Hlavní navigace

Názor k aktualitě Část zákazníků O2 TV si znovu stěžuje na nedostupnost služby od anonym - Dobrý den všem,já mám problém zase s internetem...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 11. 2020 7:45

    bez přezdívky

    Dobrý den všem,já mám problém zase s internetem o2,objednal jsem si o2 pevný internet sám,na to mi volal takzvaný o2 specialista že má pro mně výhodnější nabídku tak jsem souhlasil to vše bylo 11.11.2020,dodnes se nemůžu domoct návštěvy technika pro zapojení a navíc jsou v tom hrozný zmatky on ten takzvaný specialista tvrdil že ta původní žádost se samozřejmě ruší jen co mi to dalo práce než to zrušili jo a ještě jsem měl zaplatit depozit 3 tis.který jsem taky zaplatil ale samozřejmě k té druhé smlouvě od specialisty o2,jenže oni mi naúčtovoli 3 tis.taky k té první zrušené žádosti a nemohu se domoct storna pořád jen slibují že už se to stornuje a nic pořád to mám ve fakturaci protože mám bohužel od nich ještě paušál na 3 telefony jakmile za pár měsíců vyprší smlouva jdu od nich.o2 opravdu nedoporučuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).