Vlákno názorů ke zprávičce Generální ředitel Computer Pressu byl odvolán
zamestnanec (neregistrovaný)
16. 1. 2008 18:46
Zaměstnanci CP
Blahopreji vsem zamestnancum vydavatelstvi, pan konecny s par vernymi dostal vydavatelstvi do nezavidenihodne situace. Nejlepsi lidi odesli a zustali nezkuseni, novy sef by mel premyslet jak je dostat co nejdrive zpet.
jeden ex (neregistrovaný)
16. 1. 2008 19:45
Re: Zaměstnanci CP
"Nejlepsi lidi odesli a zustali nezkuseni" - dokonalý popis aktuální situace
uživatel si přál zůstat v anonymitě
16. 1. 2008 20:30
Re: Zaměstnanci CP
To je kravina - ano, odesli i zkuseni, ale nastesti odeslo i peknych par VYKOPAVEK, ktery nic moc nedelaly. A aktualne tu mame stale slusnou partu lidi, kteri umi delat sve tituly. Jen je na vedeni, zda prijde s novymi napady a ozivi to (to trochu pochybuju)...
Vláďa J. (neregistrovaný)
16. 1. 2008 20:48
Re: Zaměstnanci CP
Tak pokud si za svým názorem stojíš, proč sis přál zůstat v anonymitě? Bojíš se pomsty ze strany vykopávek?
16. 1. 2008 22:56
Re: Zaměstnanci CP
to říká ten pravej, pane J. ...
Předřečník mluví anonymně, protože mu pracovní smlouva zakazuje vydávat veřejná prohlášení o Cpress.
Předřečník mluví anonymně, protože mu pracovní smlouva zakazuje vydávat veřejná prohlášení o Cpress.
Radek Hulán (neregistrovaný)
16. 1. 2008 23:35
Re: Zaměstnanci CP
Vážně? Ty tady teda přiznáváš, že někdo od vás porušuje vědomě pracovní smlouvu? Vždyť veřejné prohlášení podává. Souhlasím s panem VJ: je to nějaký srabík, který dělá anonymně ramena. Vždyť on se svého chlebodárce zastává, a za to se stydí?
Míla (neregistrovaný)
16. 1. 2008 20:55
Re: Zaměstnanci CP
Pokud se čeká až "s nápady přijde vedení", tak už to holt staré CP není ...
Míla (neregistrovaný)
16. 1. 2008 20:54
Re: Zaměstnanci CP
No většina těch nejlepších se už těžko vrátí, protože se jinde mají líp a nastupovali by do nepohodlné potápějící se lodi (byť úplně ke dnu snad nejde).
Aton (neregistrovaný)
17. 1. 2008 16:24
Re: Zaměstnanci CP
Přemýšlejte... Jak to ted asi bude vypadat? Cílem bude Cpress brzy prodat, seškrtat výdeje, zvýšit účetní hodnotu a zbavit se ho. Cpress jako součást sektoru služeb není záležitost, kde si investiční fond může nahnat peníze jako na prodeji barev, turbín nebo zubních protéz. Růst není tak rychlý a to Riverside nelíbí. Už dlouhou dobu to s Pressem vypadalo špatně. Nebudu hodnotit vedení předchozí či p. Konečného, ale on si vybral cestu pomalého, ale efektivního zhodnocování. Ted to bude vypadat přesně naopak. Žádný rozvoj, jen seškrtané výdaje a brzký prodej... Nevím co je (hlavně pro zaměstnance) lepší...
Není důležité (neregistrovaný)
17. 1. 2008 17:46
Re: Zaměstnanci CP
Pomalé a EFEKTIVNÍ zhodnocování? Doporučuji si projít audity Unie vydavatelů, srovnat "růst" (či spíše pokles) čtenosti v porovnání s konkurencí, typicky Extra Publishing atd.
Situace se má tak, že CPRESS už dávno není lídrem v tištěných časácích z pohledu čtenáře. Jinde to dělají výrazně lépe... a jejich zhodnocování je efektivní REÁLNĚ a ne jen v rovině marketingové mlhy zahalující boardy ;-).
