Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Potvrzeno: Office 2007 SP2 s podporou ODF a PDF

Microsoft oficiálně potvrdil přípravy druhého servisního balíčku pro kancelářskou sadu Office 2007. Uvolněn by měl být během prvních čtyřech měsíců příštího roku. Již v následujících dnech však bude vybraným zákazníkům z řad firem nabídnuta možnost zapojení do neveřejného testování. Druhý servisní balíček pro nejnovější verzi hlavní větve kancelářského balíku Microsoftu můžeme nazvat zásadním. Skutečně přinese již dříve avizovanou nativní podporu pro ODF a export do PDF. Pro obojí je nyní nutné do Office 2007 doplnit plug-iny.

Díky nativní podpoře pro ODF v Office 2007 se otevírají dveře svobodné volbě kancelářské sady bez pozdějších komplikací resp. pravděpodobnost jejich výskytu se zmenšuje. Konečně se dostaneme do bodu, kdy MS Office bude nativně a oficiálně schopen pracovat s dokumenty z konkurenčních kancelářských sad a naopak. SP2 pro Office 2007 slibuje také dílčí úpravy jednotlivých aplikací. Například Outlook se dočká vylepšení vestavěného kalendáře a optimalizace výkonu. (Office Sustained Engineering)

Předchozí zprávička Následující zprávička        
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 10. 2008 10:27 Nový

Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Konečně se dostaneme do bodu, kdy MS Office bude nativně a oficiálně schopen pracovat s dokumenty z konkurenčních kancelářských sad a naopak

Pana Macicha omlouvá snad jeho lehce postupertální věk a tudíž absolutní nedostatek přehledu. Mohu ho ujistit, že pracovat oficiálně s dokumenty konkurenčních kancelářských sad umí Office již určitě od druhé verze, pravděpodobně i od té první.

To, že mezi podporovanými formáty konkurenčních aplikací nebyl zrovna OpenOffice.org, na tom nic nemění.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 10. 2008 11:20 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Básník zřejmě, myslel spíš na ty konkurenčí sady, které nativní a oficiální podporu souborů MS Office budou moci vykázat až v nadcházejících verzích po letošním uvolnění specifikací formátů.
Jiří Macich aura:100
23. 10. 2008 14:03 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Přehled chybí spíš Vám, ale od jisté doby se s jedinci, kteří sice hýří impertinencí, ale neumí se pod ní ani podepsat, zásadně nedohaduji.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 10. 2008 14:06 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Chcete snad říct, že v MS Office neexistuje možnost otevírat a ukládat žádné formáty konkurenčních kanceláří? Vy ve zprávičce tvrdíte, že ne.
Jste mladý, nezkušený a přehnaně sebevědomý. Divím se, že je na tom Lupa tak bídně, že vám poskytuje tolik prostoru. Je velká šance, že z toho čase vyrostete, ale do té doby byste si měl vést tak maximálně blog.
Jiří Macich aura:100
23. 10. 2008 14:22 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
K tomu řeknu jediné: netvrdím.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 10. 2008 14:33 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Vidíte, a přitom ve zprávičce tvrdíte opak:
Konečně se dostaneme do bodu, kdy MS Office bude nativně a oficiálně schopen pracovat s dokumenty z konkurenčních kancelářských sad a naopak.

Protože pokud se k tomu bodu dostaneme, logicky to znamená, že tam ještě nejsme.
Jiří Macich aura:100
23. 10. 2008 14:48 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Ano, nejsme. Office sice podporuje i nějaké formáty oficiálně podporované napříč kancelářskými sadami (u textu např. RTF), ale nikoliv ODF (tedy alespoň ne nativně), který je dnes velmi zásadní vzhledem k množství "alternativních" kancelářských sad, které s ním pracují. A z druhé strany: otevřenost binárních formátů MS Office nebo podpora Open XML u konkurence je taky poměrně nová záležitost.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 10. 2008 15:05 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Aha, takže na jedné straně "MS Office umožňuje již léta pracovat s formáty konkurenčních kancelářských balíků" (potvrdil jste dnes ve 14:22) a zároveň nejsme v bodě, kdy Office umožňuje pracovat s formáty konkurenčních kancelářských balíků (tvrdí vaše zprávička). Vskutku konzistentní způsob uvažování :-)
Jiří Macich aura:100
23. 10. 2008 15:21 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Že si z toho děláte leporelo a dezinterpretujete to tak, aby se vám to hodilo do krámu, to je Váš problém. Jakékoliv vysvětlování evidentně nemá cenu, protože se chcete jenom anonymně hádat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 10. 2008 15:32 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Já jsem tvrdil už dřív, že prostě nemáte na to to pochopit.

Když Lojza napíše "koule je hranatá" a někdo mu řekne, že to není pravda, jeho reakce bude určitě také ve stylu "vy to dezinterpretujete, v určitém časoprostoru s menší optickou vadou a s přijatelným zkreslením se koule dá vidět jako krychle, ale nemá cenu vám to vysvětlovat, protože se chcete hádat".
Jan Pleva aura:98
23. 10. 2008 16:41 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Ja teda souhlasim s panem Macichem. Klidne priznam ze nemam rad MS a ze kdyz to jde, jdu nekam jinam. Vetsinou jsem i spokojenejsi jinde. Proto napriklad nedovedu rict jake vsechny formaty podporuje MS Office, jiste je ovsem ze ODF mezi nimi nepatri(-lo). Kdyby se nejednalo o format schvaleny a standardizovany, nebylo by tady nic moc o cem diskutovat. Vzhledem k tomu ze se jedna o standard bylo uz na miste, aby jej MS Office prestal ignorovat.
Co se tyce podpory ostatnich formatu co MS Office nativne podporuje tak podle me se jedna o formaty používane samotným MS (rtf) pripadne na starsich, nebo hodne rozsirenych alternativnich baliccich (602, Lotus) bez teto podpory by mohly nastat problemy ktere by mohly znamenat odklon uzivatelu. Nicmene stejne nevim jiste ktere to jsou.
Nicmene kdyz nekdo nepodporuje normovany a schvaleny format, nemuzeme mluvit o plnohodnotne podpore ostatnich formatu. :P
Kamil Páral
Kamil Páral (neregistrovaný)
23. 10. 2008 15:55 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Don't feed trolls.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
26. 10. 2008 15:50 Nový

Re: Co to zase je za blafy?

celé vlákno
Všichni, kdo uvažují nad tím co čtou a neslovíčkaří to podle mého názoru pochopili, s DNFTT plně souhlasím
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

Co to zase je za blafy?
anonymní uživatel 23. 10. 2008 10:27
├ 
Re: Co to zase je za blafy?
anonymní uživatel 23. 10. 2008 11:20
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
Jiří Macich 23. 10. 2008 14:03
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
anonymní uživatel 23. 10. 2008 14:06
 
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
Jiří Macich 23. 10. 2008 14:22
 
 
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
anonymní uživatel 23. 10. 2008 14:33
 
 
 
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
Jiří Macich 23. 10. 2008 14:48
 
 
 
 
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
anonymní uživatel 23. 10. 2008 15:05
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
Jiří Macich 23. 10. 2008 15:21
 
 
 
 
 
 
 
├ 
Re: Co to zase je za blafy?
anonymní uživatel 23. 10. 2008 15:32
 
 
 
 
 
 
 
│
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
Jan Pleva 23. 10. 2008 16:41
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
Kamil Páral 23. 10. 2008 15:55
 
 
 
 
 
 
 
 
└ 
Re: Co to zase je za blafy?
anonymní uživatel 26. 10. 2008 15:50