Hlavní navigace

Názor k aktualitě Alza.cz lidem do košíku přihazuje nevyžádané zboží od hrochhonza - Nedávno jsem u Alzy koupil mobilní telefon. Psali...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 12. 2018 23:01

    hrochhonza (neregistrovaný)

    Nedávno jsem u Alzy koupil mobilní telefon. Psali na potvrzené objednávce, že zboží bude dodáno na pobočku za 2 - 3 dny. Když jsem se ptal na pobočce, proč tam to zboží ještě není, dostával jsem různé odpovědi. Nakonec to trvalo skoro dva týdny, než zboží dorazilo. Zřejmě proto, že jsem jim napsal, že od jejich konkurence bych měl stejné zboží již dávno doma. Jako omluvu, mi dobropisovali poplatek za aplikování folie na obrazovku. V košíku jsem měl jen to, co jsem si skutečně objednal. Ani se nepokoušeli tam nějaký nesmysl propašovat. Poplatek za doručení na prodejnu považuji za celkem marginální záležitost. Těch pár korun mě nezabije. Lepší, než platit poštovné, a potom čekat, kdy to dorazí. Záleží na tom, kdy to Alza skutečně podá a pak ještě na poště, kdy zásilky zpracuje. Ostatní podobné e-shopy budou mít zase jiné neduhy. Je však pravda, že se v blízké budoucnosti nechystám znovu na Alze nakupovat. Ale ani jsem na ně zase nijak nezanevřel. Dle mého názoru se Alza hodně rozrostla a trpí tím vztah k zákazníkovi. Prostě je ovlivněn šíří nabídky a snahou minimalizovat provozní náklady.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).