Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

Podle pravidel ankety Křišťálová Lupa 2011 z nominací budou vyloučeny veškeré služby či projekty s pornografickou tématikou nebo porušující platné zákony České republiky. Vyloučeny budou rovněž projekty, služby či instituce šířící či podporující národnostní, rasovou, náboženskou nebo jinou srovnatelnou nesnášenlivost či xenofobii.

Provozovatel ankety Křišťálová Lupa 2011 společnost Internet Info se na základě tohoto bodu pravidel ankety a po podrobném prozkoumání obsahu serveru Necyklopedie (http://necyklo­pedie.wikia.com) rozhodla stáhnout nominovaný projekt z hlasování veřejnosti v kategorii Zájmové weby.

Přestože si uvědomujeme, že Necyklopedie jako celek je projekt, jehož podstatou je satira, parodie a karikatura veřejného dění, přestože si uvědomujeme, že naprostá většina obsahu je čistě zábavného charakteru, domníváme se, že obsah některých hesel, především týkající se romské tematiky, nelze obhájit ani vysokou mírou nadsázky. Některé konkrétní formulace překračují hranici, kterou jsme ochotni akceptovat a zaštiťovat účastí ve finále naší ankety.

Tímto krokem nebráníme diskusi o míře vkusu či přijatelnosti komentářů na jakékoliv společenské téma. Jen nechceme, aby podobná diskuse využívala anketu jako prostředek a platformu.

Ján Simkanič

výkonný ředitel Internet Info

Příklady textů z Necyklopedie (na webu dostupných k 5. říjnu 2011 ve 14:30)

Aneta Langerová sice není cikánka, je ale ještě horší individuum, než kdyby cikánkou doopravdy byla. 

Některá cikánská děvčata jsou docela hezká a když dodržují alespoň základní hygienu, jako JUDr. Eržika Verešovic, tak se na ně i dá dívat.

Ukázka ze serveru Necyklopedia

Ukázka ze serveru Necyklopedia

Romové už brzy vyhlásí na severu Česka samostatnouRe­publiku Chanov (třeba pod záštitou EU), kterou ČR okamžitě uzná. Rázem by obyvatelé Repu­bliky Chanov nebyli českými občany a nemohli by se tak volně pohybovat po ČR a například se věnovat trestné činnosti. Občané Republiky Chanov nebudou součástí EU ani SIS (Schengenský prostor), tím pádem je pro ně vyžadováno platit vízum (60 EUR za vstup + pozvání), neměli by nárok ani na rozpočet ČR, ani na rozpočet EU, museli by začít makat a něco dělat sami. Pro tento účel by museli otevřít hranice obyvatelům EU, EEA (EHS), US a podobně, ale EU by vůči nim měla vízový režim. Romové v Chanově by konečně začali pracovat, měli by zároveň svůj stát, kam by si mohli sestěhovat své příbuzné a nebyli by oprávněni naprosto legální cestou k jednoduchému pohybu po území EU. 

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Martin Hruška
Martin Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 16:20 Nový

z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii

celé vlákno

Všude, kde je uživatelsky generovaný obsah, se takovéto nechutné věci mohou objevit. Dokonce i na Lupě.

Provozovatel poruší zákon teprve v okamžiku, kdy PŘES UPOZORNĚNÍ tento obsah na svém serveru zanechá.

Byli provozovatelé upozorněni?

Honza S.
Honza S. (neregistrovaný) ---.137.broadband14.iol.cz
5. 10. 2011 16:37 Nový

Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii

celé vlákno

Ano, byli jsme v kontaktu. JS

tak nevím
tak nevím (neregistrovaný) 95.129.100.---
5. 10. 2011 20:43 Nový

Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii

celé vlákno

Být v kontaktu znamená upozornili jsme je? A za druhé co vyřazení dalších kandidátů jak je níže navrhováno (uložto atd.). Děkuji za odpověď.

ctenar
ctenar (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
5. 10. 2011 22:21 Nový

Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii

celé vlákno

lol ulozto :) ti prece nic neporusuji, ze? :))

Mr. McFly aura:78
5. 10. 2011 16:59 Nový

Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii

celé vlákno

upozorněni na co? nevidím na tom nic špatného a kdo nemá rád smysl pro černý humor, ať na necyklopedii neleze :-/

Roman T
6. 10. 2011 10:35 Nový

Informace

celé vlákno

Dobrý den,
po přečtení diskuse musím souhlasit s oběma stranami.
Pro dobrou reputaci lupy, bylo nutné projekt z hlasování stáhnout, na druhou stranu nerozumím právě tomu, proč nejsou staženy ostatní projekty, kteří se proviňují naprosto stejným způsobem.
Buď by se měli upravit pravidla tak, aby byla pro všechny stejná, anebo anketu nepořádat vůbec.

Věřím, že dojde k vysvětlení, protože hlasuji každý rok.

Díky

webdev
webdev (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
6. 10. 2011 14:14 Nový

Re: Informace

celé vlákno

Tak to teda musí konstatovat, že reputace Lupy šla právě do haj--u. Děkuji za pozornost.

nytra
nytra (neregistrovaný) ---.148.broadband9.iol.cz
6. 10. 2011 10:55 Nový

Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii

celé vlákno

Ilustrační obrázek připomíná ty z Novinek, taky s tématem nesouvisí, píše na něm o cikánech nikoliv o Romech. Takových blbostí najdeme na každém serveru spousta, kdo si to pořádně nepřečte tak naletí, ostatně nechutné příspěvky na Necyklopedii byly smazány a přesto si na nich přihřívali polívčičku hlavně Parlamentní Listy a šířili ostudu až za hranice, novináři udělají z komára velblouda raz dva. Takových příspěvků najdeme v diskuzích i na renomovaných serverech spousty. Ostatně server Romea.cz je v principu rasistický, nevím co by byl za kravál kdyby byl založen server pro bílé Čechy, nebo snad Romové nejsou občané Česka?

drago
drago (neregistrovaný) 81.200.55.---
5. 10. 2011 16:25 Nový

Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Kdopak si stěžoval?

Tomáš Fejfar
Tomáš Fejfar (neregistrovaný) 94.230.144.---
5. 10. 2011 16:44 Nový

Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno
Lukáš Mižoch aura:98
5. 10. 2011 16:50 Nový

Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Předpokládám, že stěžovat si na chování většiny romské populace by byl rovněž rasismus. Budeme slovo Rom moci vůbec používat, nebo bude rovněž zakázáno jako xenofobní? :(

Honza S. aura:36
5. 10. 2011 16:56 Nový

Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Podstatou ankety není řešit tyto otázky, doporučuji tento aspekt diskuse orientovat na jiné servery, než je specializovaný web o internetu.

květoš
květoš (neregistrovaný) ---.148.broadband9.iol.cz
6. 10. 2011 10:39 Nový

Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Se dívám na ten obrázek v záhlaví a nějak na něm není nic o Romech, je tam o cikánech, jak je to tedy? Existuje cikánský národ? Za první republiky se sice mluvilo o cikánech, nějak to souvisí s s Křišťálovou Lupou?

Polaris
Polaris (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
10. 10. 2011 1:55 Nový

Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Součástí, nikoli podstatou, ankety to nyní už zcela zjevně je a to svobodným rozhodnutím jejích pořadatelů. Navíc vám zřejmě uniká, že zde o ničem nediskutujeme, pouze vyjadřujeme svůj názor - samozřejmě, opět můžete svobodně rozhodnout a zakázat se zde vyjadřovat. Tím učiníte další logický krok tam, kam jste se vydali.

Tak šťastnou cestu, Lupo. Mimochodem, pořád existuje čestné řešení. Prostě zrušte celý letošní ročník.

Martin Hujer aura:42
5. 10. 2011 16:29 Nový

NecyklopediE nebo NecyklopediA?

celé vlákno
Honza S. aura:36
6. 10. 2011 0:26 Nový

Re: NecyklopediE nebo NecyklopediA?

celé vlákno

Je to samozřejmě Necyklopedie, omlouváme se, opraveno.

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 16:40 Nový

Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Podle pravidel http://kristalova.lupa.cz/2011/pravidla/ nominace skončily 4. září a hlasování v kategoriích začalo 19. září. Jak je tedy možné, že nominace byla stažena skoro po dvou týdnech od začátku hlasování?

Honza S. aura:36
5. 10. 2011 16:43 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Protože jsme se o tomto obsahu dozvěděli až nyní.

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 16:50 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Jenže teď už neprobíhá "fáze nominací", ale "fáze hlasování". Pro "fázi hlasování" platí ovšem úplně jiné podmínky, které o možnosti stažení projektu NEHOVOŘÍ.

Takže šup to vraťte zpátky, když podle pravidel, tak podle pravidel!

Honza S. aura:36
5. 10. 2011 16:57 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Nominace je podmínkou a podmnožinou hlasování.

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 17:02 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Nominace byly schváleny a uzavřeny. Takže buď se jedná o nekvalitní práci neschopného tzv. expertního týmu, nebo likvidaci webu s velkou šancí na úspěch. Zajímavé, že jiné projekty porušující jiné zákony, z nominací vyřazeny nebyly. Asi nikdo neřval dost nahlas, co?

Honza S. aura:36
5. 10. 2011 17:08 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Není v silách expertního panelu projít všechny jednotlivé stránky desítek projektů. Ale vyhýbáte se tomu podstatnému-my jsme se po dlouhém váhání rozhodli pro stažení, protože ten obsah je podle nás opravdu za hranou, viz ty příklady. Jestli vám ten obsah vyhovuje, tak se v názorech nepotkáváme, nic víc.

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 17:16 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Pak prosím také o vyloučení následujících projektů pro možné porušení autorského zákona, zákona na ochranu spotřebitele, xenofobii, rasismus, šíření pornografie apod.: Aukro.cz, ČSFD.cz, Facebook.com, Google.cz, Ulož.to, YouTube.com. Děkuji, že ke všem projektům přistupujete nestranně, což odstraněním těchto stránek dokážete.