Situace se má tak, že CPRESS už dávno není lídrem v tištěných časácích z pohledu čtenáře. Jinde to dělají výrazně lépe... a jejich zhodnocování je efektivní REÁLNĚ a ne jen v rovině marketingové mlhy zahalující boardy ;-).
--- (neregistrovaný)
17. 1. 2008 20:06
Re: Zaměstnanci CP
Nevim, ale nedavno na Zive psali, ze Computer je opet nejcenejsi v CR. Tak to prece na tom nejsou tak spatne.
Nasel jsem to - http://www.zive.cz/default.aspx?section=21&server=1&article=138933
Nasel jsem to - http://www.zive.cz/default.aspx?section=21&server=1&article=138933
Není důležité (neregistrovaný)
17. 1. 2008 20:49
Re: Zaměstnanci CP
To je pořád pravda, ale nemůžeš žít ze staré slávy věčně.
Pokud chceš něco koupit (CPRESS), bude pro tebe důležitější to, že momentálně jsou jednička, nebo to, že klesají ukazatele (ekonomické i čtenosti) a konkurence je už v růstových číslech předstihuje? V relativních číslech, samozřejmě. Nekupuješ přece firmu jen na půl roku, ale s dlouhodobým záměrem.
Ano, lze se chlácholit tím, že z nuly se konkurenci roste snadno, ale trh na nováčky reaguje. Prolistuj si Extra PC a udělej totéž u Computeru. Aktuálně. Pak totéž udělej s čísly starými půl roku. Zjistíš, že zatímco prvních řekněme 10-11 let CPRESSu opisovala tehdejší konkurence od "Hlavenkovců", teď opisují cpressáci od Extra Publishingu. Jejich design, lehkost, styl, barevnost...
Pokud chceš něco koupit (CPRESS), bude pro tebe důležitější to, že momentálně jsou jednička, nebo to, že klesají ukazatele (ekonomické i čtenosti) a konkurence je už v růstových číslech předstihuje? V relativních číslech, samozřejmě. Nekupuješ přece firmu jen na půl roku, ale s dlouhodobým záměrem.
Ano, lze se chlácholit tím, že z nuly se konkurenci roste snadno, ale trh na nováčky reaguje. Prolistuj si Extra PC a udělej totéž u Computeru. Aktuálně. Pak totéž udělej s čísly starými půl roku. Zjistíš, že zatímco prvních řekněme 10-11 let CPRESSu opisovala tehdejší konkurence od "Hlavenkovců", teď opisují cpressáci od Extra Publishingu. Jejich design, lehkost, styl, barevnost...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 1. 2008 21:43
Re: Zaměstnanci CP
Ale Computer před tím nebyl nejčtenější, oni se na tuto pozici dostali právě zase až před půl rokem. Takže podle mě neklesají nebo nestagnují. Podívej se na statistiky ÚVDT.
Navíc bych neřekl, že Cpress opisuje od Extra, když to jsou všechno lidé se stejným základem. Dělají to zkrátka stejně - Extra třeba víc barevně, ale články jsou zase plýtké, bez základu. Navíc bych je opravdu ještě moc nesrovnával. Počkejme, až zdraží na cenu, se kterou budou schopní vydělávat, a pak po půl roce sledujme grafy.
Navíc bych neřekl, že Cpress opisuje od Extra, když to jsou všechno lidé se stejným základem. Dělají to zkrátka stejně - Extra třeba víc barevně, ale články jsou zase plýtké, bez základu. Navíc bych je opravdu ještě moc nesrovnával. Počkejme, až zdraží na cenu, se kterou budou schopní vydělávat, a pak po půl roce sledujme grafy.
