Hlavní navigace

Goldbach Media se stala většinovým vlastníkem v ARBOmedia AG

17. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Švýcarská reklamní skupina Goldbach Media, jež se orientuje na elektronická, interaktivní a mobilní média, včera získala 72,7 procentní podíl ve společnosti ARBOmedia AG. Skupina prohlašuje, že si tímto krokem zajistila pozici jedničky mezi poskytovateli marketingových služeb v oblasti on-line médií ve střední a východní Evropě.

Švýcarská reklamní skupina Goldbach Media, jež se orientuje na elektronická, interaktivní a mobilní média, včera získala 72,7 procentní podíl ve společnosti ARBOmedia AG. Skupina prohlašuje, že si tímto krokem zajistila pozici jedničky mezi poskytovateli marketingových služeb v oblasti on-line médií ve střední a východní Evropě.

Jako nejbližší cíl Goldbach Media se nyní očekává zejména rychlá integrace skupiny ARBOmedia do vlastní obchodní sítě. Goldbach Media funguje jako kompetenční a logistické centrum pro marketingová řešení v sektorech jako je televize, teletext, adScreen, Internet, reklamy v počítačových hrách a mobilní marketing. Původní zaměření na domácí švýcarský trh se v současnosti rozšiřuje zejména na země střední a východní Evropy. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).