Kiwi má velké obraty, protože přes něj nakupují BFU, kteří dají na reklamu - tak jako v běžném životě, reklama funguje. Oni věří, že je to pravda a že Kiwi je nejlevnější.
Ajťáci hledají i jinde a najdou samozřejmě lepší a levnější kombinace letů. Já hledal poslední dobou tři cesty (dohromady 14 letů tam a zpět) a přes Kiwi mi to nikdy nejlevnější cenu nedalo. Machrují, že umí najít nejlepší cenu na kombinace letů, nikoli na přímé lety. Mé tři cesty byly:
1. tři lety (čili dva přestupy)
2. dva lety (1 přestup)
3. dva lety (1 přestup)
a k tomu samozřejmě cesty zpět. Takže žádné přímé lety - Kiwi tedy mělo možnost se vyřádit, neuspělo ani v jediném případě. Ne že by nenašli, jejich kombinace letů jsem dokonce i použil, ale koupil jinde kvůli lepší ceně.