Není důležité (neregistrovaný)
18. 1. 2008 9:37
Re: Zaměstnanci CP
Základ je stejný, ale ochota ke změnám jiná. Computer začal dělat ty změny blížící se Extra PC až po cca půl roce, protože to už jim fakt nic nezbylo. Extra je možná víc plytší, nicméně koresponduje s obecným trendem - počítače už nejsou cíl, jen prostředek, je to spotřebák, podobně jako mobily. Pokud chceš opravdu růst, jdeš cestou konzumu. Klasicky odborným časopisem není ani Computer a už hodně dlouho.
Kapitolou samo pro sebe je personální obsazení Extra, což je de facto exodus Computeru plus možná pár nových tváří. Podstatné personálie jsou schované v triu Pospíšil, Kříž, Broža, tito teď nastavují směr.
Už nicméně končím, ve vydavatelství (žádném) nepracuji, jen jsem chtěl okomentovat ty nárůsty/poklesy. Audity ÚVDT mi chodí pravidelně na stůl... a pořád si stojím za tím, co jsem napsal. Hezký den všem a držím palce CPRESSu i Extra, byť každému z jiných důvodů.
Kapitolou samo pro sebe je personální obsazení Extra, což je de facto exodus Computeru plus možná pár nových tváří. Podstatné personálie jsou schované v triu Pospíšil, Kříž, Broža, tito teď nastavují směr.
Už nicméně končím, ve vydavatelství (žádném) nepracuji, jen jsem chtěl okomentovat ty nárůsty/poklesy. Audity ÚVDT mi chodí pravidelně na stůl... a pořád si stojím za tím, co jsem napsal. Hezký den všem a držím palce CPRESSu i Extra, byť každému z jiných důvodů.
Aton (neregistrovaný)
17. 1. 2008 20:27
Re: Zaměstnanci CP
Jde o to, co si představíš pod pojmem efektivní, to ano. Doted existovaly 2 možnosti, jak při akbizici jménem Cpress postupovat. První byla prodat ho v horizontu let 2010/11 s poměrně velkou přidanou hodnotou, tomu říkám efektivní. Druhá je ho prodat tak rychle, jak jen to jde, protože neroste. Problém je v tom, že akcionáři vyžadují nereálný růst. Nereálný v rámci firmy z oblasti terciéru. Tyto čísla jsou neplnitelná a proto se rozhodlo, že se změní plán. Současné vedení asi chtělo zůstat u varianty dlouhodobého růstu a proto je vyměněno. To se stává...
Možná došlo k nedorozumění. Já hovořil o pohledu investora, čili zhodnocení čistě finančního, ne z pohledu např. čtenosti apod. ukazatelů.
Možná došlo k nedorozumění. Já hovořil o pohledu investora, čili zhodnocení čistě finančního, ne z pohledu např. čtenosti apod. ukazatelů.
Není důležité (neregistrovaný)
17. 1. 2008 21:03
Re: Zaměstnanci CP
Nesouhlasím zcela. Nemůžeš ignorovat ukazatele, protože právě ty definují a ilustrují další směřování firmy. Zvlášť v byznysu, který má velkou setrvačnost. Jsi jednička v konkrétním consumer časopisu s velkým náskokem proti ostatním, totálně to poděláš, vyměníš lidi, dojdou nápady... ale setrvačnost daná předplatným i zvykem lidí ti vydrží ještě min. 3/4 roku až rok, udrží tě. Ale dlouhodobě? Když přijde mladá pozitivně agresivní firma s obrovskou motivací (aby ne, chtějí za (a) finance, za (b) mají touhu dokázat, že si je z CPRESSu neměli nechat odejít) a ta firma má nedejbože ještě velmi dobrý kreativní tým, pak máš problém.
Čekat do roku 2010/11 s hlavou v písku a spoléhat se na to, že ti vydrží dědictví Holčíků, Baránků, Pospíšilů atd., to není rozumná strategie. Ne když připlavou žraloci.
Navíc si přiznejme, že kupců na firmu obsahující knihy, časopisy a weby tolik u nás není.
