Zajímavě nezvládnutá reklamní akce. Zapojených hospod mělo být 3763, pivovar plánoval takto rozdat milion piv. Do každé z hospod měly tedy přijít nejméně dva 50 litrové KEG, každá pátá pak mohla dostat až tři tyto sudy gratis od pivovaru.
No a je jistě jasné, že nešlo mít dvě pípy na pivo placené a pivo vydané jako dárek. V hospodách si tedy museli jen spočítat a ohlídat, kolik takových dárků můžou na účet pivovaru rozdat. Je proto smutné, že ani dva dny po rozjetí reklamní akce v těch navštívených hospodách nevěděli, kolik budou moci piva vytočit jako dárek, a někde se dokonce vymlouvali, že musí vytočit staré zásoby ...
Však tady šlo jen o znalost počtu piv, které můžu vydat a ne konkrétní zásobu v tancích či sudech. Dovolil by si pivovar rozjet tuto reklamní akci, kdyby neměl plánované pivo určené na akci již v hospodách a nebo domluvený počet piv? Kde to tedy v plánovaní akce drhlo?