Hlavní navigace

Proběhla konference Internet Advertising Conference 2008

21. 5. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Včera proběhla ve Slovanském domě v Praze konference o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008, kterou uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu za přispění společnosti Internet Info. Téměř 240 účastníků konference, především z řad zástupců reklamního a marketingového trhu v České republice, vyslechlo celkem 16 přednášek a jednu panelovou diskusi, vše se zaměřením na aktuální trendy na českém internetovém trhu.

Včera proběhla ve Slovanském domě v Praze konference o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008, kterou uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu za přispění společnosti Internet Info. Téměř 240 účastníků konference, především z řad zástupců reklamního a marketingového trhu v České republice, vyslechlo celkem 16 přednášek a jednu panelovou diskusi, vše se zaměřením na aktuální trendy na českém internetovém trhu.

BRAND24

Na konferenci vystoupili mj. Tomáš Búřil a Jiří Chomát ze Seznamu, Robert Renč z Centra, Július Hájek z Microsoftu nebo Eva Štípková z Vodafonu. Redakci Lupy mezi přednášejícími zastupoval David Antoš. Programem konference provázel moderátor Jakub Železný.

Jsme moc rádi, že se potvrdil náš předpoklad o tom, že podobně zaměřená odborná akce, která by postihovala celou širokou cílovou skupinu všech zainteresovaných, na českém internetovém trhu chyběla. Věřím, že si z ní účastníci odnesli spoustu zajímavých podnětů, poznatků, ale i kontaktů, hodnotí konferenci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka pořadatelského Sdružení pro internetovou reklamu. Více se konferenci a obsahu přednášek budeme věnovat v připravovaném článku. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).