Podle mne byly (jsou?) jen dvě varianty:
a) vykašleš se na kreativu, budeš firmu udržovat v komatu z hlediska inovací, rozumně zdůvodněných investic, nebudeš nápady nosit a budeš je jen opisovat. Buď z vlastního nerozumu, nebo proto, že lidi nejsou - pak musíš prodat HNED
b) nebo můžeš čekat do roku 2010/11, ale musíš mít v týmu zkušené redaktory, kreativce, velmi namotivovaný tým (zdaleka nejen finančně), musíš TRENDY URČOVAT.
Bohužel CPRESS v posledním roce až dvou dříme. Oni nemůžou čekat, musí jednat rychle. Je za sekundu dvanáct. Osobně velmi pochybuju, že se ještě nějak zásadněji proberou.
Čekat do roku 2010/11 s hlavou v písku a spoléhat se na to, že ti vydrží dědictví Holčíků, Baránků, Pospíšilů atd., to není rozumná strategie. Ne když připlavou žraloci.
Navíc si přiznejme, že kupců na firmu obsahující knihy, časopisy a weby tolik u nás není.
Podle mne byly (jsou?) jen dvě varianty:
a) vykašleš se na kreativu, budeš firmu udržovat v komatu z hlediska inovací, rozumně zdůvodněných investic, nebudeš nápady nosit a budeš je jen opisovat. Buď z vlastního nerozumu, nebo proto, že lidi nejsou - pak musíš prodat HNED
b) nebo můžeš čekat do roku 2010/11, ale musíš mít v týmu zkušené redaktory, kreativce, velmi namotivovaný tým (zdaleka nejen finančně), musíš TRENDY URČOVAT.
Bohužel CPRESS v posledním roce až dvou dříme. Oni nemůžou čekat, musí jednat rychle. Je za sekundu dvanáct. Osobně velmi pochybuju, že se ještě nějak zásadněji proberou.
Aton (neregistrovaný)
18. 1. 2008 12:34
Re: Zaměstnanci CP
To je asi pravda...
Možná Press dříme, ale to je dáno tím, s čím se musí vyrovnat. Nevím, jak moc jste obeznámen se sizuací v Cpressu, ale po odchodu p. Hlavenky byl v doopravdu krizové situaci, kdy fond zjistil, že reálná hospodářská čísla zcela neodpovídají tomu, co p. Hlavenka prezentoval. Firmu uměle vyhnal, aby zvýšil její hodnotu. Po jeho odchodu odevšad začali padat kostlivci. Odcházeli zkušení, ale to ještě před příchodem nového vedení.
Bohužel, v situaci, která se poslední rok, roka půl řeší nelze očekávat tak rychlý a agresivní růst.
Jen podotknu, kjupec by jistě nebyl z Čech...
Souhlasím s vašema 2 návrhy na řešení. Mám takový dojem, že o variantu b) se pokoušelo (více či méně úspěšně vzhledem k situaci) vedení p. Konečného, variantu a) zvolí téměř 100% nové vedení pod p. Pesirim.
Možná Press dříme, ale to je dáno tím, s čím se musí vyrovnat. Nevím, jak moc jste obeznámen se sizuací v Cpressu, ale po odchodu p. Hlavenky byl v doopravdu krizové situaci, kdy fond zjistil, že reálná hospodářská čísla zcela neodpovídají tomu, co p. Hlavenka prezentoval. Firmu uměle vyhnal, aby zvýšil její hodnotu. Po jeho odchodu odevšad začali padat kostlivci. Odcházeli zkušení, ale to ještě před příchodem nového vedení.
Bohužel, v situaci, která se poslední rok, roka půl řeší nelze očekávat tak rychlý a agresivní růst.
Jen podotknu, kjupec by jistě nebyl z Čech...
Souhlasím s vašema 2 návrhy na řešení. Mám takový dojem, že o variantu b) se pokoušelo (více či méně úspěšně vzhledem k situaci) vedení p. Konečného, variantu a) zvolí téměř 100% nové vedení pod p. Pesirim.
