Hlavní navigace

Názor k aktualitě APEK: Česká pošta nerozváží zásilky a klame tak zákazníky od bubla - Když jsem si stěžoval na pobočce, tak se...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 8. 2019 20:16

    bubla

    Když jsem si stěžoval na pobočce, tak se ani neobtěžovali odpověď. Když si stěžuju u poštovního ombudsmana (ano, to existuje), tak dostávám stále stejnou předpřipravenou odpověď "omlouváme se... výjimečně... z personálních důvodů...". Zatím jich mám šest, ale jen proto, že už mě nebaví to stále dokola posílat, jinak u mě má pošta za poslední dva roky skóre 16:15 ve prospěch doručených, takže jsou nad 50%, to je dobrý, ne?
    Jinak co se divíte, že nedoručují, když nemusí, mají to přímo v obchodních podmínkách: https://blog.bubla.net/2019/05/ceska-posta.html

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).