Kybernet
Kybernet (neregistrovaný) ---.55.broadband14.iol.cz
5. 10. 2011 21:04 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

To je argument mimo. Necyklopedia je zalozena na provokaci, jejim hlavnim cilem je shromazdovat podobne problematicky obsah. Tyhle ostatni weby maji uplne jiny smysl a ucel, problematicky obsah je tam v male mire a regulovan.

adam rambousek aura:92
5. 10. 2011 22:22 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

minimálně uloz­to si na proble­matickém obsa­hu založilo živ­nost :)

Honza S. aura:36
6. 10. 2011 16:50 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno
klápště
klápště (neregistrovaný) ---.111.broadband5.iol.cz
5. 10. 2011 17:23 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Neřval server etnických Cikánů, na jeho podnět se všechno rozjelo. Romea.cz je krásným příkladem, jak se likviduje republika za peníze daňových poplatníků. Mnoho milionů ročně na trestně stíhatelné bláboly etnických Cikánů.

A
A (neregistrovaný) ---.ktknet.cz
5. 10. 2011 18:37 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

V teto zemi muze rvat kazdy. Vyhovi se vsak jen cikanum.

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:09 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Pokud vycházíme striktně z pravidel http://kristalova.lupa.cz/2011/pravidla/ tak to tam nic o podmnožině není.

Je tam, že nominace probíhaly od 25. července do 4. září 2011 a že z nominací můžou být některé projekty vyloučeny.

Potom se z těchto nominací vybírá hlasováním a to od 19. září do 25. října 2011. V této fázi k žádnému vyloučení dojít nemůže.

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
6. 10. 2011 18:26 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Sak nejlip se sere na vlastni pravidla, nebo ne?

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 16:57 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Je mi líto, ale pravidla hovoří jasně: „Z nominací budou vyloučeny…“ Jakmile „expertní panel následně uspořádá, protřídí a doplní nominace veřejnosti pro finální hlasování“, nelze již nominaci stáhnout. Takové ignorování vlastních zásad pak vrhá negativní světlo na celou anketu, která se v podstatě redukuje jen na projekty, které se líbí firmě Internet Info. Veřejností se pak nelze zaštiťovat, jelikož její názory jsou zde ignorovány.

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 16:58 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Navrhuji proto změnu názvu „Křišťálová Lupa 2011 – Cena českého Internetu“ na „Křišťálová Lupa 2011 – Cena Internet Info s. r. o.“, protože o český Internet tady rozhodně nejde.

Honza S. aura:36
5. 10. 2011 17:01 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Kde je v pravidlech, když už se oháníte doslovností, že z hlasování nelze projekt stáhnout? Navíc z důvodu, že nesplňuje podmínky pro zařazení?

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 17:07 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

A jak vy vlastně víte, že Necyklopedie porušuje zákony? Já vždy žil v přesvědčení, že o tom rozhoduje soud. S překvapením zjišťuji, že rozhodnutí o porušení zákonů může vydat i s. r. o. Pane Simkaniči, když už šíříte bludy, tak prosím ne tak výrazně.

Honza S. aura:36
5. 10. 2011 17:11 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Kde čtete, že říkáme, že porušuje zákony? To já nevím. Porušuje podle nás naše pravidla. S tímto druhem obsahu jen nechceme být spojováni. Necyklopedii nijak nebráníme v provozu, ani vám ve čtení.

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 17:21 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Honzo, čtete vůbec pravidla, kterými se oháníte? Cituji: „Z nominací budou vyloučeny veškeré služby či projekty s pornografickou tématikou nebo porušující platné zákony České republiky.“ Slova „porušující platné zákony České republiky“ jsou jasná jako facka, jak tohle chcete okecat?

Honza S. aura:36
5. 10. 2011 17:28 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Opakuji, kde jsme řekli, že Necyklopedie porušuje zákony? Ano, porušování zákonů je JEDNÍM Z důvodů pro vyloučení, ale nikoliv tím důvodem, pro byla stažena Nevyklopedie.

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:37 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Tímto Vás tedy vyzývám, abyste ihned stáhli xenofobní projekt ulož.to

Důkazy?

http://www.uloz.to/hledej/?q=cikani&disclaimer=0

Neuvěřitelná sbírka xenofobního a protizákonného obsahu!

Alfred
Alfred (neregistrovaný) 2a01:8c00:ff0e:----:----:----:----:----
5. 10. 2011 17:43 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Ano, take prosím vyřadit uloz.to:

http://www.uloz.to/hledej/?pos=1&q=xxx&media=video&disclaimer=0

Děkuji.

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:45 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

A co rovnou dětské porno?

http://www.uloz.to/hledej/?q=child+porn

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:42 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Dále žádám o stažení projektu http://www.1000vecicomeserou.cz

kde se mimo jiné píše, cituji doslova:

Dokud budou cikani liny svine jako jsou ted tak budu rasista. Nemam je rada a pokud by melo bejt po mym tak je kolem Usteckyho kraje 10 metrovej betonovej plot aby se tam navzajem sezrali.

Dežo Lakatoš
Dežo Lakatoš (neregistrovaný) 89.235.44.---
5. 10. 2011 20:38 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Jinak řečeno, jste podělaní poserové, kteří si okamžitě sednou na zadek, jakmile jim napíše nějaký pomatrený etnický křikloun. Styďte se!

x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
6. 10. 2011 18:28 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Vlastni pravidla porusujete predevsim vy sami. Ve fazi hlasovani se nikdy nikde nikdo nepokusi neco stahnout - uz proto, ze ti, kteri eventuelne pro ten web jiz hlasovali, by Vam osobne a ostatnim, meli dorazit prokopnout rit (osobne).

sx
sx (neregistrovaný) 95.85.253.---
5. 10. 2011 20:46 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

ta cena, vubec je jen zviditelnovani, teto bezvyznamne spolecnosti, a jejich webu, vubec se divim, ze jeste ty nejvetsi ceske weby, uz si nereknou ze lupa je nicka. a ta cena vubec nic neznamena. no nic. je mi to fuck.

Martin
Martin (neregistrovaný) 84.246.161.---
5. 10. 2011 21:35 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Jasně, největší a nejvýznamnější české weby věnují této anketě obrovské množství prostoru, ale názor anonyma "sx" je samozřejmě jediný a správný=). Anketa Křišťálová Lupa (ač mne letos nepotěšila změnou kategorií) je rozhodně dobrým a smysluplným projektem a čílit se tady nad rozhodnutím pořadatele (ke kterému má plné právo) podobnýmn způsobem mi přijde dětinské a hloupé.

darbrai
darbrai (neregistrovaný) ---.167.broadband15.iol.cz
7. 10. 2011 10:13 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

bla bla, server LUPA zna minimum lidi, takze se opravdu divim, ze velkym webum na ankete od teto spolecnosti zalezi

Lukáš
Lukáš (neregistrovaný) 178.72.196.---
5. 10. 2011 17:09 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Pro doplnění: Jakmile je nějaký projekt z nominace přesunut do kategorie k hlasování, připadá v úvahu pouze bod: „Pokud vznikne podezření, že došlo k nekalému ovlivnění výsledků odporujícímu výše uvedeným pravidlům, má pořadatel právo učinit přiměřená opatření a zvýhodněný projekt nebo subjekt z ankety případně vyřadit.“ Ale z kategorie k hlasování již projekt stáhnout nelze, protože nominace byla schválena.

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:12 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

U tohoto typu právního dokumentu neplatí "co není v pravidlech, je povoleno", ale opačně "co není v pravidlech, to je zakázáno".

To je jako kdybych sepsal smlouvu o prodeji a pak se oháněl, že "kde tam máte, že nemůžu X Y"

Kybernet
Kybernet (neregistrovaný) ---.55.broadband14.iol.cz
5. 10. 2011 21:09 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Ale prosimvas, nechte si argumenty o pravnich dokumentech na chvile v cekarne u soudu. Tohle je akce soukrome firmy, je ciste na ni, jak si pravidla postavi a kdy a jakym zpusobem do ni zasahne. Ted se rozhodli, ze nebudou riskovat negativni publicitu a jeden projekt vyradi, do znacne miry na zaklade svych pravidel. Jestli se vam to nelibi, muzete jejich anketu ignorovat, to je ale tak asi vsechno.

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 21:33 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

To samozřejmě není pravda. Pokud soukromá firma pořádá nějakou veřejnou soutěž a předem vyhlásí pravidla, pak je povinna se jimi řídit. Protože pokud to neudělá, je to snadno právně napadnutelné. Logicky to plyne i ze samotné existence pravidel. Kdyby si firma mohla se soutěží dělat co ji napadne, tak by přece nebylo potřeba pravidla předem zveřejňovat, že?

Zde se ovšem spoléhá na fakt, že Necyklopedie je nekomerční subjekt bez jasného vlastníka, takže se zmanipulování soutěže nemá kdo bránit.

Kdyby z ankety vyšoupli některého z větších hráčů, tak byste viděl ten rachot!

Vzhledem k širokému spektru aktivit společnosti iinfo by se takové počínání nejspíš dalo v klidu prokázat jako nekalosoutěžní jednání.

Tomáš Kafka aura:69
6. 10. 2011 12:18 Nový

Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla

celé vlákno

Anebo jim muzu pomoci udelat vetsi negativni publicitu, nez by dostali za nechani Necyklopedie v soutezi, a tim IInfo motivovat aby se nechovalo jako banda zbabelych zmrdu :).

honza
honza (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
5. 10. 2011 17:13 Nový

Stížnosti

celé vlákno

Pokud je možné stažení projektu na základě podobně formulované stížnosti ze sdružení, na jehož webových stránkách se občas objevují články, které pomáhají v šíření rasové nesnášenlivosti, měl bych následující tipy na stažení z nominací:

1) uloz.to - projekt, který stojí a padá na distribuci nelegálního materiálu a jehož správci se hájí uživatelsky generovaným obsahem (stejný případ jako tady) a nereagují na upozornění, pokud nejsou kontaktováni právnickou osobou (fyz. osoba má jen minimální šanci)

2) blesk.cz - sever, který se ve štvavé dikci článků přímo vyžívá (doporučuji prakticky libovolný na téma současných nepokojů na severu Čech). Domnívám se, že zde jde o závažnější prohřešky než v případě naprosto zjevně recesistického projektu.

