Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Na Internetu se objevil Internet Explorer 7 (aktualizováno)

Server FileHippo před malou chvilkou nabídl ke stažení Internet Explorer 7. Web Microsoft Update jej zatím nenabízí, ovšem zřejmě se jedná skutečně o finální verzi. Internet Explorer 7 s několika úpravami lze stáhnout i z Yahoo.

Aktualizace 19.10. v 11:51: Finální Internet Explorer 7 můžete stahovat i přímo z webu Microsoftu.

Aktualizace 14:02: Internet Explorer 7 je venku jen několik hodin a už server Secunia přinesl zprávu o bezpečnostní slabině. Chyba však podle Secunie není tolik závažná.

Aktualizace 16:39, Aleš Miklík: podle Jiřího Grunda z české pobočky Microsoftu by měla být česká verze IE 7 dostupná 8. ledna 2007.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
noby
noby (neregistrovaný)
19. 10. 2006 0:35 Nový

brm

celé vlákno
jj uz se do toho zenu
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
19. 10. 2006 1:03 Nový

Doplnění

celé vlákno
Na serveru filehippo.com je jen vybrakovaný jeden soubor z toho balíčku na yahoo.com.

Na update.microsoft.com se má objevit až v listopadu, před tím ale bude na http://www.microsoft.com/downloads Tvrdilo se, že ode dneška.
Franklin
Franklin (neregistrovaný)
19. 10. 2006 7:47 Nový

uff

celé vlákno
Jen blázen si nainstaluje takto zásadní část operačního systému z neoficiálního zdroje.
MCross
MCross (neregistrovaný)
19. 10. 2006 8:37 Nový

Re: uff

celé vlákno
Jen blázen provozuje operační systém, jehož 'zásadní částí' je webový prohlížeč.
stoural
stoural (neregistrovaný)
19. 10. 2006 8:48 Nový

Re: uff

celé vlákno
Jen blazen by dneska pouzival operacni system, jehoz zakladni soucasti neni internetovy prohlizec. Nebo vy byste si snad koupil auto bez vsech ctyrech dveri?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2006 9:06 Nový

Re: uff

celé vlákno
'casti' a 'soucasti' je podstatny rozdil, ale ano, tato diskuse je zbytecna.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2006 9:33 Nový

Re: uff

celé vlákno
Je rozdil mezi zasadni casti a zakladni soucasti. Auto ktere nema ctyri dvere - proc ne, jestli je to je jeho design? Treba takove ferrari. Ale vysvetli mi, proc by muj file nebo smtp server _musel_ obsahovat software, ktery je znam desitkami kritickych bezpecnostnich der?
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
19. 10. 2006 9:38 Nový

Re: uff

celé vlákno
Jakýkoli jiný prohlížeč je lepší, než IE. Už jen fakt, že nejde jednoduchým způsobem odinstalovat, napovídá mnohé.
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
19. 10. 2006 7:47 Nový

Oficiální

celé vlákno
A tady je oficiální download: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74211

Je to tentýž soubor jako je v balíku od Yahoo, digitálně podepsaný 17.10.2006 22:38:31.

Sice Microsoft původně sliboval, že bude v celé řadě jazyků, uvolněna je ale pouze verze v angličtině.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2006 9:05 Nový

no jo

celé vlákno
Koho to zajímám :-))) Na ten šrot nejsem zvědavy.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
19. 10. 2006 9:36 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Přesně. IE je prohlížeč na dvě věci a navíc mám silné podezření, že ve spojení s dalším shitem, jménem WGA 2 bude umět blokovat tzv. nelegální widle.
stoural
stoural (neregistrovaný)
19. 10. 2006 10:34 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Miluju nazory, ze IE je prohlizec na nic. Hlavne, ze jej pouziva 80% lidi a jsou s nim spokojeni.

A prosim, nepiste nazor, ze je to hlavne kvuli tomu, ze je v OS. Proste lidem vyhovuje a takovi zaslepenci jako vy si to nemuzete nikdy uvedomit. Kdyby lidem neco nevyhovalo, verte tomu, ze jsi najdou nahradu tak rychle, nez mrknete!

Stejne jako WGA2 - to je spatneho na blokovani nelegalnich Windows? Samozrejme, ze nic. Jenom z vaseho silne omezeno pohledu je to zneuzivani dominance Microsoftu, bic na uzivatele a ... (dosadte si milion dalsich popularnich frazi proti Miceosoftu)
Jozef
Jozef (neregistrovaný)
19. 10. 2006 12:01 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Praveze vacsina z nich nevie nic ine stlacit modre ecko tak pouzivaju to co tam maju po instalacii Win. Zavolaju vas kvoli hocijakej kravine nie to este aby si stahovali, instalovali a nastavovali nejaky novy prehliadac.
stoural
stoural (neregistrovaný)
19. 10. 2006 12:38 Nový

Re: no jo

celé vlákno
A neni uplne jedno, jestli umi kliknout na to modre E nebo ne?

