Hlavní navigace

Názor k aktualitě Alza.cz lidem do košíku přihazuje nevyžádané zboží od tom - Tak to jsi asi nic rozbitého nereklamoval... já...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 12. 2018 12:58

    tom (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Tak to jsi asi nic rozbitého nereklamoval... já měl tu čest, čtyři měsíce starej tablet od Aceru na ALze převzat kreklamaci s popisem závady nenabíjí, na tabletu nejsou žádné známky poškození... A po 28 dnech přišla od Alzy přeposlaná zpráva z Acer servisu, že reklamaci zamítají z důvodu poškozeného USB konektoru s tím že je potřeba vyměnit základní desku jestli tedy souhlasím s placenou opravou... ihned volám do autorizovaného servisu, že odmítám takové (ne)vyřešení reklamace , ale moc jsem nepochodil prý nejsem účastníkem reklamačního řízení tím je Alza... takže jdu do Alzy tam na reklamacích jen pokývají hlavou, že mne chápou, že při předání tablet nejevil žádné známky poškození, ale že stím nic neudělají, když jim to autorizovaný servis nechce opravit tak co stím ? opravit nebo nefunkční vrátit... no tak požaduji opravu s tím, že nesouhlasím s tvrzením servisu o poškození uživatelem a opět čekám na opravu, když si jdu po XX dnech na SERVIS opravený vyzvednout chci taky tu původní údajně mnou poškozenou základní desku, na Alze chápou abych mohl nechat prošetřit oprávněnost neuznání reklamace u soudního znalce... Jenže Tablet mi hned nedají to musím NEJŘÍVE zaplatit opravu a jít si to vyzvednout na výdej OK... na výdeji dostanu jen tablet s novou deskou ta stará chybí jdu znovu na reklamace a ALza zas za nic nemůže to ten zlá atorizovaný Acer... no kašlu na to od Aceru už nikd nic nekoupím a nazdar bazar....