Není důležité (neregistrovaný)
18. 1. 2008 14:54
Re: Zaměstnanci CP
Dalo by se říct, že obeznámen jsem vcelku dobře :-). Z jistého pohledu možná až příliš...
Díky za (minimálně pro mne) zajímavou diskuzi.
Díky za (minimálně pro mne) zajímavou diskuzi.
Aton (neregistrovaný)
18. 1. 2008 18:56
Re: Zaměstnanci CP
Znám. Jsem obeznámen. Ale není se čeho děsit, nejsem zaměstnanec současný, minulý a snad ani budoucí... ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 1. 2008 15:28
Re: Zaměstnanci CP
Proboha, vedení p. Konečného se snažilo o pomalý růst a vývoj? Pak asi nejste se situací příliš obeznámen, nebo si to pouze myslíte. Růst a vývoj jdou ruku v ruce s kvalitními lidskými zdroji a p. Konečný ve své aroganci nikdy s lidmi neuměl pracovat. Nikdy je neuměl motivovat a nebyl bohužel ani vizionář (jako Hlavenka svého času bezesporu byl) který by lidi dokázal nasměrovat. Kdysi jsem měl pocit že za tím vším je jasný cíl - rychlý růst ekonomických ukazatelů s využitím setrvačnosti o které se tady píše a rázné seřezání nákladů s cílem prodeje firmy po relativně krátké chvíli. Dnes si ale myslím že za vším nebyla taktika, pouze neschopnost p. Konečného.
CP teď čeká, že jim dá někdo směr, jak tady zaznělo. A to mě opravdu náramně pobavilo. Lidi co věděli jaký je správný směr jsou už pryč.
CP teď čeká, že jim dá někdo směr, jak tady zaznělo. A to mě opravdu náramně pobavilo. Lidi co věděli jaký je správný směr jsou už pryč.
Aton (neregistrovaný)
18. 1. 2008 18:58
Re: Zaměstnanci CP
Je to taktika. Ale nového vedení... Myslím si, že Press se má na co těšit. Bohužel, ironicky myšleno.
Není důležité (neregistrovaný)
18. 1. 2008 20:55
Re: Zaměstnanci CP
Nedá mi to, na toto musím reagovat :).
"Nové vedení", jak píšeš / píšete (mám v tom tykání&vykání mezi námi trochu zmatek, viz výše :-), tak nové vedení je zároveň majitel.
Pochybuji, že jsou Riverside amatéři, kteří by dělali unáhlené kroky, se svými stamilióny korun. Spíš to vidím tak, že buď na povrch té vší stagnace vyplaval opravdu velký průšvih, který panu Konečnému zlomil vaz mírně předčasně než se čekalo, nebo se nic nenormálního nestalo a vše plynulo jako obvykle - což je ovšem při těch problémech, které CPRESS má, špatně. Muselo se konečně něco neobvyklého (ve významu efektivní a radikální změny generující peníze) stát.
Určitě souhlasím s tím, že bude stříkat krev, řečeno stylem béčkových filmů. Nicméně nikoli vinou Riverside, ti už budou za cenu jistých obětí jen loď zachraňovat, aby se neutopili všichni.
"Nové vedení", jak píšeš / píšete (mám v tom tykání&vykání mezi námi trochu zmatek, viz výše :-), tak nové vedení je zároveň majitel.
Pochybuji, že jsou Riverside amatéři, kteří by dělali unáhlené kroky, se svými stamilióny korun. Spíš to vidím tak, že buď na povrch té vší stagnace vyplaval opravdu velký průšvih, který panu Konečnému zlomil vaz mírně předčasně než se čekalo, nebo se nic nenormálního nestalo a vše plynulo jako obvykle - což je ovšem při těch problémech, které CPRESS má, špatně. Muselo se konečně něco neobvyklého (ve významu efektivní a radikální změny generující peníze) stát.
