Vložil: Není důležité (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Pomalé a EFEKTIVNÍ zhodnocování? Doporučuji si projít audity Unie vydavatelů, srovnat "růst" (či spíše pokles) čtenosti v porovnání s konkurencí, typicky Extra Publishing atd.

Situace se má tak, že CPRESS už dávno není lídrem v tištěných časácích z pohledu čtenáře. Jinde to dělají výrazně lépe... a jejich zhodnocování je efektivní REÁLNĚ a ne jen v rovině marketingové mlhy zahalující boardy ;-).
Odpovědět
Datum: 17. 1. 2008 20:06 Nový
Vložil: --- (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Nevim, ale nedavno na Zive psali, ze Computer je opet nejcenejsi v CR. Tak to prece na tom nejsou tak spatne.

Nasel jsem to - http://www.zive.cz/default.aspx?section=21&server=1&article=138933
Odpovědět
Datum: 17. 1. 2008 20:49 Nový
Vložil: Není důležité (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
To je pořád pravda, ale nemůžeš žít ze staré slávy věčně.

Pokud chceš něco koupit (CPRESS), bude pro tebe důležitější to, že momentálně jsou jednička, nebo to, že klesají ukazatele (ekonomické i čtenosti) a konkurence je už v růstových číslech předstihuje? V relativních číslech, samozřejmě. Nekupuješ přece firmu jen na půl roku, ale s dlouhodobým záměrem.

Ano, lze se chlácholit tím, že z nuly se konkurenci roste snadno, ale trh na nováčky reaguje. Prolistuj si Extra PC a udělej totéž u Computeru. Aktuálně. Pak totéž udělej s čísly starými půl roku. Zjistíš, že zatímco prvních řekněme 10-11 let CPRESSu opisovala tehdejší konkurence od "Hlavenkovců", teď opisují cpressáci od Extra Publishingu. Jejich design, lehkost, styl, barevnost...
Odpovědět
Datum: 17. 1. 2008 21:43 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Ale Computer před tím nebyl nejčtenější, oni se na tuto pozici dostali právě zase až před půl rokem. Takže podle mě neklesají nebo nestagnují. Podívej se na statistiky ÚVDT.

Navíc bych neřekl, že Cpress opisuje od Extra, když to jsou všechno lidé se stejným základem. Dělají to zkrátka stejně - Extra třeba víc barevně, ale články jsou zase plýtké, bez základu. Navíc bych je opravdu ještě moc nesrovnával. Počkejme, až zdraží na cenu, se kterou budou schopní vydělávat, a pak po půl roce sledujme grafy.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 9:37 Nový
Vložil: Není důležité (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Základ je stejný, ale ochota ke změnám jiná. Computer začal dělat ty změny blížící se Extra PC až po cca půl roce, protože to už jim fakt nic nezbylo. Extra je možná víc plytší, nicméně koresponduje s obecným trendem - počítače už nejsou cíl, jen prostředek, je to spotřebák, podobně jako mobily. Pokud chceš opravdu růst, jdeš cestou konzumu. Klasicky odborným časopisem není ani Computer a už hodně dlouho.

Kapitolou samo pro sebe je personální obsazení Extra, což je de facto exodus Computeru plus možná pár nových tváří. Podstatné personálie jsou schované v triu Pospíšil, Kříž, Broža, tito teď nastavují směr.

Už nicméně končím, ve vydavatelství (žádném) nepracuji, jen jsem chtěl okomentovat ty nárůsty/poklesy. Audity ÚVDT mi chodí pravidelně na stůl... a pořád si stojím za tím, co jsem napsal. Hezký den všem a držím palce CPRESSu i Extra, byť každému z jiných důvodů.
Odpovědět
Datum: 17. 1. 2008 20:27 Nový
Vložil: Aton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Jde o to, co si představíš pod pojmem efektivní, to ano. Doted existovaly 2 možnosti, jak při akbizici jménem Cpress postupovat. První byla prodat ho v horizontu let 2010/11 s poměrně velkou přidanou hodnotou, tomu říkám efektivní. Druhá je ho prodat tak rychle, jak jen to jde, protože neroste. Problém je v tom, že akcionáři vyžadují nereálný růst. Nereálný v rámci firmy z oblasti terciéru. Tyto čísla jsou neplnitelná a proto se rozhodlo, že se změní plán. Současné vedení asi chtělo zůstat u varianty dlouhodobého růstu a proto je vyměněno. To se stává...