Jsou nějaké šance, že i tyto projekty budou staženy, nebo tu zůstanou, protože si nestěžuje žádné občanské sdružení? Ani u jednoho z těchto projektů nemůžete s čistým svědomím tvrdit, že si nejste vědomi toho, že jeho chování je na hraně zákona či za hranou zákona (v případě blesk už několik sporů prohrál). Přesto dosud nebyly vyřazeny.

dexx
dexx (neregistrovaný) ---.208.broadband10.iol.cz
5. 10. 2011 20:40 Nový

Re: Stížnosti

celé vlákno

Odpověď nečekejte, provozovatelé Lupa.cz jsou pokrytci, kteří se zalekli výhružek rasistů z Romea.cz. Letos jsem hlasoval, ale příští rok už hlasovat nehodlám - nemám rád cenzuru.

Martin
Martin (neregistrovaný) 84.246.161.---
5. 10. 2011 21:31 Nový

Re: Stížnosti

celé vlákno

A teď ještě prosím doplňte klasický názor "Už nikdy na tento web nepřijdu"=)).

heh
heh (neregistrovaný) ---.167.broadband15.iol.cz
7. 10. 2011 10:19 Nový

Re: Stížnosti

celé vlákno

ten plk co jste napsal neni preci zadny nazor... pokud to nekdo napise tak je to jeho pouhe prohlaseni, vase trapna obhajoba teto ankety je opravdu nemistna :) a to je muj nazor a ano, letos nehlasuji, to je zase me prohlaseni :-)

David Klouček
David Klouček (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:15 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
5. 10. 2011 17:17 smazal Patrick Zandl, důvod: smazáno, vulgární
Pavel aura:95
5. 10. 2011 17:29 Nový

Co včil?

celé vlákno

Co ti, kteří už pro Necyklopedii hlasovali? Takhle jejich hlas v dané kategorii propadá, ergo by jim mělo být umožněno hlasovat znovu.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:41 Nový

Re: Co včil?

celé vlákno

Nene, takový lidé zjevně souhlasí s rasistickým obsahem necyklopedie a jejich iniciály budou předány sdružení romea, které si to s nima vyřídí :-)

Pavel aura:95
5. 10. 2011 22:49 Nový

Re: Co včil?

celé vlákno

Nacionále, ne iniciály. :-D
Ale jinak bych se v tomhle státě ani moc nedivil.

tdvorak
tdvorak (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 10. 2011 13:56 Nový

Re: Co včil?

celé vlákno

Měl jsem nějaké zatmění, máte samozřejmě pravdu :)

eM
eM (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 17:49 Nový

Udělali jste to "dobře"

celé vlákno

Další část populace si může říci: "Mohou za to nepřizpůsobiví". Nejen za prožírání našich peněz, ale už i za cenzuru internetu. Vy jste je jen - jako ovečky - poslechli, namísto abyste jim řekli, aby si udělali vlastní web a nebo si skočili do zdi. Je zajímavé, že rasistický web Romea.cz vedený ultrarasistou Kostlánem běží dál. Už nám berete i satiru. Zakažte ještě toho kocourka Mikeše. Naštěstí ultrarasista Kostlán prožívá vlastní soukromé peklo, které mu přeji. Jeho syn David Kostlán je vlastenec a národovec. Za svého závadového otce se stydí.

Ruda
Ruda (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 10. 2011 1:02 Nový

Re: Udělali jste to "dobře"

celé vlákno

Kostlan si zakazovanim necyklopedie a dalsimi aktivitami kompenzuje, ze selhal jako otec a vychoval ze syna neonacistu.

Bobo
Bobo (neregistrovaný) ---.ropsc.cz
5. 10. 2011 17:56 Nový

Požádal jsem o zrušení mého hlasu i v dalších kategoriích ankety

celé vlákno

doufám, že to bude provedeno. Považoval bych to za dané situace za fér.
Měl jsem tenhle server rád. Mám rád i root a zdroják, ale vzhledem k tomu, že přestávám věřit společnosti provozující tyto weby, tak přemýšlím že je přestanu podporovat svou návštěvností a obrátím se jinam. Možnosti tu pořád jsou. Doufám, že mě nahradí čtenáři Romea.cz. :) Podotýkám že nejsem rasista, ale poslední dobou je to celý nějak mimo. Nejhorší je strach!

Bobo
Bobo (neregistrovaný) ---.ropsc.cz
5. 10. 2011 18:14 Nový

Mimochodem to uložto je opravdu na stažení.

celé vlákno

Jestli chcete měřit všem stejným metrem, tak důkladně překontrolujte obsah všech serverů v anketě a v případě závadného obsahu je odstraňte. Uložto je opravdu podle stávajících měřítek závadné. Doufám, že na na to již nikdo z Vás nereaguje, protože se radíte a hledáte koho ještě z ankety vyloučit. Možná by nejlepší bylo anketu zrušit celou a už žádnou nedělat, protože nedokážete prověřit kandidáty.

Karel
Karel (neregistrovaný) ---.elisa-laajakaista.fi
5. 10. 2011 18:55 Nový

Rasismus

celé vlákno

Stažení je rasistické.

Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak to jediné, co s tím můžete dělat.

jkb
jkb (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 19:16 Nový

staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook

celé vlákno

Již jsem poslal oficiální žádost o stažení těchto projektů, které bezpochyby šíří xenofobii na info@iinfo.cz
Pokud tak chcete učinit také, dávám k dispozici text žádosti: http://dl.dropbox.com/u/3844514/kristalova_lupa-rasismus.txt
(samozřejmě to můžete vylepšit, dohledat více příkladů třeba, sám jsem vycházel z textu na romea.cz).

Maritn Hruška
Maritn Hruška (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 21:04 Nový

Re: staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook

celé vlákno

To jsi poslal špatně. Pošli to Romům, hlídačům demokracie, na romea.cz

Však oni už se postarají, aby tyto servery ze soutěže vypadly!

František
František (neregistrovaný) ---.cust.termsnet.cz
6. 10. 2011 16:46 Nový

Re: staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook

celé vlákno

Facebook navíc porušuje platné zákony České republiky. Smlouva mezi uživatelem a Facebook je sjednána podle USA práva, které není kompatibilní s právním řádem ČR. Smluvní podmínky a jejich uplatňování odporují mnoha ustanovením našeho Zákona o ochraně osobních údajů.

Lišák
Lišák (neregistrovaný) ---.jon.cz
6. 10. 2011 21:16 Nový

Re: staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook

celé vlákno

Pro závadný obsah bych zakázal minimálně vše na doménách COM a CZ.
A nejlépe všechny ty internety, na památku Věry Pohlové.

Robert Dostal
Robert Dostal (neregistrovaný) ---.ktknet.cz
5. 10. 2011 20:29 Nový

LUPA

celé vlákno

S takovymto separovanym pristupem si kristalovou lupu strcte tak, kam nesviti slunce. Co kdyby jste vyradili i ten odporne rasisticky server romea.cz, ktery navic platime ze svych dani???????

adamzz
adamzz (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 20:56 Nový

Tak tohle je fakt super

celé vlákno

Děláte si srandu?? To vám hodně vyhrožovali nebo co na vás vytáhli? To můžete rovnou většinu webů, kde je uživatelský obsah, stáhnout. Zmiňované uloz.to funguje jen na nelegálním a protiprávním obsahu.

Přesně tyhle věci naopak podněcují to, co mají potlačit (v tomto případě nesnášenlivost vůči - jak se dnes musí říkat - romům)

Kybernet
Kybernet (neregistrovaný) ---.55.broadband14.iol.cz
5. 10. 2011 21:13 Nový

Re: Tak tohle je fakt super

celé vlákno

Nelegalni obsah na ulozto? Jako podnecujici rasovou a jinou nesnasenlivost, jako to bylo na Necyklopedii? Kde?

malik shabazz
malik shabazz (neregistrovaný) ---.208.broadband10.iol.cz
5. 10. 2011 21:16 Nový

Re: Tak tohle je fakt super

celé vlákno

viz odkazy výše.

adamzz
adamzz (neregistrovaný) 217.11.226.---
5. 10. 2011 22:04 Nový

Re: Tak tohle je fakt super

celé vlákno

přesně, podívejte se o pár komentářů výš

Radek Svítil
Radek Svítil (neregistrovaný) ---.161.broadband7.iol.cz
5. 10. 2011 21:39 Nový

gratulace a naděje

celé vlákno

Počítal jsem do deseti, abych se neukvapil. Nicméně:
- Portálu Romea "gratuluji" k medvědí službě, kterou vykonal pro naše romské/cikánské (slovo cikánské nepoužívám na rozdíl od rasistů či romea.cz pejorativně) spoluobčany.
- Společnosti Internet Info gratuluji k "vstřícné předposranosti" (a než mne smažete za vulgarismus - kterých mimochodem používám méně než šafránu - zjistěte si prosím historii tohoto termínu).
- Věřím, že slušné servery, které si zachovali nějakou čest, samy požádají o vyřazení ze soutěže.

Martin
Martin (neregistrovaný) 84.246.161.---
5. 10. 2011 22:00 Nový

Re: gratulace a naděje

celé vlákno

Další krásná ukázka typické vlastnosti řady internetových diskutujících: "...než mne smažete..." Diskuse na Lupě sleduji docela často (byť kvůli panu Hejlovi poslední dobou méně a méně) a mazání příspěvků je zde velmi ojedinělé a přijde mi, že vždy opodstatněné. Ale nakonec, i kdyby ne, všichni tu jsme jen na návštěvě...=)

Radek Svítil
Radek Svítil (neregistrovaný) ---.161.broadband7.iol.cz
5. 10. 2011 22:06 Nový

Re: gratulace a naděje

celé vlákno

Obávám se, že toto je krásná ukázka typické vlastnosti řady internetových diskutujících - vytrhnout výrok z kontextu a polemizovat s něčím, co autor netvrdil.

Lalalalabla
Lalalalabla (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 22:19 Nový

Jsou všude!!!!!!

celé vlákno

Tak už nás ti cigáni ovládli. Je to zlé a málo kdo si to přizná, ale je to tak......

