Hlavní navigace

Část zákazníků O2 měla problém s načítáním některých webů [AKTUALIZOVÁNO]

Sdílet

David Slížek 11. 2. 2021
  • 15:25 – do zprávy jsme doplnili vyjádření O2 

„Smyčka při přesměrování“ nebo „Tato stránka teď nefunguje Server XY vás příliš mnohokrát přesměroval.“ To jsou chybová hlášení, která se momentálně části klientů O2 zobrazují při zadání URL některých webů.

Někteří zákazníci si na to stěžují na sociálních sítích:

Podle zkušeností redakce Lupy se chyba vyskytuje bez ohledu na používaný prohlížeč (Chrome, Edge, Safari…).

Problém nastává obvykle v případě, že uživatelé zadávají adresu ve tvaru „[jmenodomeny].cz“ Pokud URL zadají v celé podobě, tedy včetně „https://www.[jmenodomeny].cz“, většinou se na web dostanou.

Operátor podle svých reakcí na Twitteru o problému ví a jeho technici jej řeší

AKTUALIZACE 15:25 – Problém by už měl být vyřešen. „Někteří naši zákazníci v Praze, kteří využívají připojení k internetu přes DSL přípojku, mohli dnes dopoledne zaznamenat potíže s načítáním stránek. Příčinu zatím analyzujeme. Díky rychlému zásahu našich techniků a změně konfigurace se podařilo potíže vyřešit a nyní je vše v pořádku,“ odpověděla na dotaz Kateřina Mikšovská z tiskového oddělení O2.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.