Hlavní navigace

Názor k aktualitě Část zákazníků O2 TV si znovu stěžuje na nedostupnost služby od hawran.diskuse - Největší peklo je ta jejich "horká linka". * Přímo...

  • 23. 11. 2020 9:59

    hawran.diskuse

    Největší peklo je ta jejich "horká linka".

    * Přímo někam zatelefonovat* už se samozřejmě nedá.
    * Nahlášení čehokoli přes tej jejich web je megaopruz a zkouška trpělivosti, ty jejich předpřipravené okruhy problémů jsou vytvořené tak, že jsem se snad ještě skoro ani jednou netrefil do žádného.

    Hlavně že zrušili "Poradnu", kde si mohli lidi poradit mezi sebou, když ta jejich slavná hotlajna je jen výsměch. Asi se tam lidi domlouvali, jak s nima skončit...

    <hr />

    * Jak se dají oznámit poruchy siťového připojení přes webový formulář?

    23. 11. 2020, 10:01 editováno autorem komentáře