Ivan Haška ml. aura:42
5. 10. 2011 22:36 Nový

Lupo :(

celé vlákno

Tohle se povedlo mozna se nam Lupa snazi neco sdelit :) kampan Hejl se uz asi omrzela tak jsme potrebovali vzpruhu.

P D aura:35
P D
5. 10. 2011 22:58 Nový

Tak jsem se na tu rasistickou stránku (romea.cz) kouknul

celé vlákno

A úplně se lek. Byl tam článek "Romská mládež v práci". Teda po dočtení jsem zjistil, že jsem se překouk a ve skutečnosti tam je "Romská mládež v akci!".

Mosze Robert Zylbrsztajn - správce Necyklopedie
Mosze Robert Zylbrsztajn - správce Necyklopedie (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 10. 2011 23:53 Nový

Vyjádření

celé vlákno

Lupa nás z nominace vyřadila. Předím nás dvakrát kontaktovali a společně jsme skoro hodinu diskutovali. Přátelsky diskutovali. Pochopili jsme svá stanoviska, a oboustranně pochopili situace a možnosti v jakých se Lupa i Necyklopedie po stížnosti Romey nácházeli.
Necyklopedie nemohla, najednou, "na rozkaz", okamžitě vymazat vše, co se lidem z Romea.cz nezdálo, a předstírat, že to tam nikdy nebylo. Takový postup by nebyl ani upřímný ani čestný ani správný.
Lupa se ocitla mezi dvěma ohni, buď bude stranit "rasistům" nebo bude "postrádat smysl pro humor". Rozhodla se pro druhou možnost, a Necyklopedii vyřadila. Je to jejich právo pořadatelů a Necyklopedie a její správci ho PLNĚ RESPEKTUJÍ. Osobně to některé necyklopedisty mrzí, jiní jsou nad tím ochotni mávnout rukou. Celkově postoj a postup Lupy chápeme, a věříme, že se rozhodli podle svého nejlepšího svědomí.
Lidem z Romea děkujeme nejen za zpětnou vazbu, kterou nám svou reakcí poskytli, ale i za (samozřejmě nechtěnou) pomoc při propagaci našeho serveru.
A protože všichni, kdo na Necyklopedii pracují, mají humor, satiru, nadsázku a nadhled v krvi, a tak vyřazení ze soutěže, výhružky v mailech, vandalismus v článcích Necyklopedie a ostatní internetové nezbednosti (které se na nás teď jen hrnou) rozdýchají velmi snadno.
Necyklopedie kráčí neochvějně dál, vysoko třímajíc prapor pravdy, vědeckého pokroku a svobody slova.
Howgh, Velký Zylbrsztajn domluvil.

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 0:18 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

"Celkově postoj a postup Lupy chápeme"

Já je tedy nechápu. Proč ustupují pokrytcům, kteří mají plnou hubu tolerance, ale sami nejsou schopni tolerovat nic, co se jim nelíbí? Stačí se kouknout na diskuse pod články na Romea.cz - kdo v této zemi rozněcuje mezietnickou nenávist? Stačilo by sebrat několik příspěvků, které Velký Ryšavec nestačil smazat, a můžete s klidným svědomím podat žalobu!

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
6. 10. 2011 8:22 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

Opravdu nechápeš nebo to jen předstíráš? Rasistické sdružení Romea rádo a často vyhrožuje právníky kde komu (běžnou praxí je i zastrašování diskutujících). Tito právníci jsou placeni z našich daní, stejně jako celý projekt. A toto sdružení přijde a začne na provozovatele soutěže dělat bububu. Co bys dělal na jejich místě? Nechal kritizovaný projekt v hlasování? Jedině, kdyby ho hájil jiný tým právníků.

Nezáleží na tom, o jaký obsah tam ve skutečnosti jde (a nesnažil bych se tvrdit, že z dnešního multikulturního pohledu není tento obsah závadný - je, protože se společnost vyvíjí. Dneska už nikdo by nikdo nepovolil ani natočení štvavých pořadů typu Česká soda). Jak se ukazuje v dalších zde zmiňovaných případech, celé posuzování se točí kolem toho, jak silný tým právníku který z kandidátů má. A pokud se mám rozhodnout, jestli odstranit projekt, který se nemá jak bránit, protože prohřešek toleroval, nebo se stavět proti stěžovateli, kterému se v této zemi žádná instituce neodváží odporovat, není to těžké. Zkus se zamyslet nad tím, jak bys postupoval ty. Já stejně jako zřizovatel soutěže. Sice by mě to mrzelo, ale za to, aby mě vláčeli po soudech jako exemplárního rasistu (ač jsem nic nespáchal) nebo mi někdo před domem vrazil kudlu mezi žebra (protože nepochopil, že jako provozovatel soutěže nemám s necyklopedií nic společného), za to mi to vážně nestojí.

Stáhnout ze soutěže některé z dalších projektů, které rovněž staví na uživatelsky generovaném obsahu už tak snadné není. Samozřejmě, že si je "expertní tým" vědom toho, co jsou nominované stránky zač, ostatně třeba na ulož.to jsou na Lupě narážky co týden. Ale vyřadit je? To smrdí právní bitvou, možná předběžným rozhodnutím soudu o pozastavení soutěže nebo co já vím (právník nejsem). Pokrytectví? Možná. Ale opět - na jejich místě, copak by ses nezachoval stejně? Tohle už totiž není o tom, že si poškozená firma řekne "no boože, koho zajímá nějaká lupa" - koukni se třeba na idnes, které si z hlasování o popularitě vykouzlilo "nejdůvěryhodnější portál".

Samozřejmě, bylo by snadné říct "necháme to tam všechno, jde o hlasování lidu a pokud nebudeme cenzurovat, ukážeme přesnější obrázek stavu české internetové společnosti". Jenže to si tu můžeme říkat tak my v diskuzi. Protože nám nejde o byznys, nejde nám o živobytí. Internet Info tak možná bude muset pár měsíců řešit "spravedlivé" rozhořčení části internetové populace, ale hodnotu značky "křišťálová lupa" se jí podaří ochránit. V opačném případě by sice internetová veřejnost uznale pokývala hlavou, ale bylo by po jméně, které soutěž několik let budovala. Přišla by totiž o část největších hráčů.

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 12:11 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

"Co bys dělal na jejich místě? Nechal kritizovaný projekt v hlasování?"

A co by vám mohli udělat? Skončilo by vedení webu v base? Takovým "procesem" by se Romea efektivně zesměšnila před celým národem.

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 12:22 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

Tím, že neustále ustupujeme vyděračům, stávají se vyděrači stále drzejšími. Je pro mě naprosto skandální, že každý okamžitě sklopí uši a zapanáčkuje, jakmile vyžírkové z Romey písknou. Kam jsme to dospěli?

"Přestože si uvědomujeme, že naprostá většina obsahu je čistě zábavného charakteru..."

Ano, ano. To je typická rétorika. "My samozřejmě respektujeme svobudu slova, ale...(nerespek­tujeme nikoho, kdo má odlišné názory než my)."

Michal Raška aura:100
6. 10. 2011 12:48 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

Zřejmě nechtěně jste tady ukázal, jakým směrem se dnešní společnost ubírá.

Je to cesta strachu a právního teroru.

Je zřejmé, že časem si budeme muset dávat pozor, na to, zda jsou naše vlastní postoje, myšlenky a vyjádření korektní s ohledem na všechny možné i nemožné zájmové skupiny s dostatečným arzenálem právníků.

Nemůžu si pomoci, ale to už tu bylo. 40let. Jako žák 7 třídy jsem vyjádřil nekorektní názor, že ruský časopis Agaňok, který jsme si museli povinně předplatit, je pitomost a v našem Ohníčku je aspoň Barbánek. Nikdy bych nevěřil, jaké dopady tento výrok bude mít.

Po 20 letech budování demokracie a svobody jsme mnohem efektivnější, než kdy komunisti byli. Dnešní společnost nezabije člověka fyzicky (nepůsobí to dobře), ale ekonomicky. Systém je tak efektivní, že se z toho nedostane. Po zbytek života vás pak na jakékoliv nevhodné akce přejde chuť, neboť budete mít co dělat, aby jste se uživil, pokud to nezabalíte rovnou sám.

Popravdě řečeno, tenkrát aspoň bylo jasné na co si dát pozor, dnes nikdy nevíte, komu dupnete na kuří oko a smete Vás z historie.

DgBd
6. 10. 2011 13:50 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
6. 10. 2011 20:20 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

V žádném případě nešlo o nechtěnou ukázku. Šlo o názornou ukázku. Přesně z těch důvodů, které zmiňujete, bych se ač nerad a s těžkou hlavou, vydal cestou pořadatelů soutěže.

Ano, je to proto, že mám strach. Zničit dnes komukoliv pověst a s ní živnost nebo i celý život je velmi jednoduché. Ve dvaceti bych se bil v prsa, stěžoval si tu, nadával, možná bych tématu věnoval několik rozhořčených článků na blogu. O deset let později už zbabělost pořadatelů bohužel chápu. Vytáčí mě to, ale za poslední 3 roky pomalu ale jistě rezignuji na snahu snažit se bojovat s větrnými mlýny. Většině společnosti to takto vyhovuje. Každý si totiž říká „třeba já jednou taky budu v pozici toho silnějšího mediálního psa.“

Michal Raška aura:100
7. 10. 2011 10:19 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

V této i v souvislosti s odchodem Jobse jsem rád, že dochází ke generační obměně.

Je potřeba, aby na svět přicházeli noví a noví bojovníci s větrnými mlýny a idealisté, aby nahradili předchůdce, kteří podlehli únavě, strachu a beznaději. Pod soustavným tlakem nakonec povolí i nejtvrdší skála. :)

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 0:21 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

H***o! Proč ustupují pokrytcům, kteří mají plnou hubu tolerance, ale sami nejsou schopni tolerovat nic, co se jim nelíbí?!

Honza S. aura:36
6. 10. 2011 0:27 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

Díky za váš komentář, vážím si ho.

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 0:30 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

Otázka je, kdo si může vážit tebe, podělaná zbabělá nulo.

