Hlavní navigace

Názor k aktualitě Alza.cz lidem do košíku přihazuje nevyžádané zboží od PavelH - Před lety jsem na Alze reklamoval nefunkční napájecí...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 12. 2018 8:46

    PavelH (neregistrovaný) ---.witte-automotive.cz

    Před lety jsem na Alze reklamoval nefunkční napájecí adaptér k notebooku. Pracovník na pobočce do protokolu uvedl, že je zboží bez fyzického poškození, tenkrát jsem ještě netušil jak to bylo důležité. Po pár dnech mi přišlo vyrozumění, že reklamace nebyla uznána z důvodu poškození kabelu (v příloze byla fotka kabelu, kde byl vidět hladký řez až na dráty) s nabídkou placené opravy. Požadovaná částka za opravu byla vyšší než cena nového adaptéru nabízeného na Alze. Následovala mailová korespondence s managery, kde už nešlo o adaptér za par stovek, ale o princip. Nakonec jsem nový adaptér dostal zdarma, ale musel jsem na pobočku stejně dvakrát, protože v první dodávce "zapomněli" přiložit jednu ze dvou částí adaptéru :-)
    Po této zkušenosti jsem se si dal předsevzetí, že na Alze už nikdy nic nekoupím a dobře jsem udělal.