Pokud by jim nevyhovoval, tak se jej zbavi ani nevite jak. Stejne jako v jinych pripadech, kdy treba prehravaji film. WMP neumi zozbrazit titulky? Zavolam nekomu, kdo to tomu rozumi a buch, hned tam mam jiny program (napr. BSplayser). U IE takova situace proste nenastava!
afu
afu (neregistrovaný)
19. 10. 2006 12:53 Nový

Re: no jo

celé vlákno
pobavil jsem se :) bsplayer buch a mam tam spyware, vobsub buch a mam titulky i ve WMP. měli bychom si uvědomit jednu věc - 70% uživatelů má IE, ale 90% z nich ani neví, že to je nějaké IE, takže psát, že 80% je s ním spokojeno není tak úplně odrazem reality.
stoural
stoural (neregistrovaný)
19. 10. 2006 13:03 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Ale chapete, ze kdyz jsou s nim spokojeni, tak ani nepotrebuji vedet, ze existuje nejaka alternativa :)

Ja BSplayer mam a divte se - bez spyware.
Zdenek
Zdenek (neregistrovaný)
19. 10. 2006 13:30 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Nedivime, licence se u nas porusuji porad ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2006 13:58 Nový

Re: no jo

celé vlákno
opravdu je tezke mit starsi verzi, ktera byla cista, ze.
Bobík
Bobík (neregistrovaný)
19. 10. 2006 19:22 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Mnohým lidem se v komunismu líbilo. Většinou proto, že (hlavně kvůli propagandě) nevěděli, že něco lepšího existuje.
Looser
Looser (neregistrovaný)
19. 10. 2006 17:14 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Souhlasim s názorem, že jim IE vyhovuje, kdyby nevyhovoval, tak si najdou něco jiného.

Pár lidem sem tam chtěl dát FF či Operu a oni se ptali "proč?" a já ty obvyklý řeči o bezpečnosti, komfortu atd. - a co na to oni? "Nic mi tam nedávej, mě stačí tohle."

Použiji analogii s MS Paint (Malování) - až sem se divil, kolika lidem nevyhovuje, tak se ptali po něčem lepším, kde jdou dělat lepší věci a to byli laikové až do morku kosti.

Zkrátka lidem v drtivé většině případů IE vyhovuje (tj. "stačí na jejich surfování"), nehledě na fakt, jestli znají nebo neznají alternativy. Kdo nebude spokojen, určitě se nějakého známého zeptá, jestli není něco lepšího.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
29. 10. 2006 5:24 Nový

Re: no jo

celé vlákno
Nevyhovuje,ale jsou líný učit se něco jinýho...
Ivo
Ivo (neregistrovaný)
19. 10. 2006 9:35 Nový

nainstaluje sa to samo

celé vlákno
pokial viem, ten IE7 sa mi nainstaluje sam v nejakom upgrade windows, tak som zvedavy.
Rdm
Rdm (neregistrovaný)
19. 10. 2006 18:18 Nový

Re: nainstaluje sa to samo

celé vlákno
Ano, ale jen pokud máte anglická windows. POkud máte česká, tak se ho dočkáte až v lednu.
Adam Hauner aura:76
19. 10. 2006 9:35 Nový

samostatna IE6 pro pouziti s IE7?

celé vlákno
Nevíte, kde stáhnout samostatné MSIE 6 SV1 pro XP, které by šlo spouštět s IE7? Obdobu MSIE v Developer Packu?
Petr Souček
Petr Souček (neregistrovaný)
19. 10. 2006 16:04 Nový

Re: samostatna IE6 pro pouziti s IE7?

celé vlákno
Nějaká řešení byla zmiňována v diskusi pod článkem: http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/10/06/IE7-Is-Coming-This-Month_2E002E002E00_Are-you-Ready_3F00_.aspx
ale Microsoft je důrazně nedoporučuje a radí použít Virtual PC. Bohužel to znamená zakoupit další licenci Windows.
Filip
Filip (neregistrovaný)
19. 10. 2006 9:47 Nový

Pro ty co ...

celé vlákno
Já pořád nechápu proč se u každého článku \ zprávičky kde je něco o Microsoftu slezou blbečci kteří musí kritizovat a kritizovat ... je to Vaše věc že se Vám IE nelibí, je to Vaše věc že nechcete používat Windows, ale proč to proboha musíte cpát ostatním?! ... Podle mě každý druhý co přispívá do diskusí typem "IE je stejne sh*t" "Co s Windows mam linux" atd. (každý ví co myslím) jsou jen s prominutím blbečci kteří si myslí že vědí něco víc než uživatele Windows ... tomu se člověk opravdu může jen smát.