Honza S. aura:36
6. 10. 2011 0:34 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

Ano, myslím, že tato otázka je pro vás skutečnou myšlenkovou výzvou :)

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 12:17 Nový

Re: Vyjádření

celé vlákno

Pro tebe je velkou myšlenkovou výzvou otázka, proč se parazitů z Romey bojí web, který nemá s Necyklopedií nic společného a pouze ji uvádí ve výčtu kandidátů na Křišťálovou lupu.

Jan
Jan (neregistrovaný) 86.61.144.---
6. 10. 2011 0:46 Nový

stažený zadek

celé vlákno

Tak necyklopedia překračuje hranici akceptovatelnosti a tak končí. Ale ulozto.cz, kde dochází často k porušování autorského zákona nevadí. Tak řekněte rovnou, že jste si sedli na zadek z štvavého článku na Romey a jejich stížností a že tu vůbec nejde o nějaké "překročené hranice". Zase se mi chce zvracet.

JamesJosephWray22
JamesJosephWray22 (neregistrovaný) ---.mepnet.cz
6. 10. 2011 8:26 Nový

Je mi z vás zle

celé vlákno

Tento rok byl poslední, kdy jsem v anketě hlasoval. Něco tak lidsky odporného, co jste předvedli, se nedá ani omluvit, ani pochopit. Je mi z vás upřímně zle. Jinak prosím všechny, kterým tento stav věcí není lhostejný. Bojkotujte zainteresované. Tedy server Rome.cz, Lupa.cz a další. Nenechte totalitáře ovládat internet

Martin
Martin (neregistrovaný) 84.246.161.---
6. 10. 2011 9:45 Nový

Re: Je mi z vás zle

celé vlákno

A pro jistotu bojkotujte celý internet, nikdy na tyhle servery už nechoďte a buďte spokojení, že bez Vás zaručeně zhynou=)).

JamesJosephWray22
JamesJosephWray22 (neregistrovaný) ---.mepnet.cz
6. 10. 2011 13:42 Nový

Re: Je mi z vás zle

celé vlákno

Možná, že beze mne "nezhynou", ale já budu mít čisté svědomí, že nepodporuji tento lidský odpad s bolševickými manýry. A o tom to je

oliver
oliver (neregistrovaný) 204.45.133.---
6. 10. 2011 9:08 Nový

zbabělost

celé vlákno

Není to nic jiného, než zbabělost. Zbabělci se zalekli křiku několika profesionálních křiklounů, porušili vlastní pravidla a bez ohledu na zdravý rozum Necyklopedii vyřadili. Vypovídá to o nich více, než jsou si asi schopni či ochotni připustit.

k3dt
k3dt (neregistrovaný) 88.146.225.---
6. 10. 2011 9:58 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

To co predvedl organizator je smutny a z myho pohledu unahleny.. Mohli jste aspon nechat rozhodnout soud jestli porusujou zakony CR. A taky zadam o vyrazeni ulozto.cz z hlasovani... Necyklopedie je recesistickej web a kazdej, kdo na ni leze to vi. Uloz.to je (byt legalni) warez server a kazdej to vi... Tak proc sakra tohle? At se mila Romea nedivi ze odpor k cikanum roste, a lidi voli extremisticky strany. Neuveritelny co si dovolujou a jak jsou z nich stat a ruzny organizace podelani... at se pak nikdo nedivi ze odpor normalnich lidi roste. Je uplne fuk ze jste Necyklopedii vyhodili z hlasovani, reklama je to pro ne vynikajici... pro vas je to horsi. Kristalova Lupa pro me ztratila svoji prestiz.

Mareš
Mareš (neregistrovaný) ---.adsl.avonet.cz
6. 10. 2011 10:44 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

Nejlepší na tom je, že sama Romea je rasistická, až to ani není hezké. Jenomže Romea rozdmýchává nenávist ke starousedlíkům, nikoliv k přivandrovalcům z Indie... což se v této zemi patrně smí. :-(

DgBd
6. 10. 2011 10:48 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

Tak romea ve finále není, takže v tomto je to o ničem :-)

Mareš
Mareš (neregistrovaný) ---.adsl.avonet.cz
6. 10. 2011 17:42 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

Ve finále není, ale při výběru těch, kteří ve finále budou, se evidentně přihlíží k jejímu názoru. :-(

Martin
Martin (neregistrovaný) 84.246.161.---
6. 10. 2011 10:07 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

A Vaše reakce vypovídá o tom, že nedohlédnete dál než ke svým dveřím. Bohužel zodpovědnost majitelů takhle významného serveru je poněkud jinde, než zodpovědnost běžného člověka a ten, ač si to mnohdy neuvědomuje a ani nedovede připustit, těžko může pochopit vše, co museli posoudit a brát za vztažné při rozhodování. Určitě to pro ně nic snadného nebylo, protože věřím, že každý jeden z autorů má k tomuto serveru mnohem bližší vztah než kdokoliv z nás ostatních.

oliver
oliver (neregistrovaný) 204.45.133.---
6. 10. 2011 10:34 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

Nevím, když se u nás doma podívám až ke dveřím, tak ani tak žádného takovéhoto zbabělce nevidím, ani v osobním, ani v profesním životě. Takže Vámi použitá fráze nesedí :-)

A opravdu by mě zajímalo, co všechno ti chudáci museli brát v potaz, když v rozporu s vlastními pravidly vyřadili recesistický server, který si dělá legraci z Romů, Čech, Slováků, mužů, žen, obyvatel Prahy, obyvatel Brna, obyvatel Ostravy, mladých, starých, sportovců, vědců atd? Obsah tohoto webu? Asi ne, spíše jenom několik vypíchnutých stránek, řev několika málo profesionálních cenzorů a vlastní zbabělost...

Tomáš Fejfar
6. 10. 2011 13:48 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

Třeba to, že by mohli IInfo opustit reklamky, kdyby z toho byla nějaká velká aféra? :)

oliver
oliver (neregistrovaný) 204.45.133.---
6. 10. 2011 14:45 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

To je právě ono. By možná mohlo vést, kdyby se z toho třeba něco stalo, někdy jaksi v budoucnu... Zkrátka zbabělost, resp. přesněji řečeno předposranost, jiné slovo mě prostě nenapadá.

Bobo
Bobo (neregistrovaný) ---.ropsc.cz
6. 10. 2011 12:12 Nový

Re: zbabělost

celé vlákno

Myslím, že jsi jeden z nich a nebo se prostě jen pleteš. Myslím, že problém je opravdu jen v tom že se Lupa bojí a nedokáže si stát za svým. Koneckonců v téhle zemi to má tradici od roku 1939 a je to čím dál horší. Dokonce nevěřím, že ti co tak rozhodli jsou o svém rozhodnutí přesvědčeni a sami před sebou ho považují za správné. Bojí se k tomu veřejně přiznat. TO JE TO NEJHORŠÍ!!!!

Petr
Petr (neregistrovaný) 188.175.145.---
6. 10. 2011 9:56 Nový

Vyškrtněte moje hlasování

celé vlákno

Když jste takoví fašouni, co vyškrtnou rececistický web, tak nechci, aby jste zneužívali moje hlasy ke svému zviditelnění.

Okamžitě !

Martin
Martin (neregistrovaný) 84.246.161.---
6. 10. 2011 10:10 Nový

Re: Vyškrtněte moje hlasování

celé vlákno

A proč se tedy nepodepíšete celým jménem, když žádáte o vyškertnutí?
Nebo to je jenom takové plácnutí do písku lopatičkou?=)

Petr
Petr (neregistrovaný) 188.175.145.---
6. 10. 2011 10:18 Nový

Re: Vyškrtněte moje hlasování

celé vlákno

Očekávám od LUPY seriózní jednání a to, že všechny co hlasovali pro Necyklopedii osloví s tím, zda chtějí v této soutěži setrvat. To by mělo být naprosto automatické!
Já totiž nechci - mě jste podvedli a dokázali jste, že nemáte kule na to ustát chabý verbální útok pár fanatiků. Nebo co hůře - že jste taky takovými fanatiky. Váš problém.

Pokud se k takovému férovému kroku neodhodláte, tak sem alespoň napište email, na který mohu napsat, aby jste mě vyškrtli!

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 10. 2011 10:37 Nový

Re: Vyškrtněte moje hlasování

celé vlákno

Stránku Kontakt v menu webu Křišťálové Lupy http://kristalova.lupa.cz/2011/kontakt/ je pro vás zřejmě příliš složité nalézt, že?

Petr
Petr (neregistrovaný) 188.175.145.---
7. 10. 2011 12:07 Nový

Re: Vyškrtněte moje hlasování

celé vlákno

A proč se mám sám snažit? Fašistické tendence tady předvedla LUPA tak se má sama od sebe napravit svou chybu.

Je to jejich soutěž a jejich pravidla. Budiž - ale tohle je podvod na lidi co hlasovali.

DNAtely
DNAtely (neregistrovaný) 67.159.44.---
6. 10. 2011 10:40 Nový

Že se někdo předposral je jasné,

celé vlákno

ale nemyslím, že to byl provozovatel Lupy (nebo přímo redakce), spíš bych se vsadil, že se nejdřív předposrali jiní (viz sloupeček vpravo), a pak zatlačili na pořadatele sami: "vyhoďte Necyklopedii, nebo si hledejte jiné partnery". Hodně to vypovídá o celé společnosti, kde stačí zařvat "rasyzmus!" a i velké korporace, co si jinak vykládají zákony po svém, začnou poslušně panáčkovat.

Je to samozřejmě k odplivnutí, ale nejsem si úplně jistý, jestli je správné plivat jen na IInfo.

J.
J. (neregistrovaný) 95.154.230.---
6. 10. 2011 11:02 Nový

Re: Že se někdo předposral je jasné,

celé vlákno

To je určitě možný, ale když místo jasnýho vysvětlení IInfo předloží jen tenhle s prominutím blábol, tak co může čekat?

Lokutus
Lokutus (neregistrovaný) ---.alliance-unichem.cz
6. 10. 2011 12:39 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

A co na to Vojtěch Bednář? Bude nějaká glossička?

