Hlavní navigace

Barrandov a O2 Sport jsou kvůli propagaci Clavinu v hledáčku vysílací rady

Sdílet

Filip Rožánek 24. 7. 2020

Propagace dárkových předmětů spojených s doplňkem stravy na podporu erekce Clavin se nesmí přes den objevovat ve vysílání televizních stanic. Upozornila na to Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Televizi Barrandov a programu O2 Sport poslala upozornění na porušení zákona. Opakování tohoto prohřešku může vést k pokutě.

Podle platných předpisů nesmí provozovatel televizní stanice pustit do vysílání mezi šestou ráno a desátou večer žádnou formu obchodních sdělení, která se týkají erotických služeb nebo léčivých přípravků a doplňků stravy na podporu sexuální výkonnosti. Poslanci tento paragraf prosadili do zákona v roce 2016 – především kvůli častému výskytu podobných reklam ve sportovních přenosech, na které se dívají i děti. 

Na O2 Sport se přitom sponzorský vzkaz Clavin Collection objevil 20. června v 18.20. Na televizi Barrandov šlo o reklamu vysílanou 15. března krátce po deváté večer. Clavin loni v listopadu oznámil, že se stal oficiálním partnerem fotbalového klubu Slavia Praha.

Našli jste v článku chybu?