Jen bych asi upozornil, v čem je asi omyl řady zákazníků, že se domnivají, že v den a hodinu, kdy jim pošták hází do schránky upozornění o nedodání - a kdy jsou doma, jim rovněž nedodal ten balík.
Jenomže tak to ve většině případů není, nikoliv pošták, ale řidič s nákl, vozem či dodávkou rozváží balíky - a pokud se nedozvoní /resp, někdo se rychle neozve/, tak si jen zaškrtne v seznamu "nedodáno", a jede dál. A vytištěný lístek donese pošták až druhý den když jsou ti lidé třeba doma - a zbytečně si pak stěžují
tohle myslím nejsou ty případy, zpravidla přijde sms s datumem doručení, na zvonek a ani na telefon nikdo nezvoní, opakovaně. Jednou to člověk nechá jako nějakou chybu, ale když za poslední rok jsem řidiče od ČP s balíkem neviděl ani jednou a pokaždý musel na nějakou poštu, už v tom vidím systémový problém.
To je pitomost. U nás pošta klidně přiznává, že se ani nepokouší doručovat, prostě napíše "mimořádně nebyl proveden pokus o doručení". Za poslední rok tak "mimořádně" dopadlo všech asi deset zásilek, co mi "doručovali". U některých se ani neobtěžovali hodit do schránky lístek, takže bez toho, že jsem si vyžádal od odesílajícího číslo zásilky by balík putoval zpět do zahraničí.