Olda
Olda (neregistrovaný) ---.162.broadband12.iol.cz
6. 10. 2011 13:09 Nový

Navrhuji

celé vlákno

Lupu nominovat na cenu Karla Lažnovského.

Schmouddle
Schmouddle (neregistrovaný) 193.86.67.---
6. 10. 2011 16:43 Nový

Re: Navrhuji

celé vlákno

Budou chlebíčky? :D

Tony
Tony (neregistrovaný) 88.146.225.---
6. 10. 2011 13:10 Nový

Fake účet na Twitteru - také "slušná nominace"

celé vlákno

A následující "věc" podmínky plní? Vždyť je to ukázkové zneužití cizí identity:

http://twitter.com/#!/kardinalvlk

Martin Soušek
Martin Soušek (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 10. 2011 13:29 Nový

Re: Fake účet na Twitteru - také "slušná nominace"

celé vlákno

To je tím, že podle společnosti iinfo je výsměch náboženství v pořádku ("cha chá, ti toho černoprdelníka dostali!"), zatímco výsměch Romům je fuj fuj ("ještě by nás označili za rasisty")

Stejně tak kradení softwaru a dětské porno je v pořádku (ulož.to), protože to má tradici.

Anonym
Anonym (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
6. 10. 2011 13:30 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Nejvtipnější je, že se tu k tomu z iinfa nikdo nevyjádří. Nemají totiž argumenty pro to nechat v soutežy pochybné weby typu ulozto.cz, který žije z 99 procent z warezu.

Tleskám Vám IINFO.

DNAtely
DNAtely (neregistrovaný) 67.159.44.---
6. 10. 2011 13:51 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

"Honza S." v téhle diskusi je výkonný ředitel IInfo - kdo víc by se měl vyjadřovat?

a8n
a8n (neregistrovaný) ---.static.bluetone.cz
6. 10. 2011 14:49 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Pravda, vyjádří, ale jen k tomu, co se mu hodí.

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
6. 10. 2011 14:50 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Který ovšem přestal komunikovat, když se ukázalo, že na uloz.to je obsah který pravidla zakazují, že.

Honza S. aura:36
6. 10. 2011 16:53 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno
x
x (neregistrovaný) ---.tpfree.net
6. 10. 2011 18:40 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

A co ostatni rasisticke/por­no/... weby? Nj, to by vam v tom hlasovani zustalo leda kulovy co? Mam najit naky porno na youtube a nalinkovat ho sem? Nebo nejakyho robertka na aukru, pripadne nejaky ty SM pomucky?

mart8
mart8 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 10. 2011 20:04 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

jeste pockej, IInfo se musi preptat na Romea.ro jeste jim to nevadi...

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 19:41 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Já bych nezůstal jen u dvou webů. Jste si jistý, že jste pečlivě prozkoumal všechny závadné materiály? Jste si opravdu jistý?

Jan Rylich aura:88
6. 10. 2011 14:38 Nový

Veliká chyba

celé vlákno

Tohle je snad nehloupější rozhodnutí, jaké jsem tenhle rok četl. Jako občasný autor Lupy nevyužiji všech možností českého jazyka k popsání svých pocitů jako někteří ostatní diskutující, ale s již uveřejněnými názory bezezbytku souhlasím. Je to trapné, je to hloupé, je to pokrytecké, je to krok proti vlastním pravidlům a především velký krok ke zničení reputace celé soutěže. A je také zřejmé, že to zmiňované "menšině" ve finále ublíží mnohem víc, než kdyby Necyklopedie třeba i vyhrála..

Každopádně děkuji Internet Infu za dokonalý #FAIL roku 2011 a ideálního adepta na Anticenu.

Vertigo
Vertigo (neregistrovaný) 87.204.205.---
6. 10. 2011 14:53 Nový

Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011

celé vlákno

Jste podělaní poserové, kteří si okamžitě sednou na zadek, jakmile jim napíše nějaký pomatrený etnický křikloun.

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
6. 10. 2011 14:56 Nový

Peníze nesmrdí

celé vlákno

Internet Info, s.r.o. přestalo komunikovat, protože zřejmě nemají nic na obranu pro ponechání uloz.to v soutěži. Tak to prostě chtějí nechat vyšumět. Doufám, že jim u každého článku o Křišťálové Lupě ukážeme, že ten křišťál je poněkud zakalený do hněda.

Honza S. aura:36
6. 10. 2011 16:54 Nový

Re: Peníze nesmrdí

celé vlákno
Právník
Právník (neregistrovaný) ---.communitare.de
6. 10. 2011 15:14 Nový

Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.

celé vlákno

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Cikáni cituji obsah:

„Nemám rád rasismus... a cikány“

„...O cigány se bohužel starat musím. Kdyby to tehdy s těmi letenkami vyšlo, oni by se domnožili zase. Takže jste diskriminovaní, všichni jsme diskriminovaní, já s vámi naprosto souhlasím. Ale bohužel je to tak. A musím se snažit, abych vás někam vystěhovala. Nesouhlasím s jakoukoli integrací, bohužel jsem rasistka, nesouhlasím s integrací cigánu, aby plošně byli po obvodu. Bohužel, vybrali jsme Bedřišku, takže tam budou. S vysokým plotem, s elektrikou, mně je to jedno, já to klidně budu křičet do celého světa...“

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Češi cituji:

Češi (slovensky: Čehúni, německy: Simulantenbande, polsky: Czesi, Pepiki) jsou podivný a směšný národ žijící ve střední Evropě, který se vyznačuje nadměrným pitím piva, neboli žbrundivody.

Češi podlehli zhoubnému germanismu a multikulturalismu a dnes již nepěstují vlastenectví. Často se zajímají o východní nauky a náboženství (jsou poslední dobou v módě) a chtějí se mísit s Němci, což se jim mnohdy daří díky různým koketám a šlápotám kterých mají spousty (včetně sličných dam na dálnici E55).

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Homosexualita cituji:

Homosexualita je zastaralé vědecké označení pro sociální, sexuální, politické a obchodní jednání mikroskopického parazita mimozemského původu teploucha morongo. Na Zemi se patrně teplouch dostal 12. dubna 1961 spolu s Jurijem Gagarinem, který byl prvním nositelem této nákazy, i když v legendách existují náznaky toho, že k izolovaným průnikům teploucha docházelo i dříve.

S nárůstem počtu homosexuálů stouply rovněž jejich politické ambice a tito se brzy stali privilegovanou kastou společnosti. Statistiky jsou neúprosné. Na dotaz, čím by se chtěli stát, odpovídá 63% chlapců ve věku 9-16 let, že bohatými homosexuály. V Číně, Saúdské Arábii a Rusku dosud dochází k zabíjení novorozeňat ženského pohlaví. Rodiče, zfanatizovaní agresivní homopropagandou tak reagují na zklamání, že se jim nenarodil teplouch. V českých školách jsou homosexuálové přirozeným středem zájmu a respektu všech spolužáků. Oznámí-li mladý hoch netrpělivě očekávajícím rodičům TU novinku, a přizná se ke své homosexualitě, je z toho malá slavnost s lampiony, ohňostrojem a kapelou a sousedé nosí šťastným rodičům květiny a dárky.

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Gay cituji:

Gayem se myslí muž, který má až úchylnou touhu prozkoumávat jiné muže (může se jednat až o módní záležitost). Problém nastává, když se potkají 2 a více gayů. Počet gayů je přímo úměrný velikosti hrozby společnosti. Takto tvořené páry (nebo organizované homoskupiny) vedou k rozkladu lidské populace. Děti a mladí potkávají tyto "muže" na ulicích a jsou ohromeni jejich ladností (to je jeden ze základních poznávacích znaků) a přejí si být jako oni, to vede k vymírání lidské rasy díky nemožnosti další reprodukce homopárů.

Chystáme-li se do společnosti se zvýšenou pravděpodobností výskytu gayů, doporučuje se používat gaydetektor, abychom se vyhnuli nepříjemným dotykům a sliznicím. Gaydetektor je vlastně kombinace systému kamer a teplotního snímače. Kamery sledují směr pohledu očí a tepelný senzor zaznamenává zvýšení teplot v oblasti genitálií (v důsledku vyššího prokrvení). Veškerá data jsou zpracována mikrokontrolerem 8051 a výsledkem je pravděpodobnost gayství. Dle nastavení citlivosti vašeho gaydetektoru na pravděpodobnost gayství (standartně 80%), jste na přítomnost gaye upozorněni vibrováním telefonu, který však musíte mít samozřejmě dobře nastavený a s gaydetektorem spárovaný.

atd...atd...

DgBd
6. 10. 2011 15:20 Nový

Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.

celé vlákno

a konkrétně proti kterým pravidlům?

Ing. Albert Pavelka
Ing. Albert Pavelka (neregistrovaný) ---.uvt.nl
6. 10. 2011 15:24 Nový

Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.

celé vlákno

8. Z nominací budou vyloučeny veškeré služby či projekty s pornografickou tématikou nebo porušující platné zákony České republiky. Vyloučeny budou rovněž projekty, služby či instituce šířící či podporující národnostní, rasovou, náboženskou nebo jinou srovnatelnou nesnášenlivost či xenofobii.

viz. http://kristalova.lupa.cz/2011/pravidla/

Honza
Honza (neregistrovaný) ---.vsb.cz
6. 10. 2011 15:49 Nový

Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.

celé vlákno

Nesnášenlivost podporují i projekty jako Blesk nebo Romea...

DgBd
6. 10. 2011 15:51 Nový

Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.

celé vlákno

A všiml jste si toho "Z nominací"? Nominace už dávno skončila.

právník
právník (neregistrovaný) ---.uvt.nl
6. 10. 2011 15:20 Nový

Je to web Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob

celé vlákno

http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Romové cituji obsah:

Romové (zkomolenina výrazu cikáni) jsou fiktivní národ chaoticky rozmístěný takřka po celé Evropě. Jedná se o technicky zaměřené lidi a proto svůj název mění podle toho, jaká technologie je zrovna populární. Svůj současný název "Romové" si zvolili na jednom svém srazu v roce 1971 v Londýně podle ROMu, což je nepřepisovatelný typ paměti používaný v počítačích (z anglického Read-Only Memory). Nyní se spekuluje o tom, že v rámci držení kroku s dobou se přejmenují podle modernějšího typu paměti Flash. Do budoucna je tedy možné, že budeme tento typ lidí nazývat Flashové.