Možná došlo k nedorozumění. Já hovořil o pohledu investora, čili zhodnocení čistě finančního, ne z pohledu např. čtenosti apod. ukazatelů.
Odpovědět
Datum: 17. 1. 2008 21:03 Nový
Vložil: Není důležité (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Nesouhlasím zcela. Nemůžeš ignorovat ukazatele, protože právě ty definují a ilustrují další směřování firmy. Zvlášť v byznysu, který má velkou setrvačnost. Jsi jednička v konkrétním consumer časopisu s velkým náskokem proti ostatním, totálně to poděláš, vyměníš lidi, dojdou nápady... ale setrvačnost daná předplatným i zvykem lidí ti vydrží ještě min. 3/4 roku až rok, udrží tě. Ale dlouhodobě? Když přijde mladá pozitivně agresivní firma s obrovskou motivací (aby ne, chtějí za (a) finance, za (b) mají touhu dokázat, že si je z CPRESSu neměli nechat odejít) a ta firma má nedejbože ještě velmi dobrý kreativní tým, pak máš problém.

Čekat do roku 2010/11 s hlavou v písku a spoléhat se na to, že ti vydrží dědictví Holčíků, Baránků, Pospíšilů atd., to není rozumná strategie. Ne když připlavou žraloci.

Navíc si přiznejme, že kupců na firmu obsahující knihy, časopisy a weby tolik u nás není.

Podle mne byly (jsou?) jen dvě varianty:

a) vykašleš se na kreativu, budeš firmu udržovat v komatu z hlediska inovací, rozumně zdůvodněných investic, nebudeš nápady nosit a budeš je jen opisovat. Buď z vlastního nerozumu, nebo proto, že lidi nejsou - pak musíš prodat HNED

b) nebo můžeš čekat do roku 2010/11, ale musíš mít v týmu zkušené redaktory, kreativce, velmi namotivovaný tým (zdaleka nejen finančně), musíš TRENDY URČOVAT.

Bohužel CPRESS v posledním roce až dvou dříme. Oni nemůžou čekat, musí jednat rychle. Je za sekundu dvanáct. Osobně velmi pochybuju, že se ještě nějak zásadněji proberou.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 12:34 Nový
Vložil: Aton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
To je asi pravda...

Možná Press dříme, ale to je dáno tím, s čím se musí vyrovnat. Nevím, jak moc jste obeznámen se sizuací v Cpressu, ale po odchodu p. Hlavenky byl v doopravdu krizové situaci, kdy fond zjistil, že reálná hospodářská čísla zcela neodpovídají tomu, co p. Hlavenka prezentoval. Firmu uměle vyhnal, aby zvýšil její hodnotu. Po jeho odchodu odevšad začali padat kostlivci. Odcházeli zkušení, ale to ještě před příchodem nového vedení.

Bohužel, v situaci, která se poslední rok, roka půl řeší nelze očekávat tak rychlý a agresivní růst.

Jen podotknu, kjupec by jistě nebyl z Čech...

Souhlasím s vašema 2 návrhy na řešení. Mám takový dojem, že o variantu b) se pokoušelo (více či méně úspěšně vzhledem k situaci) vedení p. Konečného, variantu a) zvolí téměř 100% nové vedení pod p. Pesirim.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 14:54 Nový
Vložil: Není důležité (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Dalo by se říct, že obeznámen jsem vcelku dobře :-). Z jistého pohledu možná až příliš...

Díky za (minimálně pro mne) zajímavou diskuzi.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 18:56 Nový
Vložil: Aton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Znám. Jsem obeznámen. Ale není se čeho děsit, nejsem zaměstnanec současný, minulý a snad ani budoucí... ;-)
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 15:28 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Proboha, vedení p. Konečného se snažilo o pomalý růst a vývoj? Pak asi nejste se situací příliš obeznámen, nebo si to pouze myslíte. Růst a vývoj jdou ruku v ruce s kvalitními lidskými zdroji a p. Konečný ve své aroganci nikdy s lidmi neuměl pracovat. Nikdy je neuměl motivovat a nebyl bohužel ani vizionář (jako Hlavenka svého času bezesporu byl) který by lidi dokázal nasměrovat. Kdysi jsem měl pocit že za tím vším je jasný cíl - rychlý růst ekonomických ukazatelů s využitím setrvačnosti o které se tady píše a rázné seřezání nákladů s cílem prodeje firmy po relativně krátké chvíli. Dnes si ale myslím že za vším nebyla taktika, pouze neschopnost p. Konečného.

CP teď čeká, že jim dá někdo směr, jak tady zaznělo. A to mě opravdu náramně pobavilo. Lidi co věděli jaký je správný směr jsou už pryč.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 18:58 Nový
Vložil: Aton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Je to taktika. Ale nového vedení... Myslím si, že Press se má na co těšit. Bohužel, ironicky myšleno.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 20:55 Nový
Vložil: Není důležité (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Nedá mi to, na toto musím reagovat :).

"Nové vedení", jak píšeš / píšete (mám v tom tykání&vykání mezi námi trochu zmatek, viz výše :-), tak nové vedení je zároveň majitel.

