Hlavní navigace

Vlákno názorů k aktualitě Alza začala převádět poplatky za platbu kartou na zákazníky, tedy alespoň na ty firemní od Martin - Jak jsem měl Alzu dřív rád, tak mi...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 8. 2020 16:39

    Martin

    Jak jsem měl Alzu dřív rád, tak mi je postupem času čím dál méně a méně sympatická a tenhle jejich krok mě v tom jen utvrzuje. Naštěstí se mě netýká, protože s firmou jsem od Alzy odešel už někdy v červnu po sérii z jejich strany zvoraných objednávek, po kterých následovala opakovaně tragická komunikace a prakticky nulová snaha něco řešit. Odešel jsem z větší části k Czc.cz, od června jsem tam udělal šest objednávek, měl jsem „štěstí“ i na to, že s jednou byla nějaká komplikace a tak jsem mohl vyzkoušet, jak takové situace řeší oni - a ten přístup byl s Alzou absolutně neporovnatelný. Pán na lince (kam jsem se dovolal hned!:-) nejen že působil, že se snaží upřímně pomoci a vše vyřešit, hlavně ale jak slíbil, za hodinu skutečně zavolal, problém odstranil a zásilka za další dvě hodiny přijela. U Alzy bych se tou dobou ještě stále proklikával robotem na lince...

  • 27. 8. 2020 16:54

    PA

    Taky jsem od Alzy odešel snad koncem roku 2016 z důvodů jejich penalizace podnikatelů a firem a přístupem k nim a to po více, než 200 objednávkách za mnoho let. Teď si tam jenom půjčuji to, co chci koupit, ale nejsem si jist, jestli mi to bude vyhovovat. Pokud to pak chci, koupím jinde. Komunikace nulová, resp. mizerná, nezájem něco řešit. Uznávám, že co do kvality eShopu a skladové dostupnosti, tak jsou na tom nejlépe, ale pokud si člověk zvykne na to, že nebude mít něco hned, tak nejenom, že se Alze vyhne, ale zároveň ušetří a často nemalé částky, pokud nakoupí jinde. Alza je totiž jedna z nejdražších, dle všeho podporou taky asi z nejhorších a tímto krokem si firmy nenakloní, ač nedávno se snad začali zase na firmy obracet s tím, jak jsou profiremní. Nejsou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).