Například po vyhledání hesla „Romové“, se stránka čtenáře zeptá: „Možná hledáte: Prase obecné, Michael Kocáb, Džamila Stehlíková, či Jiří Čunek“. Stránka potom dále mimo jiné uvádí: „Na první pohled vypadají Romové skoro jako lidé, ale především u romských samic je velký rozdíl ve vnitřní anatomii. Romské samice mají, stejně jako ramlice, dvě dělohy a mohou tak paralelně vynosit dva vrhy mláďat v průběhu 5 měsíců (na rozdíl od lidí, kde celý cyklus trvá 9 měsíců). Vrh většinou čítá cca 5–7 romských mláďat a většině se podaří přežít.“ Tento výrok je nejen rasistický, ale hrubě uráží i postavení ženy jako takové.

Stavitelé slumů - Romové jsou extrémně vytrvalí v činnosti stavění hajzlbudek, ve kterých se zároveň bydlí, známých jako slumy.

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 15:48 Nový

Re: Je to web Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob

celé vlákno

Vám rovněž nic neříká pojem "černý humor", že? Proč bychom měli ustupovat menšině fanatiků, kteří nerozeznají rozdíl mezi humorem - byť místy nevkusným - a soudně napadnutelným "hanobením"? Vy to asi nepochopíte, ale lidé se při čtení těchto řádků smějí. Nepropadají touze vyrábět Molotovovy koktejly. Mimochodem, proč vás nijak nevzrušují agresívní výpady českých přispěvatelů pod nehoráznými články na Romea.cz?

fotrik
fotrik (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
6. 10. 2011 15:23 Nový

Hnus

celé vlákno

Letos to nevypada na Lupu kristalovou, ale z podradneho kazoveho skla. Bud to vezmu s nadhledem nebo merim vsem stejnym metrem. U necyklopedie nekdo zarve diskriminace a muzete se podelat, u ulozto jsou podle daleko vice lidi porusovana autorska prava a nehnete ani brvou. Stydte se!

Já
(neregistrovaný) ---.98.broadband14.iol.cz
6. 10. 2011 15:34 Nový

smutné

celé vlákno

Lupa skáče jak Romea píská, letos to bylo naposledy co jsem v anketě hlasoval....

Hukan
Hukan (neregistrovaný) ---.adsl.tmcz.cz
6. 10. 2011 15:46 Nový

za zverejneni tohoto rasistickeho textu

celé vlákno

by mela byt ze souteze i jeji organizace vyloucena zejmena Lupa.cz

Opitz
Opitz (neregistrovaný) 194.252.225.---
6. 10. 2011 16:39 Nový

člověk člověku LUPOU

celé vlákno

ale jinak přátelé na Lupě.... měli byste se zamyslet nad samotným názvem této pseudosoutěže...
Doporučuji zaměnit slovo "křištálová", za něco jiného... Toto přídavné jméno totiž může připomínat jednu velmi temnou evropskou událost, za kterou se máme až navěky stydět, protože jsme bílí - kříšťálovu noc.... A to už i průměrně inteligentní Rom ví, že přitom bílí masakrovali nebílé...

Doporučuji proto, v zájmu politické korektnosti a úspěšného pokračování této jistě ctihodné soutěže název pokud možno jalový, nic neříkající, pokud možno bez přídavných jmen... Možná by stačila jen ta LUPA ....

Čest práci a radost z vydojených peněz....

Opitz

Opitz
Opitz (neregistrovaný) 194.252.225.---
6. 10. 2011 16:42 Nový

člověk člověku LUPOU

celé vlákno

ale jinak přátelé na Lupě.... měli byste se zamyslet nad samotným názvem této pseudosoutěže...
Doporučuji zaměnit slovo "křištálová", za něco jiného... Toto přídavné jméno totiž může připomínat jednu velmi temnou evropskou událost, za kterou se máme až navěky stydět, protože jsme bílí - kříšťálovu noc.... A to už i průměrně inteligentní Rom ví, že přitom bílí masakrovali nebílé...

Doporučuji proto, v zájmu politické korektnosti a úspěšného pokračování této jistě ctihodné soutěže název pokud možno jalový, nic neříkající, pokud možno bez přídavných jmen... Možná by stačila jen ta LUPA ....

Čest práci a radost z vydojených peněz....

Opitz

lopata
lopata (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 10. 2011 17:02 Nový

zrušit anketu a začít

celé vlákno

Taková anketa je v dnešní době úplná blbost, IInfo jsou paka, kteří ji neumí udělat ani technicky ani manažersky. Doufám, že na tom letos prodělají kalhoty a příští rok už nebude.

kaca
kaca (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 10. 2011 19:27 Nový

Příliš mnoho emocí

celé vlákno

S patřičným úsilím jsem se prokousala komentáři, ale moc nerozumím některým postojům. Každý podnikatelský subjekt musí dodržovat zákony a dbát dobrého jména. Jedním ze zákonů je ten, který se vymezuje proti rasismu (nejen). Tudíž Internet Info ani nemohlo udělat nic jiného, protože by jej v tu chvíli někdo zažaloval za propagaci rasismu, a to by vypadalo plně jinak než tahle rádoby intelektuální debata. Můžeme si o tom myslet co chcete, ale zákony dodržovat musíme. Proto nechápu některé diskutující, proč se tak rozohňují.

Warlord
Warlord (neregistrovaný) 89.235.44.---
6. 10. 2011 19:37 Nový

Re: Příliš mnoho emocí

celé vlákno

Aháááá.... A proč tedy nepodávají žaloby i jiné národnosti, ze kterých si Necyklopedia utahuje - zpravidla až za hranicí vkusu? Nebude to tím, že jednou z hlavních náplní činnosti spolku Romea je potlačování sebemenších náznaků averze vůči asociálnímu chování Cikánů?

Radek Svítil
Radek Svítil (neregistrovaný) ---.161.broadband7.iol.cz
6. 10. 2011 19:45 Nový

Re: Příliš mnoho emocí

celé vlákno

No.
1. Každý subjekt musí (=měl by) dodržovat zákony. Dbaní o své dobré jméno snad žádný zákon neukládá,
2. Zákony vykládá soud. Zcela určitě je nevykládá ani Internet Info, ani Romea.cz.
3. Za propagaci rasismu vás nemůže zažalovat "někdo", ale jen státní zástupitelství.
4. Být zažalován, resp obžalován neznamená být odsouzen.
5. Internet Info si na svých serverech může dělat (v mezích zákona) co chce. Čtenáři zas mají být plné právo naštváni.
6. Můžete si o tom myslet, co chcete, ale mne sledovat servery Internet Info (s výjimkou této debaty, tedy po dost omezenou dobu) už nikdo nedonutí.

Kratiknot
Kratiknot (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
6. 10. 2011 20:34 Nový

Změnte název na připosraná lupa

celé vlákno

Nebylo by nejlepší zrušit ročník?

.
. (neregistrovaný) 82.142.88.---
25. 10. 2011 16:04 Nový

Re: Změnte název na připosraná lupa

celé vlákno

Přesně něco takového mě také napadlo, vynechal bych předponu "při". Protože se obávám, že nejde až tak o připosranost, jako hlavně o prachy od sponzorů.

JamesJosephWray22
JamesJosephWray22 (neregistrovaný) ---.19.broadband8.iol.cz
6. 10. 2011 20:55 Nový

Moje reakce

celé vlákno

Toto jsem dnes odeslal na e-mail kristalova@lupa.cz:

"Dobrý den,

vzhledem k Vašemu dnešnímu postupu a vyřazení projektu Necyklopedie.wi­kia.com z finálového hlasování v anketě Křišťálová Lupa 2011, což považuji za zcela bezprecedentní útok na svobodu slova a svobodu internetového prostoru celkově, Vás žádám o zrušení svého hlasování v předmětné anketě a stažení svých údajů z Vaší databáze. Odmítám se jakkoliv, byť i symbolicky, podílet na propagaci Vašich produktů.

Děkuji za pochopení

S pozdravem
xxxxxxxxxxx"

Doporučuji to udělat každému, komu postup pánů z IInfo nadzvedl mandle. Současnou frašku jménem Křišťálová Lupa 2011 si mohou pánové, ovšem bez mého hlasu, třeba strčit za klobouk :)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii
Martin Hruška 5. 10. 2011 16:20
├ 
Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii
Honza S. 5. 10. 2011 16:37
│
└ 
Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii
tak nevím 5. 10. 2011 20:43
│
 
└ 
Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii
ctenar 5. 10. 2011 22:21
├ 
Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii
Mr. McFly 5. 10. 2011 16:59
│
└ 
Informace
Roman T 6. 10. 2011 10:35
│
 
└ 
Re: Informace
webdev 6. 10. 2011 14:14
└ 
Re: z podstaty wiki se tohle může objevit i na Wikipedii
nytra 6. 10. 2011 10:55
Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
drago 5. 10. 2011 16:25
└ 
Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Tomáš Fejfar 5. 10. 2011 16:44
 
└ 
Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Lukáš Mižoch 5. 10. 2011 16:50
 
 
└ 
Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Honza S. 5. 10. 2011 16:56
 
 
 
├ 
Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
květoš 6. 10. 2011 10:39
 
 
 
└ 
Re: Projekt Necyklopedia byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Polaris 10. 10. 2011 01:55
NecyklopediE nebo NecyklopediA?
Martin Hujer 5. 10. 2011 16:29
└ 
Re: NecyklopediE nebo NecyklopediA?
Honza S. 6. 10. 2011 00:26
Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 16:40
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Honza S. 5. 10. 2011 16:43
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Maritn Hruška 5. 10. 2011 16:50
 
│
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Honza S. 5. 10. 2011 16:57
 
│
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 17:02
 
│
 
│
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Honza S. 5. 10. 2011 17:08
 
