Když odmítnu reklamaci, jsou povini mi vrátit původní zboží ve stavu stejném, tedy rozbitém.
Účastníci reklamace jste Vy a Alza, Vám je do servisu nic, ale Alza rozhoduje co bude, oprava, placená oprava, výměna zboží, vrácení peněz.
Pokud zaplatíte opravu, pak jste s řešením souhlasil a nemůžete už jít například k soudu.
Doporučuji se podívat na reklamační list, na kterém je uvedeno datum reklamace, co so zákazník přeje (např. vrácení peněz nebo výměna zboží, ..,samozřejmě nemusí být splněno, ale musí být uvedeno).
Pokud tam některá z položek chybí, pak jste ve výhodě a pokud od reklamace uplynulo více jak 30 dnů můžete žádat peníze po Alze zpět.
Hodně štěstí
Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.