Kdyby to bylo jen "mizivým zájmem", tak by to nejspíš stále fungovalo a poskytovalo (za velmi mírné náklady) příjemný bonusový příjem. Ale on je spíš problém v tom, že zájemci o stažení filmu nejsou "stálými zákazníky", ochotnými posílat každý měsíc platbu. Streamovací a "downloadovací" služba jsou dvě naprosto rozdílné věci. Streaming potřebuje neustálý přísun nového obsahu, aby si udržela "staré předplatitele".
Že lze profitovat i na zájemcích o jednorázové stažení filmu můžeme pozorovat na oblibě (placených) serverů typu uloz.to - stažení filmu pak vyjde na malou, ale v součtu nikoliv zanedbatelnou částku. Trnem v oku je tento způsob distribuce ani ne tak "filmovým studiím" - ta by jistě našla způsob, jak se na oblibě stahování "přiživit", jako spíše distributorům, "streamovacím platformám" zejména. Principiálně bych to shrnul do výroku: "Nechci, aby zákazníci platili někomu jinému."