Určitě souhlasím s tím, že bude stříkat krev, řečeno stylem béčkových filmů. Nicméně nikoli vinou Riverside, ti už budou za cenu jistých obětí jen loď zachraňovat, aby se neutopili všichni.
Aton (neregistrovaný)
18. 1. 2008 21:25
Re: Zaměstnanci CP
Tykat, vykat, to je mi docela jedno, takže jak je libo... ;-)
Ano, nové vedení je majitel. Možná to ted bude trochu provokativní, ale Riverside se v případě Pressu zachovali trochu amatéři. Dovolím si ted trochu spekulovat. Jestli vím, tak poslední velkou akvizicí tohot fondu u nás před Pressem byl Primalex. Po něm dlouho nic nebylo a tak se česká pobočka dostala pod tlak Američanů něco udělat. Koupili Press. Něco, co bylo k mání, něco co ale byla chyba. Fond nemá zkušenosti s investicemi v sektoru služeb, v tom je ten problém. Čekali možnosti jako u výrobní sféry a to se u nakladatelství nedá uskutečnit. Tady končím spekulace, ale domnívám se, že je to velmi podobné pravdě.
Ekonomická čísla byla v této době velmi nadhodnocena některými (pravděpodobně legálními byt asi ne zcela čistými) prostředky a Riverside na to skočil. Troufám si tvrdit, že jediný kdo na celé "aféře" Riverside vydělá peníze, bude p. Hlavenka.
Ted začnu zase malinko, ale vzhledem k mým informacím dost lehce, spekulovat. Nevyplaval žádný velký problém. Pouze došlo ke střetu názorů na to, jak má být akvizice vedena dále. Jestli se snažit Press zhodnotit dlouhodobě a "pořádně se na tom nahrabat" nebo radši stáhnout ocas, uznat že tato koupě byla chyba, udělat něco jako p. Hlavenka v době prodeje Riversidu (nahnat EBITDU, seřezat výdaje a maximalizovat příjem, byt krátkodobě) a Pressu se zbavit. P. Konečný asi zastával myšlenku první, vlastník asi spíše druhou. V tom vidím důvod odchodu. Jestli to bylo odvolání ve smyslu vyhazov nebo odvolání ve smyslu odchodu dohodou, to se asi jen tak nedozvíme.
Takže, budoucnost Pressu jsem už několikrát nastínil. Krev stříkat bude, uvidíme, jak to Press zvládne. Riverside se, obávám, ale nemají dobré předpoklady na dobré vedení. Za prvé netuším, kdo by zakoupil firmu v tomto stavu (mj. pravděpodobně je zatížena všelijakými úvěry, systém koupě funguje tak, že fond si na koupi půjčí peníze, které potom splácí ale sama koupená firma!). Duhá věc je to, že lidé z Riversidu nemají s oborem knižního a časopisového vydavatelství žádné zkušenosti a p. Pesiri asi také ne. Opravdu nevidím růžovou budoucnost.
(Dodávám, že i veškeré mé spekulace jsou založené na nějakých podkladech.)
Ano, nové vedení je majitel. Možná to ted bude trochu provokativní, ale Riverside se v případě Pressu zachovali trochu amatéři. Dovolím si ted trochu spekulovat. Jestli vím, tak poslední velkou akvizicí tohot fondu u nás před Pressem byl Primalex. Po něm dlouho nic nebylo a tak se česká pobočka dostala pod tlak Američanů něco udělat. Koupili Press. Něco, co bylo k mání, něco co ale byla chyba. Fond nemá zkušenosti s investicemi v sektoru služeb, v tom je ten problém. Čekali možnosti jako u výrobní sféry a to se u nakladatelství nedá uskutečnit. Tady končím spekulace, ale domnívám se, že je to velmi podobné pravdě.
Ekonomická čísla byla v této době velmi nadhodnocena některými (pravděpodobně legálními byt asi ne zcela čistými) prostředky a Riverside na to skočil. Troufám si tvrdit, že jediný kdo na celé "aféře" Riverside vydělá peníze, bude p. Hlavenka.