│
 
│
│
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 17:16
 
│
 
│
│
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Kybernet 5. 10. 2011 21:04
 
│
 
│
│
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
adam rambousek 5. 10. 2011 22:22
 
│
 
│
│
 
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Honza S. 6. 10. 2011 16:50
 
│
 
│
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
klápště 5. 10. 2011 17:23
 
│
 
│
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
A 5. 10. 2011 18:37
 
│
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Maritn Hruška 5. 10. 2011 17:09
 
│
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
x 6. 10. 2011 18:26
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 16:57
 
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 16:58
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Honza S. 5. 10. 2011 17:01
 
 
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 17:07
 
 
 
│
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Honza S. 5. 10. 2011 17:11
 
 
 
│
│
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 17:21
 
 
 
│
│
│
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Honza S. 5. 10. 2011 17:28
 
 
 
│
│
│
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Maritn Hruška 5. 10. 2011 17:37
 
 
 
│
│
│
 
│
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Alfred 5. 10. 2011 17:43
 
 
 
│
│
│
 
│
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Maritn Hruška 5. 10. 2011 17:45
 
 
 
│
│
│
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Maritn Hruška 5. 10. 2011 17:42
 
 
 
│
│
│
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Dežo Lakatoš 5. 10. 2011 20:38
 
 
 
│
│
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
x 6. 10. 2011 18:28
 
 
 
│
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
sx 5. 10. 2011 20:46
 
 
 
│
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Martin 5. 10. 2011 21:35
 
 
 
│
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
darbrai 7. 10. 2011 10:13
 
 
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Lukáš 5. 10. 2011 17:09
 
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Maritn Hruška 5. 10. 2011 17:12
 
 
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Kybernet 5. 10. 2011 21:09
 
 
 
 
 
├ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Maritn Hruška 5. 10. 2011 21:33
 
 
 
 
 
└ 
Re: Internet Info porušuje vlastní pravidla
Tomáš Kafka 6. 10. 2011 12:18
Stížnosti
honza 5. 10. 2011 17:13
└ 
Re: Stížnosti
dexx 5. 10. 2011 20:40
 
└ 
Re: Stížnosti
Martin 5. 10. 2011 21:31
 
 
└ 
Re: Stížnosti
heh 7. 10. 2011 10:19
Redakčně smazáno
David Klouček 5. 10. 2011 17:15
Co včil?
Pavel 5. 10. 2011 17:29
└ 
Re: Co včil?
tdvorak 5. 10. 2011 17:41
 
└ 
Re: Co včil?
Pavel 5. 10. 2011 22:49
 
 
└ 
Re: Co včil?
tdvorak 6. 10. 2011 13:56
Udělali jste to "dobře"
eM 5. 10. 2011 17:49
└ 
Re: Udělali jste to "dobře"
Ruda 15. 10. 2011 01:02
Požádal jsem o zrušení mého hlasu i v dalších kategoriích ankety
Bobo 5. 10. 2011 17:56
Mimochodem to uložto je opravdu na stažení.
Bobo 5. 10. 2011 18:14
Rasismus
Karel 5. 10. 2011 18:55
staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook
jkb 5. 10. 2011 19:16
├ 
Re: staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook
Maritn Hruška 5. 10. 2011 21:04
└ 
Re: staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook
František 6. 10. 2011 16:46
 
└ 
Re: staženy by měly být minimálně i projekty uloz.to, youtube a facebook
Lišák 6. 10. 2011 21:16
LUPA
Robert Dostal 5. 10. 2011 20:29
Tak tohle je fakt super
adamzz 5. 10. 2011 20:56
└ 
Re: Tak tohle je fakt super
Kybernet 5. 10. 2011 21:13
 
├ 
Re: Tak tohle je fakt super
malik shabazz 5. 10. 2011 21:16
 
└ 
Re: Tak tohle je fakt super
adamzz 5. 10. 2011 22:04
gratulace a naděje
Radek Svítil 5. 10. 2011 21:39
└ 
Re: gratulace a naděje
Martin 5. 10. 2011 22:00
 
└ 
Re: gratulace a naděje
Radek Svítil 5. 10. 2011 22:06
Jsou všude!!!!!!
Lalalalabla 5. 10. 2011 22:19
Lupo :(
Ivan Haška ml. 5. 10. 2011 22:36
Tak jsem se na tu rasistickou stránku (romea.cz) kouknul
P D 5. 10. 2011 22:58
Vyjádření
Mosze Robert…klopedie 5. 10. 2011 23:53
├ 
Re: Vyjádření
Warlord 6. 10. 2011 00:18
│
└ 
Re: Vyjádření
Honza 6. 10. 2011 08:22
│
 
├ 
Re: Vyjádření
Warlord 6. 10. 2011 12:11
│
 
│
└ 
Re: Vyjádření
Warlord 6. 10. 2011 12:22
│
 
└ 
Re: Vyjádření
Michal Raška 6. 10. 2011 12:48
│
 
 
├ 
Re: Vyjádření
DgBd 6. 10. 2011 13:50
│
 
 
└ 
Re: Vyjádření
Honza 6. 10. 2011 20:20
│
 
 
 
└ 
Re: Vyjádření
Michal Raška 7. 10. 2011 10:19
├ 
Re: Vyjádření
Warlord 6. 10. 2011 00:21
└ 
Re: Vyjádření
Honza S. 6. 10. 2011 00:27
 
└ 
Re: Vyjádření
Warlord 6. 10. 2011 00:30
 
 
└ 
Re: Vyjádření
Honza S. 6. 10. 2011 00:34
 
 
 
└ 
Re: Vyjádření
Warlord 6. 10. 2011 12:17
stažený zadek
Jan 6. 10. 2011 00:46
Je mi z vás zle
JamesJosephWray22 6. 10. 2011 08:26
└ 
Re: Je mi z vás zle
Martin 6. 10. 2011 09:45
 
└ 
Re: Je mi z vás zle
JamesJosephWray22 6. 10. 2011 13:42
zbabělost
oliver 6. 10. 2011 09:08
├ 
Re: zbabělost
k3dt 6. 10. 2011 09:58
│
└ 
Re: zbabělost
Mareš 6. 10. 2011 10:44
│
 
└ 
Re: zbabělost
DgBd 6. 10. 2011 10:48
│
 
 
└ 
Re: zbabělost
Mareš 6. 10. 2011 17:42
└ 
Re: zbabělost
Martin 6. 10. 2011 10:07
 
├ 
Re: zbabělost
oliver 6. 10. 2011 10:34
 
│
└ 
Re: zbabělost
Tomáš Fejfar 6. 10. 2011 13:48
 
│
 
└ 
Re: zbabělost
oliver 6. 10. 2011 14:45
 
└ 
Re: zbabělost
Bobo 6. 10. 2011 12:12
Vyškrtněte moje hlasování
Petr 6. 10. 2011 09:56
└ 
Re: Vyškrtněte moje hlasování
Martin 6. 10. 2011 10:10
 
└ 
Re: Vyškrtněte moje hlasování
Petr 6. 10. 2011 10:18
 
 
└ 
Re: Vyškrtněte moje hlasování
Petr 6. 10. 2011 10:37
 
 
 
└ 
Re: Vyškrtněte moje hlasování
Petr 7. 10. 2011 12:07
Že se někdo předposral je jasné,
DNAtely 6. 10. 2011 10:40
└ 
Re: Že se někdo předposral je jasné,
J. 6. 10. 2011 11:02
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Lokutus 6. 10. 2011 12:39
Navrhuji
Olda 6. 10. 2011 13:09
└ 
Re: Navrhuji
Schmouddle 6. 10. 2011 16:43
Fake účet na Twitteru - také "slušná nominace"
Tony 6. 10. 2011 13:10
└ 
Re: Fake účet na Twitteru - také "slušná nominace"
Martin Soušek 6. 10. 2011 13:29
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Anonym 6. 10. 2011 13:30
├ 
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
DNAtely 6. 10. 2011 13:51
│
├ 
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
a8n 6. 10. 2011 14:49
│
└ 
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Pindal 6. 10. 2011 14:50
└ 
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Honza S. 6. 10. 2011 16:53
 
├ 
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
x 6. 10. 2011 18:40
 
│
└ 
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
mart8 6. 10. 2011 20:04
 
└ 
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Warlord 6. 10. 2011 19:41
Veliká chyba
Jan Rylich 6. 10. 2011 14:38
Re: Projekt Necyklopedie byl stažen z finálového hlasování v anketě Křišťálová…
Vertigo 6. 10. 2011 14:53
Peníze nesmrdí
Pindal 6. 10. 2011 14:56
└ 
Re: Peníze nesmrdí
Honza S. 6. 10. 2011 16:54
Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.
Právník 6. 10. 2011 15:14
└ 
Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.
DgBd 6. 10. 2011 15:20
 
└ 
Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.
Ing. Albert Pavelka 6. 10. 2011 15:24
 
 
├ 
Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.
Honza 6. 10. 2011 15:49
 
 
└ 
Re: Obsah necyklopedie je proti pravidel ankety Křišťálové Lupy 2011.
DgBd 6. 10. 2011 15:51
Je to web Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
právník 6. 10. 2011 15:20
└ 
Re: Je to web Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
Warlord 6. 10. 2011 15:48
Hnus
fotrik 6. 10. 2011 15:23
smutné
6. 10. 2011 15:34
za zverejneni tohoto rasistickeho textu
Hukan 6. 10. 2011 15:46
člověk člověku LUPOU
Opitz 6. 10. 2011 16:39
člověk člověku LUPOU
Opitz 6. 10. 2011 16:42
zrušit anketu a začít
lopata 6. 10. 2011 17:02
Příliš mnoho emocí
kaca 6. 10. 2011 19:27
├ 
Re: Příliš mnoho emocí
Warlord 6. 10. 2011 19:37
└ 
Re: Příliš mnoho emocí
Radek Svítil 6. 10. 2011 19:45
Změnte název na připosraná lupa
Kratiknot 6. 10. 2011 20:34
└ 
Re: Změnte název na připosraná lupa
. 25. 10. 2011 16:04
Moje reakce
JamesJosephWray22 6. 10. 2011 20:55