Pochybuji, že jsou Riverside amatéři, kteří by dělali unáhlené kroky, se svými stamilióny korun. Spíš to vidím tak, že buď na povrch té vší stagnace vyplaval opravdu velký průšvih, který panu Konečnému zlomil vaz mírně předčasně než se čekalo, nebo se nic nenormálního nestalo a vše plynulo jako obvykle - což je ovšem při těch problémech, které CPRESS má, špatně. Muselo se konečně něco neobvyklého (ve významu efektivní a radikální změny generující peníze) stát.

Určitě souhlasím s tím, že bude stříkat krev, řečeno stylem béčkových filmů. Nicméně nikoli vinou Riverside, ti už budou za cenu jistých obětí jen loď zachraňovat, aby se neutopili všichni.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 21:25 Nový
Vložil: Aton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Tykat, vykat, to je mi docela jedno, takže jak je libo... ;-)

Ano, nové vedení je majitel. Možná to ted bude trochu provokativní, ale Riverside se v případě Pressu zachovali trochu amatéři. Dovolím si ted trochu spekulovat. Jestli vím, tak poslední velkou akvizicí tohot fondu u nás před Pressem byl Primalex. Po něm dlouho nic nebylo a tak se česká pobočka dostala pod tlak Američanů něco udělat. Koupili Press. Něco, co bylo k mání, něco co ale byla chyba. Fond nemá zkušenosti s investicemi v sektoru služeb, v tom je ten problém. Čekali možnosti jako u výrobní sféry a to se u nakladatelství nedá uskutečnit. Tady končím spekulace, ale domnívám se, že je to velmi podobné pravdě.

Ekonomická čísla byla v této době velmi nadhodnocena některými (pravděpodobně legálními byt asi ne zcela čistými) prostředky a Riverside na to skočil. Troufám si tvrdit, že jediný kdo na celé "aféře" Riverside vydělá peníze, bude p. Hlavenka.

Ted začnu zase malinko, ale vzhledem k mým informacím dost lehce, spekulovat. Nevyplaval žádný velký problém. Pouze došlo ke střetu názorů na to, jak má být akvizice vedena dále. Jestli se snažit Press zhodnotit dlouhodobě a "pořádně se na tom nahrabat" nebo radši stáhnout ocas, uznat že tato koupě byla chyba, udělat něco jako p. Hlavenka v době prodeje Riversidu (nahnat EBITDU, seřezat výdaje a maximalizovat příjem, byt krátkodobě) a Pressu se zbavit. P. Konečný asi zastával myšlenku první, vlastník asi spíše druhou. V tom vidím důvod odchodu. Jestli to bylo odvolání ve smyslu vyhazov nebo odvolání ve smyslu odchodu dohodou, to se asi jen tak nedozvíme.

Takže, budoucnost Pressu jsem už několikrát nastínil. Krev stříkat bude, uvidíme, jak to Press zvládne. Riverside se, obávám, ale nemají dobré předpoklady na dobré vedení. Za prvé netuším, kdo by zakoupil firmu v tomto stavu (mj. pravděpodobně je zatížena všelijakými úvěry, systém koupě funguje tak, že fond si na koupi půjčí peníze, které potom splácí ale sama koupená firma!). Duhá věc je to, že lidé z Riversidu nemají s oborem knižního a časopisového vydavatelství žádné zkušenosti a p. Pesiri asi také ne. Opravdu nevidím růžovou budoucnost.

(Dodávám, že i veškeré mé spekulace jsou založené na nějakých podkladech.)
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 21:38 Nový
Vložil: uživatel si přál zůstat v anonymitě
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
A co takhle se vrátit k starému Hlavenkovu rozhovoru? Tam přece celkem jasně potvrzuje, že Konečný byl jen něčí kamarádíček, který na vedení cpressu neměl. Pykat by měl ten soudruh kamarád, který jej dosadil. Ale budou pykat akcionáři. A co jsem viděl jednoho potentáta z riversidu na CT24 pred casem v debate, celkem se nedivim, ze jsou to mamlasové zkostnatělí.
Odpovědět
Datum: 18. 1. 2008 22:15 Nový
Vložil: Aton (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
No, zkusme ted být objektivní. Pánové Hlavenka a Konečný si do noty nesedli a ani sednout nemohli, protože 2. vystřídal toho 1. ve vedení a první tomu druhému strpčoval a strpčuje vedení firmy stálými soudními spory (nebo výhružkami jimi). Tudíž ani jeden o druhém nemohou přece říct, že jsou dobrými manažery. Schopnost vést firmy bych nehodnotil, to nikdo neznáme. Kamarádi, nekamarádi, těžko říct. Kdyby p. Hlavenka vedl Press dobře, asi by nemusel odejít a Riverside by se ho tak vehementně nezbavoval. Pokud jde o vedení p. Konečného, v rámci řízení firem má jisté poměrně dobré zkušenosti (byt dříve šlo o sféru reklamy), takže asi zas tak hrozný manažer nebude. Podívejte se na ekonomické ukazatele, jak se změnily pod jeho vedením se poměrně výrazně zlepšily. Ano, odešel, z nějakých důvodů mě více či méně (a vám také) známých. Již jsem je nastínil. Uvidíme, jak to s Pressem skončí pod vedením p. Pesiriho (pochybuju, že Riverside má někoho, kdo by ten post vzal, takových bláznů mnoho nebude) a pak si popovídáme, kdo jak Press vedl a jak úspěšně. Tomu bych nepředbíhal...
Odpovědět
Datum: 19. 1. 2008 21:45 Nový
Vložil: Míla (neregistrovaný)
Titulek: Re: Zaměstnanci CP (Celé vlákno)
Pokud vím, nahnat EBITDU měl právě p. Konečný. Nicméně podle toho, jak to vypadá skorozvenčí, nezvládl ani vylepšit ekonomiku, ani přesvědčit zaměstnance, že má vizi a že to někam vede. Vražedná kombinace v takto kreativním prostředí.
Odpovědět