Ted začnu zase malinko, ale vzhledem k mým informacím dost lehce, spekulovat. Nevyplaval žádný velký problém. Pouze došlo ke střetu názorů na to, jak má být akvizice vedena dále. Jestli se snažit Press zhodnotit dlouhodobě a "pořádně se na tom nahrabat" nebo radši stáhnout ocas, uznat že tato koupě byla chyba, udělat něco jako p. Hlavenka v době prodeje Riversidu (nahnat EBITDU, seřezat výdaje a maximalizovat příjem, byt krátkodobě) a Pressu se zbavit. P. Konečný asi zastával myšlenku první, vlastník asi spíše druhou. V tom vidím důvod odchodu. Jestli to bylo odvolání ve smyslu vyhazov nebo odvolání ve smyslu odchodu dohodou, to se asi jen tak nedozvíme.
Takže, budoucnost Pressu jsem už několikrát nastínil. Krev stříkat bude, uvidíme, jak to Press zvládne. Riverside se, obávám, ale nemají dobré předpoklady na dobré vedení. Za prvé netuším, kdo by zakoupil firmu v tomto stavu (mj. pravděpodobně je zatížena všelijakými úvěry, systém koupě funguje tak, že fond si na koupi půjčí peníze, které potom splácí ale sama koupená firma!). Duhá věc je to, že lidé z Riversidu nemají s oborem knižního a časopisového vydavatelství žádné zkušenosti a p. Pesiri asi také ne. Opravdu nevidím růžovou budoucnost.
(Dodávám, že i veškeré mé spekulace jsou založené na nějakých podkladech.)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 1. 2008 21:38
Re: Zaměstnanci CP
A co takhle se vrátit k starému Hlavenkovu rozhovoru? Tam přece celkem jasně potvrzuje, že Konečný byl jen něčí kamarádíček, který na vedení cpressu neměl. Pykat by měl ten soudruh kamarád, který jej dosadil. Ale budou pykat akcionáři. A co jsem viděl jednoho potentáta z riversidu na CT24 pred casem v debate, celkem se nedivim, ze jsou to mamlasové zkostnatělí.
Aton (neregistrovaný)
18. 1. 2008 22:15
Re: Zaměstnanci CP
No, zkusme ted být objektivní. Pánové Hlavenka a Konečný si do noty nesedli a ani sednout nemohli, protože 2. vystřídal toho 1. ve vedení a první tomu druhému strpčoval a strpčuje vedení firmy stálými soudními spory (nebo výhružkami jimi). Tudíž ani jeden o druhém nemohou přece říct, že jsou dobrými manažery. Schopnost vést firmy bych nehodnotil, to nikdo neznáme. Kamarádi, nekamarádi, těžko říct. Kdyby p. Hlavenka vedl Press dobře, asi by nemusel odejít a Riverside by se ho tak vehementně nezbavoval. Pokud jde o vedení p. Konečného, v rámci řízení firem má jisté poměrně dobré zkušenosti (byt dříve šlo o sféru reklamy), takže asi zas tak hrozný manažer nebude. Podívejte se na ekonomické ukazatele, jak se změnily pod jeho vedením se poměrně výrazně zlepšily. Ano, odešel, z nějakých důvodů mě více či méně (a vám také) známých. Již jsem je nastínil. Uvidíme, jak to s Pressem skončí pod vedením p. Pesiriho (pochybuju, že Riverside má někoho, kdo by ten post vzal, takových bláznů mnoho nebude) a pak si popovídáme, kdo jak Press vedl a jak úspěšně. Tomu bych nepředbíhal...
Míla (neregistrovaný)
19. 1. 2008 21:45
Re: Zaměstnanci CP
Pokud vím, nahnat EBITDU měl právě p. Konečný. Nicméně podle toho, jak to vypadá skorozvenčí, nezvládl ani vylepšit ekonomiku, ani přesvědčit zaměstnance, že má vizi a že to někam vede. Vražedná kombinace v takto kreativním prostředí.