Přeji Vám hezký den, ať už si to prohlížíte na Win, Linuxu, Macu nebo na mobilu :)

Filip
hugo
hugo (neregistrovaný)
22. 10. 2006 9:04 Nový

Re: Pro ty co ...

celé vlákno
Treba proto, ze nam vadi, ze ma microshit zadarmo reklamu...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2006 12:00 Nový

kvalita

celé vlákno
to je ale kvalitni diskuze panecku
uživatel si přál zůstat v anonymitě
19. 10. 2006 13:03 Nový

Re: kvalita

celé vlákno
No zajímavě vypadá v IE 7 třeba lupa.cz :)
Zdenek
Zdenek (neregistrovaný)
19. 10. 2006 13:31 Nový

Re: kvalita

celé vlákno
A je to odraz kvality prace webmastera nebo programatoru IE?
melkor
melkor (neregistrovaný)
19. 10. 2006 13:41 Nový

Re: kvalita

celé vlákno
B) je spravne
Plaváček
Plaváček (neregistrovaný)
19. 10. 2006 13:43 Nový

Re: kvalita

celé vlákno
Správná otázka. Řekl bych ale, že je to tak půl napůl. V každém případě jedna chyba zůstala i ve finální verzi a je dost nepříjemná, více u Dera: http://dero.name/weblog/ie7-bug-mizejici-obsah-zmizik/.

Pár webů se mi takhle rozsypalo, načež jsem usoudil, že pravidelný prolog CSS stylu unese jednu definici navíc:

* {padding:0; margin:0;min-height: 1px;}.

Problémem dost velkým, který ale zůstává, je evidentně neošetřený 3px float bug a ten už mě trápí víc, protože snaha podstrčit IE 7 úpravu pomocí podmíněného komentáře (ani jiné obezličky známé z IE v quirk modu) se zatím nesetkala s úspěchem.

No, webdesigneři, vzhůru do boje za lepší příští :)
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

brm
noby 19. 10. 2006 00:35
Doplnění
Petr Souček 19. 10. 2006 01:03
uff
Franklin 19. 10. 2006 07:47
└ 
Re: uff
MCross 19. 10. 2006 08:37
 
└ 
Re: uff
stoural 19. 10. 2006 08:48
 
 
├ 
Re: uff
anonymní uživatel 19. 10. 2006 09:06
 
 
├ 
Re: uff
anonymní uživatel 19. 10. 2006 09:33
 
 
└ 
Re: uff
krakonoš 19. 10. 2006 09:38
Oficiální
Petr Souček 19. 10. 2006 07:47
no jo
anonymní uživatel 19. 10. 2006 09:05
└ 
Re: no jo
krakonoš 19. 10. 2006 09:36
 
└ 
Re: no jo
stoural 19. 10. 2006 10:34
 
 
└ 
Re: no jo
Jozef 19. 10. 2006 12:01
 
 
 
├ 
Re: no jo
stoural 19. 10. 2006 12:38
 
 
 
│
└ 
Re: no jo
afu 19. 10. 2006 12:53
 
 
 
│
 
└ 
Re: no jo
stoural 19. 10. 2006 13:03
 
 
 
│
 
 
├ 
Re: no jo
Zdenek 19. 10. 2006 13:30
 
 
 
│
 
 
│
└ 
Re: no jo
anonymní uživatel 19. 10. 2006 13:58
 
 
 
│
 
 
└ 
Re: no jo
Bobík 19. 10. 2006 19:22
 
 
 
└ 
Re: no jo
Looser 19. 10. 2006 17:14
 
 
 
 
└ 
Re: no jo
anonymní uživatel 29. 10. 2006 05:24
nainstaluje sa to samo
Ivo 19. 10. 2006 09:35
└ 
Re: nainstaluje sa to samo
Rdm 19. 10. 2006 18:18
samostatna IE6 pro pouziti s IE7?
Adam Hauner 19. 10. 2006 09:35
└ 
Re: samostatna IE6 pro pouziti s IE7?
Petr Souček 19. 10. 2006 16:04
Pro ty co ...
Filip 19. 10. 2006 09:47
└ 
Re: Pro ty co ...
hugo 22. 10. 2006 09:04
kvalita
anonymní uživatel 19. 10. 2006 12:00
└ 
Re: kvalita
anonymní uživatel 19. 10. 2006 13:03
 
└ 
Re: kvalita
Zdenek 19. 10. 2006 13:31
 
 
├ 
Re: kvalita
melkor 19. 10. 2006 13:41
 
 
└ 
Re: kvalita
Plaváček 19. 10. 2006 13:43