Sledování názorů

Registrovaným uživatelům nabízíme upozornění na nové názory e-mailem. Prosím, přihlaste se nebo se zaregistrujte.

Přehled názorů

Nastavení kvality: Vlastní Vše 2 3 4 5 6 7 8 9
Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem Jarda Houska z Rakouska 16. 1. 2008 17:41 Nepřečtený
   Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem hexx 16. 1. 2008 17:59
   Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem soulbringer 16. 1. 2008 18:18
   Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem Ondřej Kučera 17. 1. 2008 9:15
   Re: Az mi ztoho prechazi hlavenka kolem ex-knihkupec 16. 1. 2008 19:00
Zaměstnanci CP zamestnanec 16. 1. 2008 18:46
   Re: Zaměstnanci CP jeden ex 16. 1. 2008 19:45
   Re: Zaměstnanci CP anonymní uživatel 16. 1. 2008 20:30
   Re: Zaměstnanci CP Vláďa J. 16. 1. 2008 20:48
   Re: Zaměstnanci CP Alcator (P.V.) 16. 1. 2008 22:56
   Re: Zaměstnanci CP Radek Hulán 16. 1. 2008 23:35
   Re: Zaměstnanci CP Míla 16. 1. 2008 20:55
   Re: Zaměstnanci CP Míla 16. 1. 2008 20:54
   Re: Zaměstnanci CP Aton 17. 1. 2008 16:24
   Re: Zaměstnanci CP Není důležité 17. 1. 2008 17:46
   Re: Zaměstnanci CP --- 17. 1. 2008 20:06
   Re: Zaměstnanci CP Není důležité 17. 1. 2008 20:49
   Re: Zaměstnanci CP anonymní uživatel 17. 1. 2008 21:43
   Re: Zaměstnanci CP Není důležité 18. 1. 2008 9:37
   Re: Zaměstnanci CP Aton 17. 1. 2008 20:27
   Re: Zaměstnanci CP Není důležité 17. 1. 2008 21:03
   Re: Zaměstnanci CP Aton 18. 1. 2008 12:34
   Re: Zaměstnanci CP Není důležité 18. 1. 2008 14:54
   Re: Zaměstnanci CP Aton 18. 1. 2008 18:56
   Re: Zaměstnanci CP anonymní uživatel 18. 1. 2008 15:28
   Re: Zaměstnanci CP Aton 18. 1. 2008 18:58
   Re: Zaměstnanci CP Není důležité 18. 1. 2008 20:55
   Re: Zaměstnanci CP Aton 18. 1. 2008 21:25
   Re: Zaměstnanci CP anonymní uživatel 18. 1. 2008 21:38
   Re: Zaměstnanci CP Aton 18. 1. 2008 22:15
   Re: Zaměstnanci CP Míla 19. 1. 2008 21:45
Zobrazit kvalitníZobrazit všePřidat

Vodafone_CZ na Twitter

Vodafone_CZ: @Milan_Dasek Dobrý den, pro nás je důležité, jak jsme na tom ve srovnání s našimi tuzemskými... více: http://cli.gs/zbmpg
18. 3. 11:50

Vodafone_CZ: @Kasp1k Dobrý den. V současnosti probíhají jednání mezi Vodafone a Google na globální úrovni. Jakmile... více: http://cli.gs/UeLAH
18. 3. 11:41

Vodafone_CZ: @adamkopp Dobrý den, Optimalizace prostřednictvím služby Bez obav funguje v podstatě jako dodatečná... více: http://cli.gs/gmJVD
18. 3. 11:38