Tak to jsi asi nic rozbitého nereklamoval... já měl tu čest, čtyři měsíce starej tablet od Aceru na ALze převzat kreklamaci s popisem závady nenabíjí, na tabletu nejsou žádné známky poškození... A po 28 dnech přišla od Alzy přeposlaná zpráva z Acer servisu, že reklamaci zamítají z důvodu poškozeného USB konektoru s tím že je potřeba vyměnit základní desku jestli tedy souhlasím s placenou opravou... ihned volám do autorizovaného servisu, že odmítám takové (ne)vyřešení reklamace , ale moc jsem nepochodil prý nejsem účastníkem reklamačního řízení tím je Alza... takže jdu do Alzy tam na reklamacích jen pokývají hlavou, že mne chápou, že při předání tablet nejevil žádné známky poškození, ale že stím nic neudělají, když jim to autorizovaný servis nechce opravit tak co stím ? opravit nebo nefunkční vrátit... no tak požaduji opravu s tím, že nesouhlasím s tvrzením servisu o poškození uživatelem a opět čekám na opravu, když si jdu po XX dnech na SERVIS opravený vyzvednout chci taky tu původní údajně mnou poškozenou základní desku, na Alze chápou abych mohl nechat prošetřit oprávněnost neuznání reklamace u soudního znalce... Jenže Tablet mi hned nedají to musím NEJŘÍVE zaplatit opravu a jít si to vyzvednout na výdej OK... na výdeji dostanu jen tablet s novou deskou ta stará chybí jdu znovu na reklamace a ALza zas za nic nemůže to ten zlá atorizovaný Acer... no kašlu na to od Aceru už nikd nic nekoupím a nazdar bazar....
4.3.2018 jsem zakoupila u firmy Alza myčku nádobí.Zboží bylo dodáno 7.3.2018,poté jen rozbaleno a 15.3. reklamováno z důvodu nedoléhání dvířek na pravé straně.Dvířka nelícovala s vrchní částí.Reklamace byla uznána a emailem mi poslali dobropis k vyplacení.Problém nastává v ceně já jsem myčku koupila za 7490,.Kč a dobropisem mi vrací částku 6823,-Kč,to je rozdíl 667,-Kč.Na dotaz za co mi byly odečteny peníze mi operátor nebyl schopen odpovědět,prý nějaký administrativní poplatek,nebo za to,že jsem produkt již používala a víc prý neví.Rozhodně jsem s tímto nesouhlasila na své možnosti v tomto případě jsem se obrátila na ČOI.Poté jsem toto napsala na Alzu a byl mi okamžitě rozdíl dobropisem navrácen.U nich již kupovat nikdy nic nebudu.
Před lety jsem na Alze reklamoval nefunkční napájecí adaptér k notebooku. Pracovník na pobočce do protokolu uvedl, že je zboží bez fyzického poškození, tenkrát jsem ještě netušil jak to bylo důležité. Po pár dnech mi přišlo vyrozumění, že reklamace nebyla uznána z důvodu poškození kabelu (v příloze byla fotka kabelu, kde byl vidět hladký řez až na dráty) s nabídkou placené opravy. Požadovaná částka za opravu byla vyšší než cena nového adaptéru nabízeného na Alze. Následovala mailová korespondence s managery, kde už nešlo o adaptér za par stovek, ale o princip. Nakonec jsem nový adaptér dostal zdarma, ale musel jsem na pobočku stejně dvakrát, protože v první dodávce "zapomněli" přiložit jednu ze dvou částí adaptéru :-)
Po této zkušenosti jsem se si dal předsevzetí, že na Alze už nikdy nic nekoupím a dobře jsem udělal.
K Vašemu tabletu Acer bych dodal jen toto, že jsme tu měli za poslední dobu tři notebooky Acer a u dvou byl problém s USB porty. Na jednom nefungoval USB port, reklamace a výměna za nový. Na novém funguje, ale prozměnu je jaksi podivně zalomený dovnitř, jak kdyby byl poškozený. Zřejmě vadná montáž. Držim palce, já bych se nenechal a rozhodně bych neplatil za žádnou opravu.
Když odmítnu reklamaci, jsou povini mi vrátit původní zboží ve stavu stejném, tedy rozbitém.
Účastníci reklamace jste Vy a Alza, Vám je do servisu nic, ale Alza rozhoduje co bude, oprava, placená oprava, výměna zboží, vrácení peněz.
Pokud zaplatíte opravu, pak jste s řešením souhlasil a nemůžete už jít například k soudu.
Doporučuji se podívat na reklamační list, na kterém je uvedeno datum reklamace, co so zákazník přeje (např. vrácení peněz nebo výměna zboží, ..,samozřejmě nemusí být splněno, ale musí být uvedeno).
Pokud tam některá z položek chybí, pak jste ve výhodě a pokud od reklamace uplynulo více jak 30 dnů můžete žádat peníze po Alze zpět.
Hodně štěstí
Za to asi Alza opravdu nemůže, kdysi jsem reklamoval přímo u Acer servisu propadající se tlačítko u touchpadu a dopadlo to tak, že prý mechanicky poškozená klávesnice-placená oprava, ale tlačítko se propadalo dál. Tak jsem se taky zařekl, že Acer už nikdy. I když abych byl objektivní, kromě toho tlačítka NB funguje dodnes, cca 8r.
Mám podobnou zkušenost, oprava notebooku (politá klávesnice) trvala cca čtyři měsíce a kdybych tam každý týden nevolal a nezjišťoval situaci, tak by jim možná ještě teď ležel někde v deutschlandu zahrabanej v servisu... Za prodlení mi původně navíc slíbili 50% slevu, nicméně z cca. 3 500,- jsem nakonec dostal asi pětikilčo, no neberte to :)
srovnávat alzu a TSB opravdu nelze, TSB zůstala na cenových srovnávačkách a snaží se svými cenami skutečně konkurovat ostatním ehsopům, to už alza dávno nedělá ... TSB nikdy nepřihazovali do košíku něco co jste neobjednali, TSB je nesrovnatelně důvěryhodnější subjekt (a neotravuje ether uřvaným ufonem)