Hlavní navigace

Nejúspěšnější slovenské internetové knihkupectví Martinus vstoupilo na český trh

1. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jeden z nejvýraznějších slovenských e-shopů otevřel v noci na dnešek českou pobočku. Na adrese Martinus.cz nabízí českým zákazníkům 110 tisíc titulů knih, audioknih, e-booků, filmů, hraček či počítačových her. Jeho hlavními konkurenty na českém trhu bude Kosmas.cz a on-line verze dvou nejsilnějších sítí kamenných knihkupectví Kanzelsberger a Neoluxor.

Jeden z nejvýraznějších slovenských e-shopů otevřel v noci na dnešek českou pobočku. Na adrese Martinus.cz nabízí českým zákazníkům 110 tisíc titulů knih, audioknih, e-booků, filmů, hraček či počítačových her. Jeho hlavními konkurenty na českém trhu bude Kosmas.cz a on-line verze dvou nejsilnějších sítí kamenných knihkupectví Kanzelsberger a Neoluxor.

UX DAy - tip 2

Z kamenného obchodu, který fungoval jen v Martině se Martinus rozrostl na čtyři kamenné pobočky a zařadil se mezi nejvýznamnější slovenské hráče v e-commerce. Jeho stránky navštíví za měsíc 350 tisíc zákazníků. Martinus uspěl mimo jiné díky včasnému a zároveň promyšlenému adoptování nových internetových postupů a trendů, soustředil se zejména na SEO, použitelnost a šikovnou komunikaci v sociálních sítích.

Na český trh chce zaútočit stejnými zbraněmi: jednoduchou obsluhou, vstřícností, pohodlím při nakupování, nízkými cenami a širokou nabídkou. V první verzi má web několik nedostatků: V jednom mottu zobrazovaném v patičce stránky například chybí první písmeno („ekni mi co čteš, a já ti řeknu, jaký jsi.“), při zobrazní stránky na zařízení s iOS se uživateli vnucuje slovenská mobilní aplikace (česká verze se teprve připravuje).

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).